1 צפייה בגלריה
פרדריק בורדיון מאוכזב
פרדריק בורדיון מאוכזב
פרדריק בורדיון מאוכזב
(חגי מיכאלי)
אם אוהדי הפועל חולון לא היו מספיק מאוכזבים אחרי שקבוצתם פספסה הזדמנות לעלות לגמר ליגת ווינר סל כשהפסידה לפועל ירושלים, היום (שלישי) הם קיבלו בשורה קשה לא פחות. פרדריוק בורדיון נפצע, גמר את העונה ויחסר לגיא גודס ברוטציה במשחק מספר 3 וכמובן בגמר במידה וחולוניה תעפיל.
חולון יצאה בהודעה רשמית בה נכתב: “בורדיון סבל מזה מספר שבועות מקרע במיניסקוס ויעבור ניתוח. במשך כל התקופה האחרונה שיחק פרדי על אף שסבל מכאבים עזים והיה מוגבל בתנועה. אנו מאחלים לפרדי החלמה מלאה ושיבה מהירה למגרשים”.
כמו כן, בעקבות האירועים במשחק בטוטו חולון, תובע האיגוד, עו”ד איתמר ליפנר, מבקש מבית הדין להטיל קנסות גבוהים על הקבוצות. בעקבות השלכת חפצים, התובע מבקש מבית הדין להשית על חולון קנס של 10,000 ש”ח וכן להורות על סגירת היציע המערבי לשני משחקים על תנאי לעונת המשחקים הבאה.
בנוגע להפועל ירושלים, בשל הדלקת האבוקות ביציעים, מבקש התובע מבית הדין להפעיל את העונש על תנאי ולהטיל קנס כספי בגובה 12,000 ש”ח וכן קנס כספי על תנאי למשך עונת המשחקים הבאה.
בתוך כך, בשורה משמחת הגיעה מכיוונו של טיירוס מגי, שהיה הבולט ביותר בשחקני חולון בהפסד לירושלים, לו ולאנקה רעייתו נולדה בת. השחקן הגיע למשחק מול י-ם היישר מחדר הלידה ושב לשם אחרי ההתמודדות, והבוקר בשעה טובה הפכו אנקה וטיירוס להורים לבתם הבכורה.
הפועל י-ם מנצחת 61:75 את הפועל חולון