מלכה: דניאל גרינברג לובשת ביקיני וחושפת סימני מתיחה

במהלך חופשה רווית בילויים שקיימה בעיר הרותחת דובאי שבאיחוד האמירויות, האקסית הכי מפורסמת בארץ התפנתה לכמה רגעים כדי לתעד את עצמה בבגד ים, והראתה לעוקבות את סימני המתיחה בבטנה שנוצרו בעקבות שני ההריונות

דניאל גרינברג, צילום: אינסטגרם

דניאל גרינברג בשירות לבנות המין הנשי: אושיית הרשת שיתפה במהלך סוף השבוע האחרון בסטורי בעמוד האינסטגרם האישי שלה את 455 אלף עוקביה, בתמונה אחת שלה בביקיני צבעוני.

גרינברג רצתה להעביר מסר חד וברור לכל אותן נשים שעוקבות אחריה, שאין להן במה להתבייש בכל הקשור לגופן, ובמיוחד לא בסימנים שנחקקים בו לאחר הבאת ילדים לעולם.

"יפות שלי, תקשיבו", ביקשה גרינברג את תשומת ליבן של הגולשות על מנת להעביר את המסר החשוב שלשמו יצרה את הסטורי ברשת. "יצאנו לחגוג, אני בביקיני", שיתפה בחוויותיה מאותם רגעים כהדגישה את עצם הבחירה בלבוש שחושף חלקים נרחבים מגופה. "ועם סימני המתיחה שלי בבטן", הוסיפה, וצירפה אמוג'י של לב אדום.

"הבאנו ילדים לעולם, צאו ותתגאו", עודדה גרינברג כמי שמבקשת לנסוך ביטחון בנשים שאולי מרגישות לא מספיק נוח עם גופן לאחר הלידה. "אתן מלכות", חתמה לבסוף על רקע תמונת סלפי שלה, מול המראה, מתוך החדר במלון שבו שהתה.

זמן לא רב לאחר מכן העלתה גרינברג סטורי נוסף ובו צילום מסך של הודעות מפרגנות רבות שקיבלה מצד מגיבות. "אני כל כך אוהבת אתכן, אתן המלכות של העולם", הרעיפה מילים חמות. "הלוואי שהייתי מצליחה לענות לכל אחת ואחת מכן. משתדלת מאוד. בכל אופן, תודה לכן ועליכן", חיבקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר