2 צפייה בגלריה
עדן בן בסט
עדן בן בסט
עדן בן בסט
(נעם מורנו)
חשיפת ONE על האפשרות שאחד מסמלי הפועל חיפה, עדן בן בסט, יחזור לעונת פרישה בקבוצה, עוררה לא מעט גלים וכעת הכדור עובר להכרעת ראשי המועדון. החלוץ בן ה-35, שלאורך כל השנה האחרונה לא שיחק אך לא מיהר להודיע על פרישה, רוצה לחזור לעונת סיום קריירה בשורות האדומים מחיפה.
"עדן רוצה לשחק. הוא מתאמן כל יום ויש לו את התשוקה לסיים יפה את הקריירה", אמרו בסביבתו של השחקן. ניר קלינגר, שחשב בתחילה על צירוף בן בסט לצוות המקצועי שלו, לא פסל את הרעיון להחזיר את החלוץ לפעילות. המאמן והשחקן הוותיק מיודדים מאוד עוד מהתקופה בה קלינגר אימן את הקבוצה הקדנציה הקודמת.
במקביל, המאמן החדש/ישן ממשיך לבנות את הקבוצה שלו לעונה הבאה ולפני הכל עליו לפתור לא מעט סוגיות מבית, שכן חלק גדול משחקני העונה הקודמת מסיימים חוזה ולא ברור כלל וכלל מה יעלה בגורלם. אחת השאלות המרכזיות היא לגבי הרכב ההגנה. לואי טאהא שבקיץ האחרון הגיע בקול תרועה אבל נאלץ לסיים את העונה בשלב מוקדם בגלל קרע ברצועה הצולבת, מחזיק בחוזה לעונה הבאה אבל כרגע ברור לכולם שהבלם לא יהיה מוכן לפתיחת העונה.
2 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(שחר גרוס)
לכן, על קלינגר לחפש בלם נוסף, במיוחד כאשר קיימת חוסר ודאות לגבי עתידו של אנתוני, שנפצע בשבוע שעבר וכרגע לא ברור מהי חומרת הפגיעה. לאחר שהניגרי יעבור בדיקת M.R.I, ניתן יהיה לדעת לכמה זמן ייעדר והאם יש רצון לממש מולו את האופציה.
שחקני מכבי חיפה חוגגים אליפות