רומי אברג'יל: "לא חדש שיש לנו מדינה גזענית"

הדוגמנית הטרנסג'נדרית השיבה לשאלות גולשים, במהלכן התייחסה לתגובות הרעות שהיא מקבלת מצד טוקבקיסטים ולא חסכה במילים קשות על המדינה, ועל האזרחים החיים בה

רומי אברג'יל, צילום: אור גפן

בסדרת שאלות ותשובות שקיימה אמש (שני) עם 138 אלף עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם, השיבה רומי אברג'יל על שאלות שקשורות בעתידה המקצועי והמשפחתי (רמז: הוא כנראה לא נמצא כאן בישראל), וגם הביעה את דעתה החריפה בכל הקשור לתגובות הרעות שהיא מקבלת מצד טוקבקיסטים. "אנשים שופטים כל אחד על כל דבר", טענה נגד הישראלים.

"את תגורי בישראל בעתיד?", ביקשו לדעת העוקבים מהן תכניותיה העתידיות. "אי אפשר לדעת לאן יובילו החיים", פסקה אברג'יל, "אבל כן. השאיפה היא באמת להגיע לחו"ל, למצוא שם זוגיות, משפחה, קריירה, זה הכיוון שלי", חלקה.

"לא כואבות לך התגובות?", הוסיפו לשאול המגיבים, שככל הנראה נחשפו לא פעם למילים הקשות מאוד שמוטחות לא פעם ברומי בכל כתבה העוסקת בה או בניתוח לשינוי מין שעברה. "בדיוק עלתה הכתבה שלי בצינור, והיא מהממת", התלהבה, "סתם דפדפתי בתגובות (של הכתבה, י"ד)", שיתפה. "זה לא חדש שיש לנו מדינה גזענית, עם אנשים ששופטים כל אחד על כל דבר", האשימה. "רק שאותי זה לא מעניין. אותי מעניין אך ורק האושר שלי, הבריאות שלי, והנשיות שלי", ביקשה לבטל את חשיבותם של הפידבקים ואת השפעתם עליה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר