2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
(שחר גרוס)
בהפועל תל אביב מקווים לסיים היום (שלישי) את הסאגה שנוצרה סביב משרת עוזר המאמן של קובי רפואה לעונה הבאה. כפי שכבר פורסם לראשונה ב-ONE, המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים רוצה שעומר דמארי יהיה עוזרו של רפואה, כאשר המאמן לא מוכן לוותר על עוזרו הנוכחי, נמרוד קוסטיקה. במועדון ערכו גם אתמול פגישות לצורך הכנת הקבוצה לעונה הקרובה וכדי להגיע לעמק השווה.
הבלאגן שנוצר סביב מינוי עוזר המאמן מעיד על קיץ שהולך להיות מאתגר במתחם חודורוב, למרות שבהפועל ת”א טוענים ששיתוף הפעולה מתקיים ברוח טובה. בקרוב בוקסנבוים יערוך מסיבת עיתונאים, בה ידבר על שיטת העבודה שינחיל במועדון תחת ניהולו.
האדומים מביטים בדאגה נוכח מחאת האוהדים כנגד התנהלותם של הבעלים, האחים איציק ושרון ניסנוב, מחאה שעשויה להשפיע על התקציב בעונה הקרובה. אתמול הצטרף למחאה גם ארגון 'אולטראס הפועל', שסוחף אחריו אוהדים רבים, גם מתונים יותר.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
(איציק בלניצקי)
אחד האוהדים שמתכוון לא לרכוש מנוי לעונה הבאה אמר ל-ONE: "כולם מאוחדים כדי שהבעלים הנוכחים יפנו את המקום, אחרת אנחנו לא נקנה מנויים. גם אם תהיה עונה קשה ועם תקציב נמוך, זה עדיף להפועל תל אביב בטווח הארוך. אנחנו גם ככה סובלים".
נדיר: אריק אינשטיין צופה בדרבי התל אביבי