שכחו את החזייה בבית: זה מה שלבשו באירוע של עדן פינס

הדוגמנית השיקה את ליין מוצרי השיער שלה • פינס לבשה את הפריט הכי מזוהה של המעצב אלון לבנה • החברות שלה עלו על אאוטפיטים קיציים וטרנדיים ובאו לפרגן

עדן פינס. פתחה את הלב, צילום: ערן לוי

עדן פינס השיקה את המותג החדש שלה לעיצוב התלתלים – FIFI, וכל החברות הגיעו לפרגן. האמת היא שמזמן לא ראינו חבורה שיודעת לשאת טרנדים בכבוד, אז מי המצטיינת?

וואו וואו ווואו, עדן פינס, צילום: שוקה כהן

כוכבת האירוע היא ללא ספק עדן פינס, שהגיעה בטוטאל לוק של אלון ליבנה שתואם את צבעי המותג שלה - ורוד בהיר עם פיגמנט סגלגל, כשבאאוטפיט יש שילוב גם של צהוב בננה. הטופ הפיסולי של ליבנה מגיע מעולמות ההשראה של הים, והחצאית הגבוהה עם השסע מחמיאה לפינס מאוד.

אנה זק, צילום: שוקה כהן

כוכבת המצעדים של התקופה, אנה זק, הגיעה לפרגן ונראתה מדהים בשמלת סריג של Adika בצבע פיסטוק עם קשירה באיזור החזה, שרוולים ארוכים ובטן חשופה בשילוב עם עקבים שקופים ותיק צד קטן ולבן.

ריף נאמן, צילום: שוקה כהן

הדוגמנית והשחקנית ריף נאמן נראית מעולה בחליפה בצבע כתום בוהק ועקבים שקופים של סטיב מאדן (אזעקת טרנד?). נאמן לבשה מכנסיים מחויטים בגזרה גבוהה בשילוב טופ עם כתפיות שחושף בטן ותיק צד שחור קטן.

עדן סבן, צילום: שוקה כהן

עדן סבן מבחינתנו היא המצטיינת של האירוע בטוטאל לוק מפתיע שכולל שמלת ז'קט פרחונית בגווני פסטל, משקפי שמש עם עדשות סגולות, עקבים לבנים ותיק שחור קטן.

ניב סולטן, צילום: שוקה כהן

הכוכבת הבינלאומית ניב סולטן נראית מעולה בפלטת צבעים חמה ואדמתית. היא לבשה מכנסיים מחויטים רחבים בצבע חאקי, גופיית בטן לבנה ועליונית קימונו עם הדפס אתני. נעלי הקש משתלבות מצוין, וגם התכשיטים.

דנית גרינברג, צילום: שוקה כהן

גם דנית גרינברג נראית טוב מתמיד בטוטאל לוק בצבע צהוב מנגו לוהט של רנואר. היא לבשה חצאית מקסי גבוהה וצרה בשילוב עם גופיית בטן, עקבים לבנים, תיק לבן ומשקפי שמש עם מסגרת לבנה. אם החזאית אומרת דרך הבגדים שלה שהקיץ לגמרי כאן, אנחנו מאמינים.

אורטל עמר, צילום: שוקה כהן

אחרונה חביבה היא אורטל עמר, שלבשה את הטרנד מעורר המחלוקת - חולצות בטן עם מפתח קדמי ללא חזייה בשילוב עם מכנסיים לבנים מחויטים. מחמיא לה מאוד הלוק הקיצי הזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר