חייב משיכה? רינת מלמדת את כולנו שיעור חשוב בסבלנות

אמנם רק התחילה העונה של "חתונה ממבט ראשון", אך אנחנו כבר לומדים מרינת שיעור לחיים • יצאתם לדייט ושללתם בגלל משיכה? אתם עושים טעות

החיבוק המביך. דניאל ורינת, צילום: קשת 12

במהלך הפגישה בקליניקה, כפי שראינו אמש (שבת) ב"חתונה ממבט ראשון", רינת משתפת את כולנו שאילו הייתה פוגשת את דניאל בחיים האמיתיים שבחוץ, היא הייתה קמה והולכת כבר לאחר הדייט הראשון.

אפשר לשפוט אותה ולומר שהיא מפסידה, מפספסת, בררנית מידי, אולי אפילו מתנשאת או חיה בלה לה לנד. את כל הדברים האלה נראה שהיא כבר אמרה לעצמה עשרות פעמים לפניכם, וזאת בדיוק הסיבה בגללה היא הגיעה לחתונה ממבט ראשון.

במצבה הנוכחי סביר להניח שהנפש שלה צורחת "בואי נעוף מכאן עכשיו", אבל המוח שלה מבין שאם היא מתעופפת מכאן היא מפספסת. לאט לאט אפשר לראות שרינת מגלה את היכולות של דניאל ואת הסבלנות שלו. היא מתרשמת ממנו ומבינה שיש להם הרבה מהמשותף ושכדאי לבחון הכל לעומק, ולכן היא נשארת.

נשארה בינתיים למרות הקושי,

נכון שאנחנו תמיד מעדיפים שהמשיכה תיווצר ברגע הראשון על בסיס מראה חיצוני, אבל זו טעות לחשוב שזה הבסיס היחידי להיווצרותה. קיימת גם משיכה שנבנית עם הזמן. מכירים את הגבר ההוא שהבחורה לא רצתה לצאת איתו והוא הציע להיות ידיד שלה? בדיוק כך.

לאחר שאנחנו מכירים מישהו, אנחנו יכולים לשנות את נקודת היחס שלנו כלפיו. מכאן, שמשיכה יכולה להיווצר גם על בסיס אופי ותכונות. אבל כדי שנכיר את האופי של בן הזוג הפוטנציאלי, אנחנו צריכים זמן וסבלנות. אי אפשר להכיר מישהו באמת אחרי דייט אחד או שניים, גם לא אחרי שבועיים. זה לוקח זמן.

לכן אני תמיד ממליצה לתת הזדמנות, גם אם לא מרגישים מיד משיכה. חשוב לנסות להכיר באמת את האדם שאיתו יצאתם לדייט, לחפש את הטוב ואת המשותף ולא להיתפס לשלילי (בהנחה כמובן שהשלילי הוא לא קו אדום עבורכם).

ביננו? הרי להגיד לא תמיד אפשר, גם אחרי הדייט החמישי או השישי. עדיף להגיד לא אחרי שהכרתם ואתם בטוחים לחלוטין שזה לא, מאשר להגיד לא אחרי דייט אחד והתרשמות ראשונית שטחית, ואחר כך לתהות שמא פספסת את אהבת חייכם כי לא נתתם צ'אנס.

הכותבת היא מחברת המדריך המעשי ליצירת זוגיות: "מכל מחזריי השכלתי", ומסייעת לנשים ליצור זוגיות. עקבו בפייסבוק ובאינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר