בשורה לישראלים: המדינה המסקרנת שנפתחה לכולם

הרשויות במרוקו הודיעו שמחוסנים אינם צריכים להציג תוצאה שלילית לבדיקת קורונה • לא מחוסנים יצטרכו להציג תוצאה שלילית לבדיקת PCR שבוצעה ב-72 השעות שלפני הטיסה למדינה • הכנתם כבר את הדרכון?

מרוקו פתוחה לתיירים, צילום: gettyimages

הסכמי אברהם הביאו איתם לא מעט בשורות משמחות וביניהן גם הטיסות הישירות למרוקו. עד כה, רק מחוסנים בתוקף וילדים הורשו להיכנס למרוקו. המחוסנים היו צריכים להציג תוצאה שלילית לבדיקות קורונה וחלקם אף היו צריכים לעבור בדיקה אקראית אחרי הנחיתה במדינה.

אתמול הודיעו הרשויות במרוקו שמחוסנים כבר לא צריכים להציג תוצאה שלילית לבדיקת קורונה, והיום מתפרסמים הדיווחים במרוקו על כך שכולם יכולים להיכנס למדינה, כולל לא מחוסנים. מי שלא חוסן עדיין צריך להציג תוצאה שלילית לבדיקת PCR שבוצעה ב-72 השעות שלפני הטיסה למדינה.

בשורה חשובה לישראלים // צילום: יהונתן שאול, צילום: יהונתן שאול

חברות התעופה שמפעילות טיסות ישירות למרוקו הן ישראייר, אל על, ארקיע ורויאל אייר מארוק. התקופה הנוכחית נחשבת לטובה לביקור במדינה המסקרנת, אם כי מזג האוויר במרקש מתחיל להתחמם ובימים מסוימים יכול להיות מעט חם לטיולים ארוכים בחוץ.

מרוקו נחשבת לאחד היעדים המבוקשים בקרב תיירים ישראלים מאז החלו הטיסות הישירות למדינה. יש לזכור שישנו צורך להנפיק ויזה לפני הטיסה למרוקו וחשוב לדאוג לנושא מראש, שכן ישנם תורים ארוכים לקבלת הוויזה למרוקו וייתכן שהתהליך יימשך כשבועיים ולפעמים אף יותר מכך. חובה לוודא את תנאי הכניסה המלאים מול הרשויות לפני הטיסה שלכם, התנאים יכולים להשתנות כל הזמן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר