תביעה ייצוגית: אוהדי מכבי חיפה נגד בני סכנין

מספר עורכי דין צפויים לפעול משפטית בשם הקהל הירוק, שלא זכה לראות את מה שאמור היה להיות משחק האליפות • בחיפה ממשיכים במאמצים להשאיר את חוסה רודריגס וג'וש כהן

אוהדי מכבי חיפה. 1500 מהם כבר בדרך, צילום: אלן שיבר

אלפי אוהדים של מכבי חיפה הגיעו אמש לאצטדיון המושבה למשחק מול בני סכנין, אך חזרו הביתה אחרי שקיבלו הודעה שהמשחק בוטל בעקבות החלטת המשטרה.

כעת, מספר עורכי דין שוקלים תביעה ייצוגית בשם אוהדי האלופה, שרכשו כרטיסים, הגיעו לפ"ת, חלקם על חשבון עבודה או דברים אחרים, וחזרו מבלי לצפות במשחק, לתפיסתם, בשל מחדל שעליו אחראית בני סכנין.

ובכל זאת, אותם אלפים חגגו אליפות רשמית וסופית מחוץ לאצטדיון המושבה, בעוד השחקנים לא חגגו הפעם אלא התפזרו באוטובוס הקבוצה לביתם.

בנושא אחר, חוץ מהמשחק שבוטל מול סכנין, יש עוד נושאים שבמועדון הירוק עוסקים בהם, אחד מהם הוא חוזהו של הקשר חוסה רודריגס.

רודריגס. המשא ומתן נמשך, צילום: מאור אלקסלסי

האלופה אמנם ויתרה על האופציה בחוזהו, אך ל"ישראל היום" נודע כי השחקן חתם שלא יעבור לקבוצה אחרת בישראל ומנגד המועדון ויתר על האופציה.

לפיכך, בחיפה הבטיחו לעצמם כי במידה ורודריגס יעזוב בסופו של דבר, זה לא יהיה לקבוצה ישראלית. המשא ומתן בין הצדדים יימשך, בניסיון לסכם על חוזה חדש.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

השוער ג'וש כהן קיבל ארכה של שבוע נוסף להביא הצעה מחו"ל. אחרי גמר הגביע ביום שלישי הבא, בחיפה יבהירו לכהן: "או שאתה חותם על חוזה חדש, או שהקבוצה תחפש שוער אחר". כהן עצמו רצה לשחק בארה"ב, אך המהלך לא יצא לפועל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר