2 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח וסאדיו מאנה
מוחמד סלאח וסאדיו מאנה
מוחמד סלאח וסאדיו מאנה
(רויטרס)
עתידם של מוחמד סלאח וסאדיו מאנה בליברפול באוויר. בזמן שהאחרון מתקרב יותר ויותר לעבר עזיבה לבאיירן מינכן, המצרי ייכנס בעצמו לשנת חוזה בקרוב והשניים מנהלים משא ומתן מול המייטי רדס, כאשר לפי דיווח ב’מירור’ האנגלי הם דורשים משכורת של כ-400,000 ליש”ט לשבוע.
קיימים דיווחים סותרים אם מאנה בכלל בישר לקבוצתו על הרצון לעזוב, כאשר ליברפול מצפה מבאיירן לפתוח במגעים ורוצה לקבל הצעה גבוהה יותר מ-35 מיליון אירו על שחקן ההתקפה שמסיים חוזה ב-2023. גם פאריס סן ז’רמן ואתלטיקו מדריד מעוניינות בשרותיו של מאנה שכבש 120 שערים ב-269 הופעות בקבוצה. כשהשחקן נשאל על הנושא במסיבת עיתונאים השיב: “70-60% מהסנגלים רוצים שאעזוב את ליברפול? אעשה מה שהם רוצים”.
בגרמניה טוענים שהמנהל המקצועי של באיירן חסן סליהמיצ'יץ' שיחק תפקיד משמעותי בשכנוע של הסנגלי, כשאמר לו שהוא יהיה הכוכב הכי גדול בקבוצה. בקבוצות האחרות שמעוניינות, במיוחד פ.ס.ז’, לא היו יכולים להבטיח לו את זה. אם וכאשר יעבור לבאיירן, מאנה ירוויח כ-20 מיליון אירו ברוטו לעונה, הרבה יותר ממה שהוא מקבל בליברפול (קצת יותר מחצי מהסכום הזה).
2 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה חוגג
סאדיו מאנה חוגג
סאדיו מאנה חוגג
(רויטרס)
כרגע הכול מצביע על כך ששני הכוכבים לא ימשיכו באדום בעוד שנה, ומאנה ככל הנראה יעזוב כבר הקיץ, כשליברפול לא מתכוונת לשפר את משכורתו בצורה משמעותית כפי שהוא מבקש. לשם השוואה, קווין דה בראונה משתכר ב-385,000 ליש”ט לשבוע במנצ’סטר סיטי, סכום זהה למה שירוויח ארלינג הולאנד.