קורין גדעון מאכזבת ואוריה עזרן היא מלכת הסטייל: מה לבשו הסלבס השבוע?

הסלבס עברו מהשקה להשקה, מה שחייב אותם להתלבש לפי צו האופנה • מי הצליחה בגדול ומי פספסה בענק? מצעד הלוקים של כוכבי הביצה

קורין גדעון, צילום: רפי דלויה

שני אירועי השקה בתל אביב הצליחו למשוך אליהם סלבס רבים שהגיעו לפרגן וליהנות מהפלאשים הרבים. כולם השקיעו והתלבשו במיטב בגדיהם, אך לא כולם הצליחו להרכיב לוקים לטעמנו.

צילום: משה בן שמחון, כתבת: לי מור

האירוע הראשון שייך לכוכבות "פריפריה אימפריה", אורטל בניסטי וסינדי דזן, שהשיקו שני מותגי קוסמטיקה בשיתוף רשת פארם Be. בנוסף, נערכה השבוע השקה למתחם הבילוי והקולינריה בתל אביב – DNA, שנפתח בקומת הקרקע של מרכז עזריאלי בתל אביב.

אורטל בניסטי, צילום: שוקה כהן

אורטל בניסטי, שתמיד מספקת לוקים מעניינים שנראים לא מכאן, הגיעה בטוטאל לוק לבן וסופר טרנדי שכולל מכנסיים לבנים, חולצה מכופתרת לבנה ומעליה מחוך לבן שמרים את כל הלוק. היא שילבה את האאוטפיט עם סנדלים בצבע לבן ותכשיטים מדויקים.

סינדי דזן, צילום: שוקה כהן

לעומתה, בהיפוך מוחלט, הגיעה סינדי דזן בטוטאל לוק שחור שכולל שמלה שחורה עם שרוולים נפוחים בגזמה וחצאית נפוחה ודגש באזור החזה באמצעות אבנים מנצנצות. הניפוח בחלק העליון והתחתון יוצר איזון, והחגורה במותניים מחמיאה לגזרתה.

אוריה עזרן, צילום: שוקה כהן

מעצבת האופנה אוריה עזרן שכבשה את לבנו כבר מזמן, נראית מדהים בטוטאל לוק דנים בהיר. היא לבשה ג'ינס בצבע כחול בהיר משופשף וטופ חזייה תואם, מכופתרת לבנה אוברסייז על וז'קט ג'ינס.

דרור קונטנטו, צילום: שוקה כהן

דרור קונטנטו הגיע בלוק קיצי אלגנטי ומדויק. הוא לבש מכנסיים קצרים מחויטים בצבע בז' בשילוב עם חולצה מכופתרת קצרה לבנה, והשוס הם כמובן משקפי הראייה עם המסגרת הבורדו.

ליזה ביך, צילום שוקה כהן

הנשואה הטרייה וההריונית ליזה ביך באה עם הצבע הכי מדויק לעונה - טוטאל לוק ורוד צעקני. ביך לבשה שמלת סטרפלס ורודה מבריקה בשילוב עקבים ורודים. טוטאל לוק לאמיצות בלבד.

קורין גדעון, צילום: רפי דלויה

קורין גדעון בטוטאל לוק פחות מחמיא שכולל שמלה שחורה מבד מבריק ללא שרוולים וללא מחשוף בשילוב תיק שחור מבריק גם, שרשרת עם פרחים לבנים קטנים ונעלי עקב שחורות עם רצועות בצבע בז' בשילוב ניטים מוזהבים. הצבעוניות הכללית מייצרת כבדות, הקיץ כבר כאן ואנחנו בעד צבעוניות קצת יותר מרימה.

רוית אסף, צילום: רפי דלויה

רוית אסף נראית מדהים בטוטאל לוק אלגנטי אך קליל. היא לבשה מכנסיים שחורים בגזרת 7/8 רחבה, גופיית תחרה שחורה, ז'קט עם הדפס חייתי בגוונים של שחור וחום ונעלי עקב שחורות מתוכשטות.

גל זהבי, צילום: רפי דלויה

כוכב הרשת גל זהבי באאוטפיט שאנחנו עפים עליו. הוא לבש מכסני סקיני מחויטים בצבע כחול נייבי, טישרט לבנה ומעליה חולצה מכופתרת פרחונית בגוונים של כחול ולבן ונעליים אלגנטיות חומות. השרשרת ומשקפי השמש מקפיצים את הלוק - אל תפחדו מאקססוריז.

מארינה מקסימיליאן, צילום: רפי דלויה

מארינה מקסימיליאן היפהפייה בצבעוניות דומה לזו של רוית אסף, אך אצלה יש פחות קלילות. אורך החצאית המנומרת בשילוב החולצה השחורה הא-סימטרית עם הקאטאאוט והשרוול הארוך קצת מכבידים על הטוטאל לוק, חולצה עם מפתח וי הייתה עושה את העבודה.

דנית גרינברג, צילום: רפי דלויה

דנית גרינברג נראית מדהים חוץ מהתיק הלא קשור ששילבה. היא לבשה ג'ינס כחול בהיר בשילוב סטרפלס ג'ינס כחול כהה ועקבים בעלי רצועות שקופות, עד כאן ואוו, ואז בא התיק והוריד הכל. להבא, תיק קלאץ' קטן בכל צבע יבוא בטוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר