"קבוצה מרגשת, שחקנים מרגשים, עשינו היסטוריה"

חגיגות גדולות בעירוני קרית אתא לאחר העלייה לליגת העל • אברהמי, שימשיך גם בליגה הבכירה: "בלתי נתפס מה שעשינו" • הספונסרים מבטיחים: "נעמיד תקציב ראוי לליגת העל ונכוון לפלייאוף, לא יהיו שום בעיות"

שחקני קרית אתא מניפים את שרון אברהמי. עבודה גדולה של המאמן, צילום: לירון מולדובן

עירוני קרית אתא חוגגת את העלייה המדהימה לליגה הלאומית לאחר ה-61:65 היום (שישי) בזיסמן על מכבי עירוני רמת גן שהשלים 0:3 מוחץ בסדרת רבע גמר הפלייאוף.

הקבוצה הצנועה מהקריות חוזרת לליגת העל לראשונה מאז שנת 2009, וההתרגשות גדולה. כ-150 אוהדים ליוו את הקבוצה לרמת גן וחגגו איתה דקות ארוכות לאחר שריקת הסיום. היו"ר הוותיק נפתלי בנטוב, האיש שמחזיק ומנהל את הקבוצה מאז שנות ה-70, לא הסתיר את התרגשותו ודמע אף הוא.

"קשה להסביר מה עובר עלינו, התרגשות גדולה", אמר המאמן שרון אברהמי. "אני רואה את היו"ר שלי בוכה ואת כל מי שמסביב נרגש. זה לא לעלות ליגה, זה לעלות עם אליפות. זה בלתי נתפס מה שהחבר'ה האלה עשו פה עם זר אחד ולב ענק. קבוצה מרגשת, קבוצה ישראלית".

אברהמי. זה הזמן לחגוג,

לאחר החגיגות יתפנו ראשי המועדון להכנות לקראת העונה הבאה. הספונסרית טלי חיים הבטיחה: "נעמיד תקציב יפה לליגת העל, לא יהיו שום בעיות. הקבוצה הזו היא דבר חשוב לכל העיר קרית אתא ואנחנו בונים פה פרויקט חשוב לטווח ארוך. נעמיד תקציב יפה". בנטוב הוסיף: "עשינו היסטוריה, אנחנו נכוון לפלייאוף".

נועם פיק: "אני מודה לחבר'ה הלוחמים בקבוצה שעלו כמה יחידת עילית ועשו הישג מדהים. אני לא צופה שיהיו בעיות מבחינה תקציבית, אני מצפה שנהיה קבוצה משמעותית בליגת העל. הגענו לאן שהגענו כדי להתקדם קדימה ולא להישאר באותו מקום".

אברהמי ימשיך על הקווים גם בעונה הבאה. כמו כן, גם יריב עמירם, אמין סטיבנס, קני פנדרברוק וקורן ז'ורנו מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. בקבוצה מבהירים שינסו להשאיר כמה שיותר שחקנים מהסגל הנוכחי, ולחזק אותו עם זרים נוספים וכמה ישראלים.

קרית אתא בליגת העל. שוב, צילום: לירון מולדובן
החבורה של שרון אברהמי. שיחקו אותה,
חגיגות גדולות בקריות, צילום: לירון מולדובן
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
האולם בזיסמן. היה מלא עד אפס מקום, צילום: לירון מולדובן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר