3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
(ראובן שוורץ)
המצב המורכב בין האוהדים להנהלת המועדון נמשך היום (שני), כאולטראס הפועל ת”א שחררו הודעה בה הם מצהירים על כך שבכוונתם לפתוח בחרם מנויים אם המועדון לא יעמוד למכירה.
כך נכתב: “כשמדובר באוהדי הפועל תל אביב ישנו דבר אחד שאין עליו עוררין, נאמנות. תמיד אנחנו שם, בבית, בחוץ, בחו"ל, בליגה השנייה ואפילו במשחקים "ללא-קהל". אותנו לא מעניין שום דבר מלבד הפועל תל אביב. האהבה חסרת הגבולות הזו, טומנת בחובה לא פעם אחריות גדולה. אוהדי הפועל תל אביב הם היחידים שמונעים נטו מאהבה למועדון – וככאלה עלינו לעמוד על המשמר מפני אלו הבאים לנצל אותנו”.
“אי שם בשנת 2017 התהוותה לה קבוצת הבעלות הנוכחית, מאיר תושב, זאב גרינברג ושרון ואיציק ניסנוב. חשוב להדגיש, הבעלות המלאה על המועדון עברה לידיים אלו ללא תמורה, אלא רק תוך הבטחה של "טיפול בחובות המועדון" אל מול המפרק. לאחר שחלפו חודשים ספורים בלבד, החלו נורות האזהרה להבהב: תביעות, בוררויות, אי עמידה בחוזים; תופעות אשר הפכו ונהיו לדרך ההתנהלות המקובלת בוולפסון - ההפך המוחלט מ"טיפול בחובות", המשיכו.
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א. ישלמו על זריקת הכדורים משער 5?
אוהדי הפועל ת"א. ישלמו על זריקת הכדורים משער 5?
אוהדי הפועל ת"א. ישלמו על זריקת הכדורים משער 5?
(רדאד ג'בארה)
עוד הוסיפו: “אחד הסימפטומים הבולטים ביותר של ניהול כושל שכזה הינו חוסר הצלחה מקצועית. הבינוניות שאופפת את המועדון בשנים אלו מאיימת על עתיד המועדון, ומדירה שינה מכל אוהד שחוזר לביתו לאחר עוד דרבי ללא ניצחון. צחוק הגורל הוא שאפילו בעונה בה ‘הצליחו’ במועדון לקבל אישור לשחק באירופה (נבהיר: לא בעקבות טיפול בחובות אלא בעקבות דחייתם), נכשלה הקבוצה להגיע ליעד זה. מישהו זוכר שעד לא מזמן הוא היווה חלק מהשגרה של המועדון המפואר הפועל תל אביב?”.
“מלחמה בקהל - התופעה הצבועה והבזויה ביותר של ההנהלה המסריחה מכאיבה לנו, אוהדיה המסורים של הפועל תל אביב, יותר מכל. פעם אחר פעם אנו רואים מכירת ביתיות, שיתוף פעולה עם הנהלת מכבי בניסיון לאסור על ציוד עידוד, אי עמידה כנגד עונשים קולקטיבים המונעים מבעלי המנויים כניסה אל האצטדיון וכחטא על פשע דורשת מהם לרכוש כרטיס נוסף. מאיתנו אתם מצפים לשוב ולרכוש מנויים? בעלי הפועל תל אביב אינם מעוניינים למכור את המועדון. הם טוענים שכן, אך לצד חוסר פעולה בנושא הם דואגים להרחיק כל רוכש פוטנציאלי תוך הסתרת האמת על חובות המועדון ומצבו הכלכלי. ומדוע שימכרו? האמת היא כזאת, הפועל תל אביב מתקיימת כמעט בבלעדיות על הכנסות טבעיות ללא הזרמת כסף מצד הבעלים. לכן, ברור העניין כי על מנת לדחוק בהנהלה למכור את המועדון עלינו להימנע מלהמשיך ולממן את הבעלות במבנה הנוכחי”, תקפו.
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א באימון
אוהדי הפועל ת"א באימון
אוהדי הפועל ת"א באימון
(שחר גרוס)
“מצג השווא של ‘הצלנו את הפועל’ התפורר מזמן. עכשיו התור שלנו, אוהדי הפועל תל אביב, באמת להציל את הפועל: אנחנו קוראים לכלל אוהדי הקבוצה להימנע מלרכוש מנויים עד אשר הנהלת המועדון תעמוד בדרישותינו. לא מעוניינים להשקיע במועדון? אז מחובתכם להעמידו למכירה. הפגרה הגיעה, וכעת עליכם לעשות כל שביכולתכם למציאת בעלים הולם להפועל תל אביב. אמנם טענתם כי הקבוצה על המדף, אך כנראה שעלינו ללמדכם כיצד מוכרים קבוצת כדורגל”, המשיכו ופירטו.
“חובות ומחיר - כל ניסיון מצד רוכשים פוטנציאלים, לקבל תמונה אמיתית של חובות המועדון והמחיר אותו אתם מבקשים, עולה בתוהו. מחובתכם להציג מספרים חד משמעיים- פרטו את חובות המועדון והציגו את הסכום אותו אתם מבקשים”.
“שקיפות - קיבלתם את המועדון בחינם. כל סכום שתבקשו תמורתו חייב להיות מגובה בשקיפות אודות השקעתכם. ניסיון לעשות רווח על חשבון עתיד המועדון לא יתקבל בהבנה”.
“תיווך - כעסקנים אין ציפייה כי יכולות השיווק שלכם יפתחו דלתות לרוכשים פוטנציאלים איכותיים - ניסיון מכירה אמיתי חייב להיות מלווה בהשכרת צוות תיווך ושיווק מקצועי”.
“מסיבת עיתונאים - כלל הדרישות הנ"ל (מינימליות בעולם העסקי!) צריכות להיות מאוגדות כולן למסיבת עיתונאים, שתהווה את יריית הפתיחה להתחלת החיפוש האמיתי אחר בעלים ראוי למועדון”.
“אם למישהו זה לא ברור, חרם מנויים הוא נשק יום הדין שלנו. החלטה זו נעשית בלב כבד ובצער רב; אך בעיקר בכעס כלפי הנהלת המועדון שדרדרה אותנו לכאן. נדגיש כי בכל התפתחות בגזרת מכירת המועדון ועמידה בדרישות הקהל (וכמובן בכל שינוי בהרכב הבעלות) נבצע הערכת מצב מחודשת – בתקווה לכך שלא יהיה צורך במימוש החרם. השנה המועדון המפואר שלנו מציין 100 שנה; מאה שלמה של היסטוריה מפוארת ועשרות תארים. בכל השנים הללו התחלפו אין-ספור הנהלות ובעלים. רק דבר אחד תמיד היה ותמיד יהיה: קהל תומך ונאמן. רק ביחד, רק אם נחזיק חזק ונעמוד בהבטחותינו, נוכל להחזיר את הפועל תל אביב לגדולתה ולהבטיח כי היא תהיה פה גם לחגיגות ה200. הנהלת הפועל תל אביב - הכדור בידיים שלכם”, סיימו.