2 צפייה בגלריה
אופיר דוידזאדה, פארפה גויאגון ואיל גולסה
אופיר דוידזאדה, פארפה גויאגון ואיל גולסה
אופיר דוידזאדה, פארפה גויאגון ואיל גולסה
(איציק בלניצקי, שחר גרוס ועומרי שטיין)
על מאמן עדיין היא לא הכריזה באופן רשמי, אבל מכבי תל אביב כבר עם הפנים לעונה הבאה ובינתיים הצהובים הודיעו היום (ראשון) על מימוש האופציות על אופיר דוידזאדה, אייל גולסה ופארפה גויאגון, שהושאל בשנה האחרונה למכבי נתניה והציג יכולת מרשימה. את הקשר מחוף השנהב ינסו להחתים על חוזה ארוך טווח ואם יסרב לחתום הוא עשוי למצוא את עצמו עומד למכירה.
מי שלעת עתה לא הוארכו חוזיהם הם אבי ריקן, שרן ייני וטל בן חיים. האופציות על השלושה לא מומשו. ההערכה כי הקפטן יישאר. לגבי ריקן ובן חיים הדברים בשלב הזה אינם ברורים וב-1.6 הם שחקנים חופשיים. הם לא קיבלו הצעה להמשיך בשלב הזה. בנוסף, מי שלא צפוי להמשיך בינתיים הוא עדן שמיר, שאופציית הרכישה עבורו לא מומשה והוא יחזור לסטנדרד ליאז’ הבלגית, ממנה הושאל. במקביל, סטיפה פריצה ואנדרה ז'ראלדש מחזיקים בחוזה לעונה הבאה, אחרי שהאופציה מומשה אוטומטית בגין סעיף הופעות.
גולסה (30), ודוידזאדה (31) שהצטרפו ב-2016 וב-2017 ימשיכו במכבי לעונתם השביעית והשישית בהתאמה. גויאגון (21), שהושאל בעונה שעברה למכבי נתניה, יישאר שחקן מכבי עד תום עונת 2022/23 בשלב הזה. בתוך כך, האופציה בחוזיהם של אור יצחק, גיא מזרחי, מופלח שלעאטה, בר כהן, נדב נידם, שי בלחסן, אסף הרשקו, עומר יצחק ואייל חן, מומשה והם ימשיכו במועדון עד תום עונת 2023/24.
2 צפייה בגלריה
פארפה גויאגון
פארפה גויאגון
פארפה גויאגון
(ראובן שוורץ)
מי שסיימו חוזים הם מתן חוזז ומתן בלטקסה, שבשלב הזה, יחפשו את דרכם במקום אחר. אם הבלם ירצה להישאר בישראל בסופו של דבר, מכבי ת”א תשוב אל שולחן המו”מ. כזכור, העונה האחרונה הייתה מאכזבת במיוחד עבור הצהובים שלא הצליחו לשמור על גביע המדינה וגם לא היו פקטור במרוץ האליפות, כשסיימו רק במקום השלישי. בתום העונה המועדון הודיע כי מלאדן קרסטאיץ', שהחליף את פטריק ואן לוון, סיים את תפקידו.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.