עם כמות אלכוהול עצומה בדם: נהג חדש נתפס נוהג שיכור

הצעיר, תושב אום אל-פחם, עבר בדיקת ינשוף שהראתה תוצאה גבוה פי 3.5 מהמותר בחוק • רישיונו נשלל ורכבו הושבת • הוא שוחרר בתנאים מגבילים, אך המשטרה מתכוונת להגיש נגדו כתב אישום • ביהודה ושומרון בן 26 נתפס כשהוא נוהג ללא רישיון, במהירות מופרזת

שוטרת מבצעת בדיקת ינשוף (המחשה), צילום: דוברות משטרת ישראל

נהג חדש נתפס נוהג שיכור: שוטרי משטרת תנועה ארצית באגף התנועה, שעסקו בפעילות אכיפה בכביש 65 סמוך לצומת מגידו, עצרו לבדיקה רכב פרטי, ובמהלכה עלה חשד לנהיגה בשכרות מצד הנהג החדש (18), תושב אום אל-פחם. תוצאות בדיקת ינשוף הצביעו על כמות של 187 מק"ג אלכוהול - פי 3.5 מהכמות המותרת לנהג מסוגו.

רישיון הנהיגה של הנהג נפסל ל-30 ימים ורכבו הושבת לתקופה דומה. הוא נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים, ובכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום על המיוחס לו.

שוטרי אגף התנועה תפסו את הצעיר במסגרת פעילות אכיפה נגד נהגים המבצעים עבירות מסכנות חיים בכבישים ברחבי הארץ. במהלך סוף השבוע נרשמו כ-1,634 דו"חות על מהירות מופרזת (544), שימוש בטלפון נייד (195), נהיגה תחת שכרות/סמים (32) ועבירות נוספות.

בן 26 נתפס נוהג ללא רישיון

במקביל, במהלך סוף השבוע נעצר בן 26 ממזרח ירושלים כשהוא נוהג בפרעות על אף שלא הוציא רישון נהיגה מעולם. הוא נתפס על ידי שוטרי התנועה ביהודה ושומרון במהירות חריגה של 134 קמ"ש בכביש 60, בו המהירות המותרת הינה 80 קמ"ש.

נהג בלי רישיון, רכבו הוחרם ע"י המשטרה, צילום: דוברות משטרת ישראל

לאחר מכן, הוא נעצר והובא לחקירה בפני קצין משטרה. רכבו הושבת ל30 יום.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר