הסודות השערורייתיים נחשפים: דוקו־פשע חדש על משפחתו של השחקן ארמי האמר

סדרה דוקומנטרית חדשה בשם "House of Hammer" אמורה לחשוף חמישה דורות שלמים של התנהגות בעייתית במיוחד מצד הגברים במשפחתו של השחקן המצליח, שאיבד את דרכו בהוליווד בעקבות האשמות בשלל מעשים לא נאותים • "כל ההשלכות שיש לחיים פריבילגיים שאיבדו שליטה", נכתב בתיאור

ארמי האמר, ב-2019, צילום: איי.פי.

ארמי האמר נחשב אחד השחקנים האהובים בהוליווד עד השנה שעברה, אז הואשם על ידי נשים שונות בשלל מעשים דוגמת תקיפה מינית, הטרדה מילולית, התעללות נפשית ואף קשירת קשר לביצוע אקטים קניבליים. כתוצאה מכך, בוטלה השתתפותו בכמה פרויקטים קולנועיים שבהם היה אמור להשתתף, ובהם הסרט "Shotgun Wedding", שבו היה אמור לככב לצד ג'ניפר לופז.

בשנה האחרונה נמנע הכוכב בן ה־35 מלהיראות בעין הציבור, והוא אף אשפז את עצמו בחודש מאי 2021 במוסד גמילה, על מנת לטפל בהתמכרויותיו לאלכוהול, לסמים ולסקס. הוא סיים את הטיפול בדצמבר האחרון ומאז בילה זמן עם משפחתו ואשתו לשעבר.

אבל נראה שהצרות לא הסתיימו עבור השחקן, שכן בקרוב תעלה למסכים סדרה דוקומנטרית בשם "House of Hammer" ("בית האמר"), שתעסוק במשפחתו האמידה, ובמה שמתואר כלא פחות מחמישה דורות של התנהלות בעייתית מצד בני האמר.

על פי תיאורה בכלי התקשורת בחו"ל, מדובר בסדרת דוקו־פשע שתציג עשורים של "הוללות, מרמה, התעללות, התמכרות ושחיתות", המתפרסים על פני חמישה דורות של גברים אשר להם "יותר סודות וסקנדלים ממה שכספת כלשהי יכולה להכיל".  

עוד נכתב בתיאור הסדרה: "מדובר באוצר של ראיונות וקטעי ארכיון של ניצולים וחברי משפחה, שעומדים לחשוף שושלת לא מתפקדת של בניה, אשר מדגימים את כל ההשלכות שיש לחיים פריבילגיים שאיבדו שליטה". נכון לעכשיו, טרם ניתן תאריך עלייה רשמי למסמך התיעודי המסקרן, שמתואר ככזה אשר "יגרום לפשעיו, לכאורה, של ארמי האמר להיראות כמו קצה הקרחון".

ארמי האמר בסרט המצליח "קרא לי בשמך", צילום: יח"צ

"בית האמר" מופקת על ידי החברות "דיסקברי פלוס" ו"ID", והיא מתבססת על כתבה ב"ואניטי פייר" מהשנה שעברה, שעסקה בקורותיה המפוקפקים של המשפחה והציגה באור שלילי את גבריה ושלל מעשים נתעבים המיוחסים להם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר