373 דירות "מחיר מטרה" ישווקו באופקים

חברת "יהלום", הנמצאת בבעלות משותפת של "אבני דרך", זכתה במכרז להקמתן • מה ההנחה עבור דירת חמישה חדרים?

בנייה באופקים (ארכיון) , צילום: דודו גרינשפן

חברת "יהלום", הנמצאת בבעלות משותפת של קבוצת "אבני דרך", זכתה במכרז במסלול דיור במחיר מטרה באופקים. החברה תקים 373 יח"ד בשכונת אפיקי נחל החדשה. 

דירות 5 חדרים 130 מ"ר, לשם השוואה, עולות בשוק חופשי 1,456,000 שקלים- בעוד שבמסגרת הפרויקט יעלו 1,110,314 שקלים בלבד (כולל מע"מ). 

שכונת אפיקי הנחל מתוכננת להיבנות במזרחה של אופקים. השכונה משתרעת על 7,035 דונם, ומתוכננות להיבנות בה כ-7,368 יחידות דיור חדשות, בכך למעשה השכונה החדשה צפויה להכפיל את מספר יחידות הדיור בעיר אופקים.

לצד זה, מתוכנן בשכונה מתחם מסחר ותעסוקה, בסמוך לכניסה החדשה לעיר שיפתח עם השלמת סלילתו של הכביש החדש לבאר שבע, לכיוון צומת שדה תימן (כביש 25). סלילתו של הכביש החדש תהפוך את השכונה למתחםמגורים עצמאי.

רו"ח אריאל אדלשטיין, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת אבני דרך: "אופקים ממשיכה להתפתח, לצמוח ולמשוך אליה אוכלוסייה חזקה מבאר שבע והסביבה. אנו מזהים ביקושים גבוהים לשטחי מגורים בעיר המפתחת והצומחת, מה שמעיד על כך,שהעיר הופכת למוקד משיכה משמעותי בנגב המערבי ושרבים מתושבי האזור ומחוצה לו מגלים את הפוטנציאל הגלום בה. אחת הסיבות לביקושים הגבוהים הינה שאופקים עדיין זולה יותר מבאר שבע ויתרה מכך הטבת המס שלה זכאית כל משפחה בשיעור של 18% מהווה אף היא גורם דומיננטי בשיקולים".

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר