"חתונה ממבט ראשון": הפסלון שנשבר הוא כל כך סמלי, שזה כבר הדבר עצמו

קטיה וליאור, הזוג החדש, מסתמנים כהבטחה מפתיעה בעונה החמישית של הריאליטי המגוחך אך המהנה, ודניאל עדיין לא חתיך מספיק בשביל רינת • אולי זו הסיבה שהוא לא נכנס לאינסטגרם מאז 2011?

יותר בלאדי מון מהאני מון. רינת ודניאל, צילום: קשת 12

אחרי ארבע עונות, הצלחה אמיתית אחת ופרקים ספורים אל תוך העונה החמישית, זה קרה. "חתונה ממבט ראשון", פורמט מופרך להחריד אך מהנה למדי מטעמי מפגש עם שלל דמויות מגוחכות ברמות משתנות, הציגה לצופיה זוג שכמעט וקשה ללעוג לו. כלומר, לכל אחד אפשר אם באמת מנסים, וטורים מסוג זה עוסקים בסאטירה ובהגחכה של סיטואציה ביזארית מלכתחילה. אבל על מה לעזאזל אפשר לגחך בכל הנוגע לזוג כמו קטיה וליאור, שפגשנו אמש? היא כירורגית דור רביעי לרופאים (האם כל הקאסט הנשי העונה מורכב מעוסקות ברפואה? מי באמת עושות עכשיו משמרות לילה בשיבא?), הוא הייטקיסט עם תואר בהנדסת חשמל. שניהם מוגדרים כ"אינטליגנטים", נראים טוב, לא מכניסים "כאילו" בין כל שתי מילים שיוצאות להם מהפה ובאופן כללי נראה שהמשלב הלשוני של שניהם נאות. ובואו, זה לא דבר שכיח ב"חתונמי". בדוק, מה.

הצלחה? קטיה וליאור, צילום: קשת 12

מה נגיד עליהם? שליאור נראה כמו דה רוק של 1998 ב-WWF? ברצינות עכשיו, חפשו בגוגל Dwayne Johnson turtleneck ונראה אתכם מתווכחים עם הקביעה הזו. וכמה כבר אפשר לבקר את הרצון הלגיטימי של קטיה "להגיע לבית שיש בו אור"? מה נכתוב? "אז שתדליק אותו לפני שהיא יוצאת מהבית"? גם כשנפגשו אחרי החופה היה נראה שהם מאופקים ומודעים לעצמם יותר מכל זוג אחר בתכנית (קארין ואיתמר, אנחנו עוד זוכרים לכם את פלירטוט ספרות הניו אייג' המשונה שלכם מהעונה שעברה), ואפילו הגו יחד קונספט נפלא, גם אם בלתי אפשרי, לתכנית חדשה: גרושה ממבט ראשון.

בהיעדר תכונות אופי משונות בולטות או פניני לשון חושפות בינה מוטלת בספק מצד אלה (אולי פרט לשימוש המשובש במילה "גורל". לוהקתם לתכנית שידוכים טלוויזיונית, למען השם. מקריות אין פה), כל שנותר לצופי התכנית אמש היה להוסיף לבהות בשאריות ירח הדבש העצוב של רינת ודניאל - עדיין הזוג שככל הנראה לא ישרוד את גבול חמש התכניות - בעיני כותב שורות אלה.

העניין הוא שגם שם לא קרה יותר מדי, פרט למאזן הכוחות שנוצר בין השניים, לאחר שרינת הבהירה לדניאל שהיא לא רואה בו אדם יפה מדי ולא נמשכת אליו. התחלה טובה לכל קשר, אין מה לומר. ההאני מון הופך עד מהרה טיול של שני זרים במדינה זרה. האחת מרבה להצטלם, השני מרבה, ובכן, לצלם אותה. וכדי להוסיף לתחושת אי-הנוחות בין השניים ובקרב הצופים, פסלון המזל הטוב שהיה מונח על שולחן ארוחת הערב של הזוג נופל על הרצפה, נשבר ומתנפץ. כאילו חשבנו אחרת.

צנח לו פסלון. דניאל ורינת, צילום: קשת 12

על מנת לנסות להכניס איזשהו ממד של עומק לשיחות בין השניים, הם עוברים לדבר קצת על הפרעות אכילה, אבל לא באופן שנראה מקרב או מעניין מדי. דווקא העובדה שדניאל פתח אינסטגרם ולא ביקר בו מאז 2011 מעניינת יותר, אבל לא כמו התשובה שלו לשאלה של רינת - היכן הוא פוגש נשים למטרות זוגיות. ספוילר: ברחוב. שזה מצד אחד נשמע קצת מפוקפק, אבל כרגע נראה שהסיכויים של דניאל למצוא אהבה ב"חתונה ממבט ראשון" לא גדולים במיוחד מלאתר אותה בתחנת דלק, בשוק הכרמל או באלנבי פינת קינג גורג'. כאילו.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר