"אלונה ברקת התעקשה שרק אליניב ברדה יהיה המאמן בהפועל באר-שבע. היא ראתה את הגישה שלו והמקצוענות. למרות שהוצעו לה מאמנים כמו מלאדן קרסטאיץ' או סלובודן דראפיץ', העדיפה רק אותו". אחרי שנחשף לראשונה ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet כי ברדה סיכם ל-3 שנים נוספות וימשיך כמאמן הראשי במועדון, גורמים בבאר-שבע מתמוגגים מהמהלך.
המטרה של נציגי ברדה הייתה לקבל חוזה לחמש שנים ושכר זהה לזה של רוני לוי, שהרוויח כ-75 אלף שקל ברוטו בחודש, אולם בסופו של דבר ההסכם - שנחשף אתמול ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet - שונה. הסכם לשלוש שנים, יחד עם שכר חודשי של כ-35 אלף שקל נטו וסעיף ייחודי - ברדה ישוב לעמדת המנהל המקצועי במידה שיחליט לעזוב את עמדת המאמן.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
הסכם לשלוש שנים. ברדה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
ברדה חוגג עם השחקנים
ברדה חוגג עם השחקנים
ברדה חוגג עם השחקנים. "לא היה לאלונה ספק שהוא ימשיך לאמן"
(צילום: הרצל יוסף)
המשמעות היא כי לא ימונה מנהל מקצועי מעל ברדה. "לא היה לאלונה ספק שאליניב יסכים להמשיך ולאמן, הוא הדבר הכי טוב שקרה למועדון", הוסיפו אותם גורמים. מי שהוחתם עוד לפני ברדה כעוזר המאמן הוא מאור מליקסון, שירוויח כ-16 אלף שקל ויעזוב את מחלקת הנוער של המועדון.
למרות שיצא לחופשה פרטית בתאילנד אחרי הזכייה בגביע המדינה, ברדה עובד משם, כשהמטרה הראשונית היא לחזק את החלק ההתקפי: צירוף של חלוץ ושני שחקני כנף.