2 צפייה בגלריה
מרסי ובלסינג אפריפה
מרסי ובלסינג אפריפה
מרסי ובלסינג אפריפה
(מקסים דופליי)
את האתלט בלסינג אפריפה שכבש את הפודיום באליפויות ישראל כולם כבר מכירים, אבל מעטים יודעים כי יש לו אחות אתלטית, מרסי אפריפה הצעירה ממנו בשלוש שנים, וגם היא בשקט בשקט מתחילה לזכות במדליות.
באליפות ישראל לנוער ולקדטים שהסתיימה אמש (חמישי) באצטדיון הדר יוסף בתל אביב, צמד האחים, שמתאמנים ומתחרים יחד באגודת האתלטיקה של מכבי תל אביב, סיימו על הפודיום - כל אחד בריצה שלו.
בזמן שבלסינג אפריפה בן ה-18 קבע שיא ישראלי חדש בריצת 200 מטר בתחרות עם 20.71 שניות, תוך שזכה כמובן במדליית הזהב בריצה זו, אחותו הקטנה מרסי אפריפה בת ה-15 זכתה במדליית הארד בריצת 100 מטר לקדטיות וגם במדליית הכסף ב-200 מטר לקדטיות.
2 צפייה בגלריה
בלסינג אפריפה
בלסינג אפריפה
בלסינג אפריפה
(תום גביש)
המאמן איגור בלון, שעובד עם האחים הצעירים, סיפר: “מרסי מתאמנת כבר שנים באגודה שלנו בדיוק כמו בלסינג. לפני כשנה ולרי צ’גין, המאמן הוותיק שמטפח את הילדים במכבי תל אביב, פנה אליי והציע שנעבוד איתה יותר בכיוון התחרותי. קיבלתי אותה לאימונים באותו הגיל בו קיבלתי את בלסינג והיא מתחילה להתעצב כאתלטית. עכשיו אפשר להגיד שהיא גם מתחילה לבלוט בארץ”.
שמו של בלסינג כבר חקוק על לוח השיאים של האתלטיקה הישראלית, אבל לא מן הנמנע כי גם אחותו מרסי תפרוץ קדימה בשנים הקרובות ותנפץ שיאים. האם צמד האחים, שמתאמנים תחת איגור בלון במכבי תל אביב, יהיו חוד החנית של הספורט הישראלי בשנים הבאות?