2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(La Liga)
צ’אבי כבר מאוד רוצה לקדם את נושא הרכש בברצלונה, אבל כדי לעשות את זה גם הוא יודע שהקבוצה קודם לכן צריכה להיפרד משחקנים. העיתונאי הספרדי ג’רארד רומרו דיווח היום (שישי) שהמאמן קיים פגישה פנים מול פנים מול שלושה שחקנים בסגל הקטלונים ואמר להם שהוא לא סומך עליהם לקראת העונה הבאה.
מדובר במרטין בריית’ווייט, אוסקר מינגסה וסמואל אומטיטי. השלושה יצטרכו לחפש קבוצה חדשה בקיץ, כשלגבי המגן הספרדי צוין שבארסה לא תוותר עליו בקלות ורוצה עבורו בין חמישה לעשרה מיליון אירו, או לחילופין להשתמש בו כדי להוזיל עסקת טרייד עם קבוצה כמו ולנסיה, לה יש מספר שחקנים שבארסה רוצה.
בתוך כך, בברצלונה מעוניינים לחזק את ההגנה ושמו של קאלידו קוליבאלי קושר חזק לקטלונים בתקופה האחרונה. אחרי שהשחקן פיזר ערפל וטען “אעזוב בתנאים שלי”, נשיא נאפולי אאורליו דה לאורנטיס אמר: “ברצלונה לא יכולה לשלם עבור קוליבאלי כי אין לה מספיק כסף”. האיטלקים דורשים בעבורו כ-30 מיליון אירו, סכום שברצלונה לא מוכנה לשלם. יחד עם זאת, התכולים מוכנים לקבל מתווה לפיו מיראלם פיאניץ’ וכסף יועברו אליהם תמורת הסנגלי. הקשר הבוסני שיחזור מהשאלה בבשיקטאש לא בתוכניות של צ’אבי, כאשר הוא עשוי להוזיל את העסקה.
2 צפייה בגלריה
קאלידו קוליבאלי מאוכזב
קאלידו קוליבאלי מאוכזב
קאלידו קוליבאלי מאוכזב
(רויטרס)
בנושא אחר, סאגת אוסמן דמבלה צפויה להיגמר בשבוע הבא, אז הוא צפוי לספק תשובה סופית. הצרפתי חזר לברצלונה וכשאנשי תקשורת בספרד ניגשו אליו לשאול אם הוא רוצה להמשיך, הוא סימן באגודל לחיוב. סוכנו מוסא סיסוקו ייפגש עם הקטלונים בתחילת השבוע, כשהקיצוני מצידו מעדיף להישאר מאשר לעבור לקבוצות כמו באיירן מינכן, צ’לסי ופאריס סן ז’רמן שהביעו עניין.