1 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(חגי מיכאלי)
הפתעה של יואב כץ. רגע אחרי סיומה הרשמית של העונה, הפועל חיפה הודיעה כי ניר קלינגר מונה למאמן הקבוצה לעונה אחת, והוא יהיה זה שיוביל אותה ב-2022/23 אחרי שאלישע לוי סיים את דרכו.
תהיה זו קדנציה שלישית של קלינגר בכרמל, כאשר בסך הכול הדריך את הקבוצה למשך ארבע עונות. תחת הדרכתו הקבוצה זכתה בעברה בגביע המדינה, באלוף האלופים ובגביע הטוטו. כמו כן, יחד עם קלינגר הפועל חיפה הגיעה גם לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית.
קלינגר אמר: “שמח מאוד לחזור להפועל חיפה לקדנציה שלישית. החיבור שלי עם המועדון הניב לנו הרבה רגעים יפים והמטרה העיקרית היא לשחזר אותם. תודה רבה ליואב על האמון בי. מחכה לפגוש שוב את הקהל הנפלא והנאמן שלנו. ומעכשיו צריך לעבוד הרבה ולדבר מעט".
יואב כץ אמר: "שמחים לחזור ולשתף פעולה. ניר הוא האדם הנכון במקום הנכון והחיבור בין הפועל חיפה לניר בשנים שעברו הוליד הצלחות גדולות. ניר מכיר היטב המועדון, את הצוות, את השחקנים ויש לו חיבור מצוין עם הקהל. חשוב לי שגיבוש הקבוצה החדשה יכלול גם קידום שחקנים צעירים וזו אחת המטרות שהצבתי בפניו. מאחל לניר המון הצלחה ומרגע זה כל המועדון נרתם לסייע לו בתפקידו".
קלינגר בן ה-55 פוטר מוקדם יותר העונה מהפועל תל אביב ולאחר מכן ממכבי פתח תקווה. בנוסף, במהלך העשור האחרון הדריך את מ.ס אשדוד, מכבי שעריים ובית”ר ירושלים. בעברו עמד על הקווים שם פראלימני, אא”ק לרנקה ופאפוס.