צילום מוטי חזן

ארוחות הבוקר הכי שוות באילת אוכלים בקפה אופטימי

דמיינו לעצמכם את החופשה הבאה שלכם. אתם יושבים בבית קפה ומביטים אל הים האדום של אילת. זוהי שעת בוקר מוקדמת ואתם נהנים ממזג האוויר הקריר עדיין ומקווים שלא יהיה חם מדיי במהלך היום. כעת, אתם מתלבטים מה להזמין לארוחת הבוקר שלכם, וזה מובן. כי בקפה אופטימי יש כל כך הרבה ארוחות בוקר איכותיות שלפעמים קשה לבחור. חביתות, לחמים ריחניים, סלטים ועוד מחכים רק לכם

בשיתוף קפה אופטימי

קפה אופטימי – נעים להכיר

מחפשים מקום שבו אפשר לשבת בכיף ולפתוח את היום בנחת? הכירו את קפה אופטימי. הקפה ממוקם בתחילת הטיילת של איילת (ליד קניון מול הים), ובו מוצעים מאכלים המאפיינים את המטבח הישראלי והאיטלקי. בבית הקפה המיוחד הזה פשטות היא שם המשחק. כי לא צריך להכין מנות מורכבות כדי לאכול טוב, ופעמים רבות האוכל הפשוט הוא האוכל הטעים ביותר. ולצד האוכל, יש גם המיקום של בית הקפה הצופה לנוף הים האדום. ואין דבר טוב יותר מלהזמין מנה טעימה, לצפות על הים ולאכול בתיאבון. נוסף על כך, קפה אופטימי פועל כבר 15 שנה ומארח אלפי לקוחות מרוצים. אפשר לבחור אם לשבת בפנים, בתוך החללים הממוזגים המגינים עליכם מפני החום של אילת, או במרפסת, קרוב יותר אל הנוף ולים סוף. במסעדה תמצאו מגוון רחב של מאכלים כמו פיצות, פסטות מוקרמות, דגים, טוסטים, ארוחות בוקר משובחות ומנות טבעוניות. לצד האוכל, אפשר להזמין שתייה בשפע – חמה, קרה או אלכוהול.

ארוחות הבוקר של קפה אופטימי שאתם פשוט חייבים לנסות

כשאתם נמצאים בחופשה באילת, יש לכם את כל הזמן שבעולם. בניגוד לבקרים הלחוצים שיש לכם בשגרה, כאן אתם יכולים להירגע, לשבת בנחת בקפה אופטימי וליהנות מארוחות בוקר מפנקות. כי ארוחות הבוקר הכי שוות באילת מחכות רק לכם. בואו נכיר אותן:

  1. פותחים עם בוקר אופטימי.

ארוחת בוקר הנקראת בוקר אופטימי, היא ארוחה טיפוסית ישראלית הכוללת שתי ביצים לבחירה, גבינת שמנת, גבינה בולגרית של 5%, סלט ירקות, גבינה צהובה, טונה, אבוקדו, גבינת שמנת מתובלת, מיץ טבעי לבחירה, לחם טרי וריחני ושתייה חמה. מדובר בארוחה מלאה שנותנת לכם בוסט לכל היום.

2. הגרסה הטבעונית של השקשוקה.

לטבעוניים יש מנה מיוחדת הנקראת שקשוקה טבעונית. השקשוקה מורכבת מגבינה בולגרית טבעונית, רוטב שקשוקה, חציל בטחינה, בצל, לחם וסלט ירוק או קצוץ לבחירה.

3.ארוחת הבוקר הטבעונית שלנו.

ואם רוצים ללכת יותר על ארוחת בוקר ישראלית מלאה, יש לה גרסה טבעונית עם גבינה צהובה טבעונית, חביתה טבעונית העשויה מירקות, חצילים עם ממרח זיתים, טחינה, סלט ירקות, שתייה חמה המבוססת על חלב סויה, ממרח עגבניות, לחפ ריחני, רך וטרי.

4. פותחים את הבוקר עם טוסט.

מתגעגעים לטוסטר שלכם בבית? למה שלא תפתחו את הבוקר עם פרנץ’ טוסט. הטוסט כולל 2 פרוסות לחם המטוגנות עם ביצה, ריבה, אבקת סוכר, סלט ירקות, שמן, שתייה קרה או חמה לבחירה.

5. הולכים על ארוחת בוקר קלילה.

מעוניינים בארוחת בוקר קלילה? זה מובן מאליו, בייחוד אם יש לכם יום עמוס בפעילות ספורטיבית כמו צלילה או שחייה. ארוחת הבוקר הקלילה של קפה אופטימי כוללת 2 ביצים, גבינת שמנת, לחם וסלט ירקות.

6. שומרים על הבריאות עם ארוחת בוקר בריאותית.

ארוחת בוקר בריאות, כשמה כן היא, כוללת תפריט בריאות מפנק כמו טחינה, גבינות של 5%, שתי ביצים לבחירה, סלט קצוץ, סלט פלפלים, מנה של לחם ושתייה חמה או קרה לבחירה.

7. נמצאים באילת, מרגישים ביוון.

אם רוצים להרחיק מעט מעבר לים התיכון אבל לא רחוק מדיי, אפשר ליהנות מארוחת בוקר בסגנון יווני. ארוחה כזו כוללת גבינה בולגרית, זעתר, סלט ירקות, לחם הבית ושתי ביצים לבחירה.

אם נסכם עד עכשיו, ראינו את ארוחות הבוקר המובילות והמפנקות של בית הקפה. חשוב להזכיר שכל ארוחות הבוקר מגיעות עם לחמים כמו לחם ג’בטה העשוי מקמח מלא, לחם ללא גלוטן או לחם שום, בהתאם לבחירה שתעשו.

מה עוד אפשר למצוא בקפה אופטימי?

לצד ארוחות הבוקר, ניתן למצוא באילת עוד מגוון רחב של מנות איכותיות. אז אם אתם רוצים לקפוץ לארוחת צהריים או ערב אתם בהחלט מוזמנים. אז מה יש במסעדה האיטלקית בניחוח ישראלי? ובכן, לא מעט. דבר ראשון, מכיוון שהפיצה היא המאכל הקלאסי של איטליה, המסעדה מציעה לכם פיצות מפנקות מכל הסוגים דוגמת פיצה מרגריטה הנפוצה, פיצה מוקרמת המגיעה עם רוטב שמנת, פיצה עם גבינת פרמז’ן וסלומון, פיצה פסטה, פיצה עם ארטישוק, פיצה המגיעה עם 3 גבינות ועוד. שנית, גם הילדים יהנו במסעדה עם מנות שהוכנו במיוחד בשבילם: צ’יפס, טבעות בצל, פיצה לילדים, צ’יפס בטטה או אצבעות דגים. נוסף על כך, תוכלו להזמין פסטות בווריאציות שונות כמו פסטה ברוטב שמנת וערמונים, פסטה פסטו, פסטה טורינו, פסטה ברוטב עגבניות ועוד. וכמובן, אי אפשר לדבר על מסעדה איטלקית מבלי להזכיר את המשובחות שבמנות, הלא הן מנות הדגים. אם אתם רוצים בוסט של חלבונים, תוכלו להזמין סלמון, פילה מושט וכדומה וזאת לצד תוספות כמו אורז, סלט או צ’יפס.

מדוע ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר של היום?

זה לא סוד שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר במהלך היום, אבל למרבה הצער אנו נוטים לדלג עליה פעם אחר פעם. כי כשאנו קמים בבוקר, אנו ממהרים לעבודה ומספיקים לשתות כוס קפה עם חלב במקרה הטוב. לפחות בחופשה, אתם יכולים לשבת בקפה אופטימי, לא למהר ולאכול ארוחת בוקר משובחת ומפנקת. זיכרו כי זוהי ארוחה משמעותית מכמה סיבות. דבר ראשון, זוהי הארוחה שבאה אחרי שהגוף צם במהלך הלילה. היא שוברת את הצום ומעניקה לגוף כוחות מחודשים. שנית, ארוחת בוקר מסודרת תורמת לפעילות המוח ולריכוז לאורח היום. היא גם מועילה לכל מי ששומר על המשקל ומעוניין לשמור על אורח חיים בריא. כמו כן, ארוחת הבוקר ממלאת אותנו לאורך כל היום, כך שאנו חשים רעבים הרבה פחות, אוכלים פחות ונהנים ממשקל תקין. ולאחר שתכירו את ארוחות הבוקר של קפה אופטימי, לא תרצו יותר לאכול שום דבר אחר במהלך היום עד הצהריים או הערב.

מדוע לאכול דווקא במסעדה?

כי ארוחות הבוקר המפנקות ביותר נמצאות במסעדה. כשאתם נמצאים בחופשה או מציינים אירוע כלשהו, אתם רוצים ללכת עם זה עד הסוף. מסעדה היא המקום המפנק והמושלם לכל מצב. כאן זו ההזדמנות שלכם לאכול ארוחת בוקר ללא דאגות, וגם ליהנות ממטעמים שלא אוכלים כל יום. אז עשו לעצמכם טובה והזמינו את כולם למסעדה איטלקית מפנקת.

להתחיל את היום בכיף

בסופו של דבר לא רק הבריאות מושפעת מארחות הבוקר שלכם, אלא מצב הרוח. ברגע שאתם אוכלים ארוחת בוקר טעימה ומפנקת, אתם יודעים שהיום שלכם יהיה כיף. לא משנה מה בחרתם לעשות באילת, לבלות כל היום בים, להכיר אטרקציות חדשות או לשחות עם דולפינים, ארוחת הבוקר של קפה אופטימי תיתן לכם את הבוסט שאתם צריכים לאורך כל היום. אז לאחר שאתם מתעוררים, קחו לכם את הזמן והגיעו לקפה אופטימי לארוחת בוקר משובחת שלא טעמתם מעולם.

בשיתוף קפה אופטימי