איילת שקד על עתיד הממשלה: "אני עובדת כאילו כל יום הוא האחרון" | האזינו

שרת הפנים אמרה את הדברים על רקע הודעת ח"כ ביטון לפיה יפסיק להצביע עם הקואליציה • היא סיפרה על האתגרים איתם היא מתמודדת כשרת פנים - משבר הדרכונים ומינוי בכירים

איילת שקד: "עובדת כאילו כל יום הוא האחרון", צילום: יונתן זינדל/פלאש90

על רקע הודעת חבר כחול לבן, מיכאל ביטון, לפיה הוא עתיד להפסיק להצביע יחד עם הממשלה, איילת שקד שיתפה היום (רביעי) הודות התחזיות שלה לעתיד הממשלה. כשנשאלה בכנס ראשי רשויות של גוש עציון, כמה זמן לדעת הממשלה תחזיק, ענתה שרת הפנים: "האמת שאין לי מושג, גם כשרת המשפטים וגם עכשיו אני עובדת כל יום בקדנציה שלי כאילו כל יום הוא היום האחרון. בפוליטיקה אף פעם אי אפשר לדעת ואני מנסה להספיק כמה שיותר".

איילת שקד על עתיד הממשלה: "אני עובדת כאילו כל יום הוא האחרון"

לאחר מכן, סיפרה שקד על האופן בו אותה תפיסה משפיעה על פעילותה הפרלמנטרית. "בחודש הקרוב אני ממנה את מרב התפקידים הבכירים במנהל תכנון, זה מאוד חשוב ואני מתמודדת עם אין סוף משברים, יש לנו עכשיו משבר גדול של הדרכונים ברשות האוכלוסין וההגירה" היא סיפרה. "כל הזמן יש לי עבודה ואני עובדת כאילו זה היום האחרון בתפקיד, כי אי אפשר לדעת אף פעם".

כאמור, היום הודיע ח"כ ביטון, כי לאור חילוקי דעות בנושאי התחבורה והחקלאות, בינו לבין בכירי הממשלה, הוא מפסיק להצביע עם הקואליציה ואף ישקול להצביע נגדה בעתיד. 

ביטון אינו נקודת התורפה היחידה איתה צריכה הממשלה להתמודד. בשבוע שעבר, הודיעה ח"כ זועבי ממרצ כי היא עוזבת את הקואליציה. בהמשך, היא הודיעה כי לא תצביע נגד הממשלה וכי בתנאים מסוימים היא אף עשויה לתמוך בה.

אך בתנאים כאלה, כפי שניסחה שקד, אכן כול יום עשוי להיות האחרון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר