1 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח יורד בדמעות מהדשא בגמר ליגת האלופות ב-2018
מוחמד סלאח יורד בדמעות מהדשא בגמר ליגת האלופות ב-2018
מוחמד סלאח יורד בדמעות מהדשא בגמר ליגת האלופות ב-2018
(רויטרס)
בעוד שלושה ימים זה קורה. הקרב האחרון והגדול ביותר של העונה בכדורגל העולמי יפגיש את ריאל מדריד מול ליברפול בגמר ליגת האלופות בפאריס, ארבע שנים לאחר אותו גמר זכור בקייב אותו לא זכה מוחמד סלאח לסיים, בשל אותה פציעה בהיתקלות עם סרחיו ראמוס עליה דובר רבות.
ארבע שנים אחרי וסלאח ממשיך לזכות היטב את הפצע. אחרי שלא הצליח יחד עם חבריו לקחת ממנצ’סטר סיטי את האליפות במחזור הנעילה הדרמטי של הפרמייר ליג, המצרי דיבר עם רשת BT Sports והתייחס לגמר המתקרב. “אני מגיע חדור מוטיבציה בעקבות מה שקרה. אני מקווה שאוכל לעשות בפאריס את מה שאלן קנדי עשה שם בגמר של 1981 (כאשר שער שלו הוביל את ליברפול ל-0:1 על ריאל מדריד ולזכייה). גם בעקבות מה שקרה ביום ראשון, יש לי יותר רעב להשיג את זה”.
סלאח הרחיב: “הרגע ההוא בגמר בקייב היה הקשה ביותר שלי בכל הקריירה. אחרי 30 דקות בגמר נאלצתי לרדת ולהתפנות לבית החולים. החוזה? אני ממש לא מתרכז בזה כרגע, רק בלזכות עם ליברפול בליגת האלופות. אעשה את הטוב ביותר שלי”.
כמו כן, ליברפול קיבלה חדשות טובות כאשר וירג’יל ואן דייק כשיר לגמרי להתמודדות. הבלם ההולנדי דיבר: “נחתי ואני אגיע מוכן. הגוף שלי היה זקוק לקצת מנוחה, אבל עכשיו הזמן לעבוד. אני מרגיש טוב ומצפה כל כך למפגש הזה”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.