1 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ
(רדאד ג'בארה)
עתידו של דור פרץ לקראת העונה הבאה היא אחת מהסוגיות המסקרנות בגזרת הליגיונרים. הקשר, שלא ביסס את מקומו בהרכב של ונציה במהלך עונת הבכורה שלו בסרייה א’, עדיין לא החליט האם להמשיך במועדון שירד לליגה השנייה באיטליה או לחפש לעצמו יעד אחר. מי שהתייחס למצבו היום (רביעי) הוא סוכנו, אבי נמני, שנדרש לסוגיה במהלך התוכנית Transfer Market, המשודרת בערוץ ONE.
“ונציה נתנה הצעה לחוזה ארוך טווח ורוצה שהוא יישאר”, סיפר נמני. “יחסית לעונה ראשונה בסרייה א’, כמות המשחקים שלו הייתה דיי סבירה, אני חושב שהוא היה צריך לשחק יותר אבל הייתה סיטואציה לא פשוטה עם המאמן ואחרי שהוא פוטר דור שיחק יותר. עצם זה שרוצים שהוא יישאר זה ממש ממש מכובד”.
נמני המשיך: “אנחנו לא רוצים לקבל החלטות כל כך מהר, אני לא חושב שיש לחץ של זמן. יש עוד הצעות במקומות אחרים, אז אנחנו רוצים לשקול הכל בכובד ראש ולא תחת לחץ. דור מרוכז במשחקי הנבחרת וצריך לכבד את זה. המשימה תסתיים ואז יהיה אפשר להתפנות לשאר הדברים. עונה שעברה הוא היה שחקן ראשון שהם החתימו ואחריו הגיעו עוד 22 שחקנים. לוונציה יש בעלים אמריקאי והוא דיבר עם דור וביקש באופן אישי שיישאר. מעריכים אותו וחושבים שהוא טוב אבל אני לא יודע אם הוא יישאר. דור לא יחזור לישראל, הוא יישאר באירופה, אם לא בוונציה אז במדינה אחרת”.
הסוכן של פרץ מתייחס לאפשרות חזרתו לישראל