לאחר ההכפשות: דולב סאלם מחזקת את טהוניה וחושפת את האמת לגבי הפרוד

לאחר שהכפישה אותה, האקסית החדשה של יניב בן משה מחזקת את הדוגמנית ופליטת הריאליטי, מתנצלת ומספרת על קשיים דומים במערכת היחסים איתו, שחוותה על בשרה • "הוא הפך לנגד עיניי למפלצת אלימה ודורסנית״

טהוניה רובל ויניב בן משה , צילום: אספוסה צלמים

תפנית בטלנובלה הפרטית של טהוניה, יניב בן משה ודולב סאלם. אחרי הפרידה הקשה של יניב ודולב, היא יוצאת במפתיע להגנת טהוניה, אחרי שבעבר הכפישה אותה.

״לצערי הרב, לאחרונה אני חווה על בשרי את מה שטהוניה ומספר נשים אחרות סיפרו שחוו בקשר שלהן עם יניב. האדם שחשבתי שהוא נסיך חלומותיי הפך לנגד עיניי למפלצת אלימה ודורסנית״, כותבת דולב בסטורי שחלקה עם עוקביה. ״לאחר שגיליתי את פרצופו האמיתי, שיתפתי בכך את טהוניה והתנצלתי בפניה על העוול שגרמתי לה בכך שהאמנתי לכל השקרים שלו.

יניב בן משה ודולב סאלם, צילום: ללא קרדיט

"מי כמוני היום מבינה את מה שעברה וחוותה, אני עוברת ימים מאוד קשים של רדיפה מצד יניב. בית המשפט אף העמיד לי ולטהוניה צו הגנה מפניו, שאותו הוא לא מפסיק להפר".

עורך דינה של טהוניה, אדיר מזוז, מסר: ״התביעה שטהוניה הגישה נגד דולב סאלם הסתיימה בפשרה וברוח טובה. כל זאת, לאחר שגב׳ סאלם הבינה כי מה שסיפרה טהוניה על בן משה, נכון גם לגביה. כשהסתבר שכך הוא, סאלם סיימה אל מערכת היחסים עם בן מוסא, והחליטה לשתף פעולה עם טהוניה ולחשוף את שידוע לה״.

תגובתו של בן משה לא נמסרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר