האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מה זה מעניין בכלל. תגידו טעינו שהיה בכלל מו''מ מולם ויאללה תתקדמו, חופרים |
Foreteller |
14.05.22 21:02 |
1 |
שום טעות. טעות שלא הקימו באמת. בגלל הקנאות של סמוטריץ |
נפטון |
14.05.22 21:09 |
24 |
טעות מרה מאד, השמאל אינו אויב, הערבים הם האויב. על היהודים להתאחד. |
Foreteller |
14.05.22 21:10 |
26 |
את זה תגיד לכל יושבי הקואליציה שהחרימו את ביבי |
נפטון |
14.05.22 21:11 |
33 |
זה אני אומר לכל היהודים. שומר חומות הוא תחילתה של התקוממות מוחלטת נגד ה'דו קיום' |
Foreteller |
14.05.22 21:11 |
37 |
אף אחד לא החרים את ביבי |
golani |
14.05.22 21:12 |
38 |
תגובה שקרית |
נפטון |
14.05.22 21:14 |
43 |
בנט מעניין לי את ה...... |
golani |
14.05.22 21:21 |
63 |
אתה צודק, ביבי הוא מנהיג של one man show וזה למה יש לו דד ליין להנהגתו |
Foreteller |
14.05.22 21:28 |
77 |
גבר כתבת שקרים! |
נפטון |
14.05.22 21:49 |
104 |
המילה החרימו בעייתית. |
ZOG |
14.05.22 22:13 |
114 |
כל האנשים שהזכרת, זוּהוּ עי נתניהו כאנשי שמאל, כאשר אף אחד לא חלם על אפשרות כזו |
אלף כרמל |
14.05.22 23:22 |
137 |
במה סער נעקץ ע''י ביבי? בזה שהוא רץ נגדו לראשות הליכוד? |
סקופ השנה |
15.05.22 01:02 |
158 |
אז ביבי לא מנע את הרוטציה? |
אחד האדם |
14.05.22 21:53 |
105 |
אחד השקרים הכי נפוצים - לא. גנץ פירק את הממשלה ברגע שביבי התעקש על תקציב חד-שנתי - |
זבוב על הקיר |
15.05.22 04:24 |
165 |
צחקתי המון אחרי המשפט הראשון אז |
מחפש בנרות |
14.05.22 21:15 |
46 |
אז היית קונה רכב מסוכנות שעקצה |
golani |
14.05.22 21:25 |
70 |
מה פתאום, הייתי קופץ למוקטעה לקנות שם רכב |
LCH |
14.05.22 22:05 |
111 |
לא היתי קונה רכב מאדם שחתם בTV על מסמך והפר את מה שכתוב |
נפטון |
14.05.22 21:16 |
48 |
אתה יכול להסתכל שוב על המסמך הזה |
golani |
14.05.22 21:26 |
72 |
זה לא היה חוזה אלא התחייבות |
נפטון |
14.05.22 21:28 |
76 |
ההתחייבות הזאת הייתה דו כיוונית |
golani |
14.05.22 21:28 |
78 |
תיכף המדבררים של הנוכל יסבירו שההתחיבות של בנט לא תקיפה כי חסרה חתימת נוטריון. |
berale |
14.05.22 22:05 |
110 |
רק התחייבות על דף נחשבת? כמה פעמים בנט הבטיח בקולו? |
סקופ השנה |
15.05.22 01:05 |
159 |
צחקתי בקול. תזכיר לי מה הבטיח הנוכלבנט לבוחריו???? |
קונדור |
14.05.22 22:30 |
118 |
מה לעדות שאף אחד לא מאמין לו ? |
Amnonimus |
14.05.22 22:37 |
119 |
לא, הם סיכלו את עתידה של מדינת היהודים. העיקר ש-רל״ב, ותישרף המדינה |
אלף כרמל |
14.05.22 23:24 |
138 |
אהמ. ביבי פורש וממשלה ימנית בלעדיו? |
Cutting Edge |
15.05.22 01:28 |
161 |
השמאל. |
EtyR |
14.05.22 21:21 |
61 |
לא מסכים איתך. חוץ מזה שיש ימין ערבי לאומני והוא לא שמאל |
Foreteller |
14.05.22 21:29 |
79 |
נכון חלק מהשמאל בהחלט הזוי |
Amnonimus |
14.05.22 22:41 |
120 |
כל הכבוד לסמוטריץ. ואמרתי בזמן אמת וכמובן |
מחפש בנרות |
14.05.22 21:14 |
44 |
כבוד |
EtyR |
14.05.22 21:21 |
64 |
בחירות הבאות אם התוצאות זהות סמוטריץ צריך שוב להתנגד? |
נפטון |
14.05.22 21:25 |
71 |
אוי ואבוי לתת יד לכח ערבי נוסף במדינ |
Foreteller |
14.05.22 21:30 |
82 |
ותודה לסערליברמןבנט, גונבי קולות ימין, ואילוץ ההסתמכות בערבים |
אלף כרמל |
14.05.22 23:28 |
139 |
הבחירות האחרונות חשפו את פרצופם של המון פוליטיקאים, רוצה להגיד איך נראה סמוטריץ יחסית לכולם? |
unclesam |
14.05.22 23:56 |
145 |
בגלל זה הם הוכשרו |
עולם מלא |
14.05.22 21:15 |
47 |
וגם את המשותפת הם הכשירו? |
נפטון |
14.05.22 21:23 |
68 |
חבר, אם הליכוד לא היה מדבר עם עבאס, לא היתה מצליחה לקום ממשלת בנט-עבאס, כל הלגיטימציה של |
עבד לעם קדוש |
14.05.22 21:28 |
75 |
תכל'ס בחירות הבאות והתוצאות זהות |
נפטון |
14.05.22 21:30 |
81 |
לא היו שום בחירות נוספות, 2 או יותר מסער/גנץ היו מבינים שהצעד הכי נכון זה להפסיק להחרים את |
עבד לעם קדוש |
14.05.22 21:33 |
86 |
אני שואל אותך על בחירות הבאות, אם אלו יהיו 2 האופציות מה עדיף? |
נפטון |
14.05.22 21:35 |
89 |
בחשיבה לטווח קצר עדיף הימין עם רע''ם בחשיבה לטווח ארוך עדיף שרק השמאל ישב עם רע''ם ולדאוג |
עבד לעם קדוש |
14.05.22 21:38 |
94 |
ואם זה לא יקרה והציבור ימשיך לתת לגיטמציה? ואם המשותפת גם תחבור לממשלה? |
נפטון |
14.05.22 21:44 |
99 |
ובכלל אתה אומר את זה מידיעה? |
נפטון |
14.05.22 21:39 |
97 |
לדעתי הם מסוגלים להכל כמו שביבי מסוגל גם בלי ההכשר של ביבי שעושה את זה קל יותר |
Foreteller |
14.05.22 21:31 |
83 |
ובכלל אתה באמת חושב שבלי המו''מ של הליכוד בנט לה היה עושה את זה? |
נפטון |
14.05.22 21:33 |
87 |
לבנט לא היתה בעיה ערכית עם זה, אבל ציבורית הוא לא היה מצליח, הוא היה צריך איתו את: שקד, |
עבד לעם קדוש |
14.05.22 21:35 |
88 |
אני איבדתי אמון בהם לדעתי כמו שישבו עם כל השמאל ולפיד ורע''מ למרות לחץ עצום עצום מהימין |
נפטון |
14.05.22 21:46 |
102 |
יפה! |
דודלי |
15.05.22 02:55 |
164 |
ממתי הליכוד זה ימין ? במצע שלהם כתוב שהם מוכנים ל2 מדינות על בסיס 67 ביבי גם נאם על זה |
-עד מתי- |
14.05.22 22:43 |
121 |
לא טעות ולא נעליים |
Initially |
15.05.22 04:59 |
166 |
למה שיגידו את השקר הזה. הם ניסו על אמת לעשות ממשלה עם רעמ |
opuser |
14.05.22 21:32 |
85 |
אז שיגידו שרצו לעשות ממשלה ועכשיו שרואים את מימדי האסון מצהירים שלעולם לא עוד, מה זה משנה |
Foreteller |
14.05.22 21:36 |
92 |
דווקא נחמד לחפור בשקרים של ביבי וחבר מרעיו השקרנים. אפשר לא להתקדם? |
פרדוקס |
15.05.22 00:35 |
149 |
הבנת הנקרא: זו הייתה קריאה לחברי הליכוד, לא למפרסם ההודעה. נגב את הריר מהשנאה נגד ביבי |
Foreteller |
15.05.22 00:37 |
150 |
בהימנעות חד פעמית וממש לא בממשלה , להבדיל מיליון הבדלות ממה שעשו בנט ושקד וחבריהם |
Braveheart |
14.05.22 21:03 |
2 |
מכתב |
אלבטרוס |
14.05.22 21:05 |
11 |
הבדל עצום , שמיים וארץ . |
Braveheart |
14.05.22 21:06 |
14 |
אם לזה הכוונה אז אתה צודק. ברגע שמפלגות הנוכלים של ימינה ותקווה חדשה היו נכנסות לממשלה הערבים היו |
אלבטרוס |
14.05.22 21:10 |
28 |
לזה התכוונתי ידידי , יש פה ובכלל כל מיני אנשים שנהנים להלבין את מעשה ההונאה של בנט באמצעות שקרים |
Braveheart |
14.05.22 21:11 |
34 |
ההבדל המהותי הוא אחר, ההבדל הוא שביבי מעולם לא החרים מפלגה ציונית תוך שהוא מעדיף תחתיהם להקים קואליציה |
berale |
14.05.22 21:10 |
27 |
נכון , תודה על התוספת החשובה . |
Braveheart |
14.05.22 21:10 |
31 |
לעומת נתניהו, שכאמור מעולם לא החרים מפלגה ציונית מתוך שהוא מלכתחילה מעדיף תחתיהם את רע''מ בכוונה. |
berale |
14.05.22 21:16 |
49 |
ואילו סער עם בנט ועם אלקין ושקד והנדל ובני בגין, בכוונה גמורה, מבחירה חופשית, בלי שום אילוצים, |
berale |
14.05.22 21:17 |
52 |
לא רצו ללכת עם השחיתות המסריחה |
פרדוקס |
15.05.22 00:39 |
152 |
בדיוק , זה אכן מה שקרה. |
Braveheart |
14.05.22 21:17 |
53 |
נתניהו הוא טיפש שעושה קולות של חכם וכל העדר אחריו במקהלה |
-עד מתי- |
14.05.22 23:54 |
144 |
''ביבי מתעלל באנשים ומכריח אותם לבחור בינו לבין השמאל '' . השיח של הרל''בים הוא כזה מטומטם בכוונה |
berale |
15.05.22 00:20 |
147 |
בטח לא מחרים כי הוא צריך אותם לגבות את השחיתויות שלו ולמנוע חוק שימנע כהונת מושחת |
פרדוקס |
15.05.22 00:40 |
153 |
אה אה. הנאשם בשני כיתבי אישום חמוריאיאים, מירמה והפרת אמוניאיאים. בגלל משפטו. |
berale |
15.05.22 00:43 |
155 |
ח ח ח ח צוחק בקול |
Braveheart |
15.05.22 01:05 |
160 |
הנה מוויקיפדיה של הערך ''ממשלת ישראל ה 23'' : |
berale |
15.05.22 00:40 |
154 |
ואפרופו ליברמן ובנט, אני מרגיש פה צורך להזכיר שאינני בטוח אם צמד הפופאים כבר הלבינו את המחלוקת לגבי מי |
berale |
15.05.22 00:34 |
148 |
והנה ליברמן ובנט מספרים זה על זה בסרטונים: |
berale |
15.05.22 00:37 |
151 |
זה ההבדל המהותי ביותר |
LCH |
14.05.22 22:12 |
113 |
המנעות חד פעמית |
EtyR |
14.05.22 21:22 |
65 |
מזה הימנעות חד פעמית? ואיך יעבירו חוקים? התכנון היה שהם יקבלו 53 בתמורה לתמיכה בחוקים |
-עד מתי- |
14.05.22 22:48 |
123 |
אתה אומר דברים לא נכונים בלשון המעטה , אל תשאל ותענה כאילו אתה מבין משהו ממה שאמרתי כי אתה לא . |
Braveheart |
14.05.22 23:11 |
136 |
או שאתה לא מבין מה שאתה כותב או שאתה חושב שכולם מטומטמים |
-עד מתי- |
14.05.22 23:43 |
142 |
שקרים בוטים ולכן הבה נתקדם |
Braveheart |
15.05.22 01:00 |
157 |
בחירה ישירה זה כולם מודים. המנעות לא יודע עם הוצא כי לא היה לזה רוב עם סמוטריץ |
רסלר |
14.05.22 21:03 |
3 |
הם התחילו את כל הפלרטוט עם רעמ, על הליכוד מוטלת מבחינתי חלק לא קטן באשמה |
מייקל דה סנטה |
14.05.22 21:03 |
4 |
מדויק |
ליצן |
14.05.22 21:05 |
10 |
הבכייה זה על סמוטריץ שמנע את זה |
נפטון |
14.05.22 21:07 |
17 |
לא. הפלרטוט מוצדק. אני מסכים למשל עם הפוסט של כהנא עד גבול המסקנה שלו. שת''פ אזרחי. לא ממשל משותף. |
פרשןדתא |
14.05.22 21:11 |
35 |
זה הספין של השמאל |
ירון מהשרון |
14.05.22 21:19 |
58 |
פלירטוט עם רע''ם |
EtyR |
14.05.22 21:27 |
73 |
הם היתכוונו להקים ממשלה שתסתמך על המשותפת וכבר לא הסתירו את זה אז , הנה דוגמא |
berale |
14.05.22 22:22 |
117 |
נכון אבל רעמ מתכוונת לחזור למשותפת וברגע שביבי ילך יהיה רוב לממשלה יהודית |
-עד מתי- |
14.05.22 22:49 |
124 |
מעניין מה זה עושה למערכת ההפעלה של ביביסט ממוצע |
הייזנברג |
14.05.22 21:03 |
5 |
מה זה ביביסט ממוצע? רוב העם? יאני אתה כרגע אמרת שרוב העם סוג של לא מבינים כלום מהחיים שלהם |
רסלר |
14.05.22 21:05 |
13 |
רב העם הם לא ביביסטים ממוצעים, חס וחלילה. מדובר על בערך 20% מתומכי הליכוד לא יותר להערכתי |
הייזנברג |
14.05.22 21:06 |
15 |
למה לא? כל מי שבוחר ליכוד שס ג' סמוטריץ הוא אכן ביביסט ואני חושב שאם הולכים כרגע לבחירות זה רוב העם |
רסלר |
14.05.22 21:07 |
18 |
די נו עכשיו אתה מעליב ציבור שלם |
עימוהר |
14.05.22 21:08 |
21 |
אני מחמיא!! להיות ביבסט בעיני זה המחמאה הכי גדולה זה כמו שיקראו לי חכם |
רסלר |
14.05.22 21:10 |
29 |
אה. אוקי. |
עימוהר |
14.05.22 21:11 |
32 |
אני מקווה מאד שהתופעה המזעזעת הזו אינה כ''כ נפוצה, רוב המצביעים האלו יבחרו באותה מפלגה גם אם ביבי יילך |
הייזנברג |
14.05.22 21:09 |
25 |
נכון אבל זה לא סותר את זה ש98% מהם מעריצים ותומכים בנתניהו.... ובצדק!! |
רסלר |
14.05.22 21:11 |
36 |
יש תמיכה ויש הערצה. אני למשל תומך ביאיר לפיד, בבני גנץ אבל רחוק להעריץ אותם. ביביזם זו הערצת פוליטיקאי |
הייזנברג |
14.05.22 21:15 |
45 |
גם אני הייתי ''תומך'' אבל שאני רואה את האסון של הממשלה הזאת אני ''מעריץ שרוף של ביבי'' הייתי צריך שנה הפסק |
רסלר |
14.05.22 21:17 |
51 |
''ביביזם'' זה מושג שהומצא וקיים רק בראש של האשפה השמאלנית המתנשאת, - כחלק משיח ההתנשאות הביזוי ההשפלה |
berale |
14.05.22 22:43 |
122 |
אבל הוא קוּל עם טישרט שחורה |
אלף כרמל |
14.05.22 23:37 |
141 |
אל תשתף פעולה עם גזענות אחי |
Braveheart |
14.05.22 21:09 |
23 |
רוב העם לא ביביסטים |
-עד מתי- |
14.05.22 22:50 |
127 |
נמאס כבר משיחה השנאה שלך. למעלה ממיליון איש. חסרי מודעות עצמית שכמוכם. |
פרשןדתא |
14.05.22 21:08 |
20 |
נמאס מאלו שהחליטו שמי שמצביע ליכוד הוא ביביסט, זו שינאה ועלבון לכלל מצביעי הליכוד |
הייזנברג |
14.05.22 21:12 |
40 |
+1 |
עימוהר |
14.05.22 21:13 |
41 |
''ביביזם'' זה מושג שהומצא וקיים רק בראש של האשפה השמאלנית המתנשאת, - כחלק משיח ההתנשאות הביזוי ההשפלה |
berale |
14.05.22 22:49 |
125 |
ביביזם זה גם אשכנזים שמספרים לעצמם שהם ימין, אבל בתכלס מאמינים בכת של מלאך החבלה. דבריך רחוקים מהמציאות. |
Big Khanna |
15.05.22 02:08 |
163 |
תומכי הליכוד לא נופלים מהינדוס תודעה כמוך |
coyote |
14.05.22 21:21 |
62 |
חח |
אבו יאיר |
14.05.22 21:04 |
6 |
תשוו המנעות בהצבעה מול כניסה לקואליציה של בנט |
כינוי |
14.05.22 21:04 |
7 |
זה ממש לא המנעות בהצבעה. |
-עד מתי- |
14.05.22 22:53 |
131 |
זה ברור לרוב המדינה |
Liron |
14.05.22 21:05 |
8 |
אתה מריח בחירות… |
אלון_2407 |
14.05.22 21:05 |
9 |
לא חדש ולא 'מודה'. זאת הגירסה של הליכוד הקבועה. המנעות או בחירה ישירה. לא חברות בממשלה |
פרשןדתא |
14.05.22 21:05 |
12 |
ממש לא הגרסה שלהם זה מה שהם אומרים עכשין |
-עד מתי- |
14.05.22 22:57 |
132 |
אף אחד לא יודה, אבל כווולם מבינים עם ביבי היה מוכן לשבת |
LionInZion |
14.05.22 21:07 |
16 |
יצא המרצע מן השק |
ביריון |
14.05.22 21:08 |
19 |
ברור לכולם שנתניהו רצה בתמיכתו |
מסי פרגוסון |
14.05.22 21:08 |
22 |
סמוטריץ ובן גביר ידעו את זה לפני הבחירות ובכל זאת התחייבו לשבת רק איתו |
-עד מתי- |
14.05.22 22:58 |
133 |
אופסי... ואם כבר התכנסנו, חידה: מי חתום על המשפט ''לא אופיע יותר אצל אופירה וברקוביץ׳''? |
ilanka |
14.05.22 21:10 |
30 |
זה כלום. חכה מה עשו לו פה החברים שלו. פיגוע תדמיתי. התגובות פרייסלס |
gold1980 |
14.05.22 21:18 |
54 |
מסכן, שלחו אותו להיות שוטה הכפר והוא מנסה לצקת לזה אידיאולוגיה כלשהי |
הייזנברג |
14.05.22 21:20 |
59 |
אולי תוכל להטמיע פה את המיטב, לטובת מי שאין להם יוזר בטוויטר (כמוני)? |
ilanka |
14.05.22 22:12 |
112 |
תשאלו את סמוטרי-בנגביר |
איזי מהחונטה |
14.05.22 21:12 |
39 |
כאילו מיקי זוהר בכלל יודע מה מדברים עם מי... |
Isrtv |
14.05.22 21:14 |
42 |
כן עוד משהו.... איזה מקום הוא בליכוד?? |
רסלר |
14.05.22 21:19 |
57 |
זו בדיוק הטענה של הליכוד |
coyote |
14.05.22 21:16 |
50 |
כמה פייק אתה מפיץ |
דוקטור ספין |
14.05.22 21:19 |
55 |
אין כוח בעולם שיגרום לביביסט להסתכל על המציאות בעיניים |
איזי מהחונטה |
14.05.22 21:21 |
60 |
אוקי ועכשיו לגופו של עניין... |
רסלר |
14.05.22 21:22 |
67 |
אתה באמת לא מבין שסמוטרי ובנגביר מנעו ממשלת ליכוד שתלויה ברע״ם? |
איזי מהחונטה |
14.05.22 21:44 |
100 |
נגיד שכן. ומי שומר על גאונים כמו בנט ? |
דוקטור ספין |
14.05.22 21:57 |
108 |
אף אחד! אני בן אדם אמיתי |
איזי מהחונטה |
14.05.22 21:59 |
109 |
מסתבר שעל אנשי ימין לא צריך לשמור הם שומרים על עצמם |
-עד מתי- |
14.05.22 23:03 |
135 |
חחחח אתה מתכוון להגיד שמיקי זוהר מפיץ פייק ניוז? צריך לעשות מחקרים על זה |
gold1980 |
14.05.22 21:38 |
95 |
הוא אמר שהוא לא יודע. הליכוד הודו שניהלו איתו רק מומ לבחירה ישירה |
דוקטור ספין |
14.05.22 21:56 |
107 |
לא היה משא ומתן על ״תמיכה מבחוץ״ ואז אם לא יצליחו להעביר תקציב ״תמיכה בבחירות ישירות״ |
-עד מתי- |
14.05.22 23:01 |
134 |
במה הוא מודה פה? לא הבנתי בדיוק איך זה סותר את מה שאמרו בליכוד |
נועם |
14.05.22 21:19 |
56 |
לא הודו בניסיון לגרום לרעמ להימנע |
ישראלי |
14.05.22 22:49 |
126 |
מה חדש? |
AQB |
14.05.22 21:22 |
66 |
שוב הדיון הבוגר : אבל BB הכשיר… |
kitzz |
14.05.22 21:24 |
69 |
לא יכול להיות |
עמוס |
14.05.22 21:27 |
74 |
הליכוד וביבי הכשירו את התנועה האיסלמית! |
Golani73 |
14.05.22 21:29 |
80 |
ואם לא כל ימני שמתאר את עצמו ימני לא יצביע לו |
Liron |
14.05.22 21:39 |
96 |
ישמרו על ססטוס קוו דתי ? |
The Hulk |
15.05.22 07:38 |
169 |
במקרה כזה יאבדו המון מנדטים של חילונים שדוגלים בעמדות המדיניות שלהם |
Golani73 |
15.05.22 07:40 |
170 |
בינתיים ימשלו כי החילונים נתנו להם מנדטים בצורה עיוורת משינאה לערבים |
The Hulk |
15.05.22 07:40 |
171 |
אף יהודי לא קם בבוקר ושונא ערבים...קם לך מיעוט בכל ישראל שמאמין שבכוחו לשחוט אותך ולסלקך! |
Golani73 |
15.05.22 07:57 |
174 |
וחילונים בוחרים במי שמבטיחים להם לטפל בבעיה הזו |
The Hulk |
15.05.22 08:13 |
175 |
למי אכפת מה הציעו? מי בסוף בפועל יושב איתו? |
JOKER |
14.05.22 21:31 |
84 |
LOL |
Prodigy |
14.05.22 21:36 |
91 |
LOL |
Prodigy |
14.05.22 21:36 |
90 |
איזה כיף לראות את כל ההתפתלויות המביכות של הביביסטים פה. תמשיכו. הצגת העונה. |
יוספטל |
14.05.22 21:36 |
93 |
עד מתי הטפלון ישקר ויכחיש שהוא עושה קומבינות חשאיות? |
אקטואלי |
14.05.22 21:40 |
98 |
כל עוד המנדטים זורמים וההמון קונה את הרהיטים שהוא מוכר |
אננס |
14.05.22 22:51 |
129 |
מיקי זהר חבר לשמאל במטרה להפיל את ביבי! |
הרי גולן |
14.05.22 21:45 |
101 |
הטעות היא של רעמ בשיקול דעת. |
זושא אסטרופלי |
14.05.22 21:47 |
103 |
נו ו…? |
אחדסתם |
14.05.22 21:56 |
106 |
לא חושב שיש אדם בעל טיפת שכל וטיפת יושרה שמכחיש את זה. |
סתם עוד אחד |
14.05.22 22:13 |
115 |
אני ליכודניק |
yossi225 |
14.05.22 22:15 |
116 |
איך זה שונה מכך שהם נמנעים ואתה חיי על קולות ההמנעות שלהם? האם גם אז הם לא לשון המאזניים? |
ישראלי |
14.05.22 22:51 |
128 |
ההסברים שלך מעט דומים לתרגיל אומנתי בגמר אולימפי |
The Hulk |
15.05.22 07:37 |
168 |
השקרים של ביבי נהיו סקופ |
השסק |
14.05.22 22:53 |
130 |
בוווום ימני אמיתי לא יצביע ליכוד ולא ימינה בבחירות הבאות |
סקוטי |
14.05.22 23:34 |
140 |
אמרו שיקימו, אמרו גם שהם היו מקימים עם חיזבאללה וחמאס, |
yakirbus |
14.05.22 23:46 |
143 |
לא רק זאת |
michel |
14.05.22 23:59 |
146 |
בקרו, הוא גם יודה שהשמש זרחה הבוקר |
BoomBoX |
15.05.22 00:51 |
156 |
נו באמת, מה כזה מרעיש? אבו יאיר עשה קמפיין בלייב לחזר אחר האחים המוסלמים. הליכוד רגיל לשקר כל הזמן, שלפעמים |
Big Khanna |
15.05.22 02:04 |
162 |
shocking |
The Hulk |
15.05.22 07:36 |
167 |
אם יהיו עוד פעם בחירות הליכוד שוב יחזר אחרי רעם בלעדיהם לנתניהו אין רב |
hrt23 |
15.05.22 07:46 |
172 |
ברור אבו יאיר הם קוראים לי אבו יאיר |
The Hulk |
15.05.22 07:46 |
173 |
חבר מתאריך 22.2.22
5961 הודעות, 51 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מה עדיף?
ממשלה ימנית + רע"מ
ממשלה מוזרה של מרץ העבודה ליברמן סער ולפיד+רע"מ ובנט
אלו היו 2 האופציות!
אופצייה א' עדיפה בעיני
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
5961 הודעות, 51 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
אבל אלו היו האופציות בשולחן. נקודה.
מבין 2 אופציות אלו היתה בחירה וסמוטריץ בחר בשניה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
5961 הודעות, 51 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
שום ממשלה בשילוב ערבים לא תמנע החרפה של המצב
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1543 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
אבל שפוליטיקאי משקר פעם אחר פעם לכל הפוליטיקאים מכל הקשת הפוליטית איך אפשר להמשיך לחתום איתו על הסכמים?
נגיד היית קונה רכב מאיזה סוכן, והתברר לך שהוא עקץ אותך, אתה תחזור אליו גם לקניה של הרכב הבא שלך?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
סער ליברמן ועוד החרימו את ביבי.
ואתה יודע לדבר על נושא האמינות כשמדובר בבנט זה מביך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1543 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
אין פה שום שקר, כל האנשים שהזכרת נעקצו על ידי ביבי..
אבל רק הוכחת את תרבות הדיון של הביביסטים, קודם צועקים שקר אחרי זה מעבירים נושא למישהו אחר שהם חושבים שהצד השני רוצה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
5961 הודעות, 51 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
חוץ מזה שהוא לא מנהיג את העם היהודי באופן של oms נגד כל הסיכויים לטובת היהודים גם כנגד סיכויי להמשיך, ולכן הוא לא מייצג אגנדה פרו יהודית אלא את עצמו ולכן אין סיבה לשאר להוריד את הראש ממנו בלי סוף
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
לא מעניין אותי הסיבה והאגו של האנשים שנעלבו מביבי כמו ילדוני גן
כתבת אף אחד לא החרים את ביבי? שקר!
למה החרימו? מוזמן להרחיב על הרגישות שלהם
זהו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.16
8518 הודעות, 74 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
הם פשוט ראו איך הוא חתם הסכם עם גנץ שבא בכוונה הכי טהורה להוציא את ישראל מסיחרור של סבבי בחירות, וברגע האמת פשוט לא עמד בהסכם.
וזו לא פעם ראשונה שלו, אלא דפוס פעולה.
כך שזו לא החרמה, פשוט אי אמון בהסכם איתו (אי אמון שהורווח ביושר).
ולקרוא לאי אמון מוצדק כל כך "רגישויות" זה האנדרסטייטמנט של המילניום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
8478 הודעות, 33 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
היום רואים שצדק ב 100%
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
4753 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
ובמה בנט נעקץ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
41962 הודעות, 63 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
8123 הודעות, 59 מדרגים, 112 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
וגנץ התנגד בתוקף, כנראה כי מישהו הסביר לו שזה אומר שגם אם התקציב הזה יעבור, עדיין יהיה צורך שגם הבא יעבור בשביל שהוא יקבל את תורו כרוה"מ.
לא משנה כמה תחזור על השקר הוא לא יהפוך לאמת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.04
13141 הודעות, 93 מדרגים, 170 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
לא המשכתי לקרוא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1543 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
אותך בעבר? רק שואל? אולי אם אתה כל-כך תמים אני אשלח לך הודעה שלא שילמת על פריט דואר ..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
3410 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
ובכלל את הרכב הייתי צריך לנסוע לירושלים, בגלל שעקצו אותי אקנה קורקינט לנסוע לשכם
בדיחה של משלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1543 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
ולראות שהחתימה של ביבי לא נמצאת עליו.
החוזה לא תקף
ועדיין לא מבין מה הקשר לבנט?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
1543 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
ואני לא ראיתי שביבי חתם על מסמך כזה.
כתוב שם בצד אחד נפתלי בנט וצד אחד בנימין נתניהו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.05.22 בשעה 22:54 בברכה, berale
איזה התחיבות דו כיוונית ? בנט התחייב בפני הציבור. הוא גם אמר את זה רגע ליפני.
הוא אמר "ביבי מריץ ספין במיליוני שקלים, כאילו אני אכתיר את יאיר לפיד לראש ממשלה, אז קודם לכן אני אומר לציבור בצורה הכי פשוטה(אני לא חייב דין וחשבון לביבי אני חייב לכם),לעולם ובשום תנאי אני לא אתן את ידי להקמת ממשלה בראשות יאיר לפיד, לא בצורה רגילה ולא ברוטציה ולא בשום דרך, מהטעם הפשוט שאני איש ימין והוא איש שמאל, ואני לא פועל נגד הערכים שלי"
הנה בסרטון פה החל מדקה 2:50 בערך:
https://www.youtube.com/watch?v=W9E-mA10sS8&t=168s
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
4753 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
ואם רק התחייבות בדף נחשב, לא נראה לי שביבי פעם הפר הבטחה שנחתמה על דף...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
6882 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
6672 הודעות, 17 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
הוא הרוויח את זה ביושר
וגם סיכל יותר מדי אישים בעלי פוטנציאל
אז הם סיכלו אותו בחזרה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
8478 הודעות, 33 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.11
4041 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.21
79 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
לפחות חלק מהשמאל בהחלט אוייב.
מזדהה עם האויב,פועל על פי רצון האויב ונגד היהודים ,במהות.
מומרות.
נחמן שי מסמל זאת היטב:
ישראל לא אמינה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
5961 הודעות
בתגובה להודעה מספר 61
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
6672 הודעות
בתגובה להודעה מספר 61
אבל גם חלק מהחרדים ששורפים דגלי ישראל והם אורחי כבוד במוקטעה ובאירן
גם בהם יש את חיידק ההתאבדות היהודי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.04
13141 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
הצבעתי לו. בשביל שררה זמנית ועלובה לא צריך להכניס לתוך הקואליציה את ה"אחים"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.21
79 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
אמת נוקבת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות
בתגובה להודעה מספר 44
בידיעה שתקום הרכב הממשלה הנוכחית?
בעיני עדיף הרע במיעוטו
סמוטריץ התנהג כמו קנאי ולא עם ראיה ריאלית ופרגמטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
5961 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
8478 הודעות
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.21
710 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
מקווה מאוד שיהודים רבים הזדעזעו מספיק מקדנציית הקומיקאים הזאת ויבחרו נכון להם
למשפחתם, לעמם ולארצם.
ואם כן נקבל מספיק קולות, אולי בכל זאת היה שווה את כל הדרך הזאת, כולל לשבת באופוזיציה בשביל ללכת עם האמת שלך, שבסוף השפיע על רבים כלכך.
שים לב איזה ניגודיות, יש לך מר בנט ששיקר במפורש, ברבים, בטלפון ובמסמכים עם 5 מנדטים ולא מוכן לעזוב את הכיסא גם במחירים גבוהים בהרבה מהנוכחי.
ולעומת זאת יש לך את אד' סמוטריץ, שאומר קצת ומאוד מאוד עקבי ומופשט במהלכיו, לא ניתן להבין אותו לשתי פנים, בקיצור, תבחר בעצמך, אני לא רואה מנהיג ראוי ממנו היום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.9.09
1871 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
השמאל לעולם לא יכול היה להקים ממשלה עד שהגיע הגאון שהכשיר אותם
חב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית החופשית --- https://www.chabad.info/chabadpedia
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
הממשלה הנוכחית לא מעניין אותה כלום כלום חוץ מהכסא
היא היתה יושבת בכיף עם בן לאדן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
47022 הודעות, 197 מדרגים, 369 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
בנט לשבת עם עבאס נבעה מהנכונות של הליכוד לדבר עם עבאס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
איזה אופציה לדעתך עדיפה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
47022 הודעות, 197 מדרגים, 369 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
רוב העם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
שאלה היפותטית בהינתן ואלו 2 האופציות היחידות מה עדיף??
אז אני מעדיף את הימין עם רעמ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
47022 הודעות, 197 מדרגים, 369 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
לדה-לגיטמציה ציבורית למהלך כדי שזה ישאר אפיזודה חולפת ולא תקדים לגיטימי שיהרוס את מפת הפוליטיקה הישראלית בה הערבים הם לשון המאזניים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
לדעתי גם לטווח הארוך אנחנו מפסידים כל יום שהממשלה הזאת עומדת.
טוב נראה שכל אחד. ביע את דעתו עד תום
שבוע טוב
איני חולק אלא על הטקטיקה בעיניך היא נכונה לטווח ארוך ובעיני בפוליטיקה אין טווח ארוך! מה שאפשר להציל עכשיו מצילים.
בפרט שלא הוכח כלום לענין הטווח ארוך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
לא. אתה משער!
אם מה שאתה רושם היה ידוע לביבי כנראה הוא היה מקים איתם ממשלה כברירת מחדל.
אבל בגלל שלא היה לו ידיעה מוחלטת שכזו הוא ניסה להביא לממשלה שתהיה הרע במיעוטו מאשר הרע שיש עכשיו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
5961 הודעות, 51 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
בנט הוכיח כבר שאין שום דבר שאינו לגיטימי כשמדובר בפנטזיה שמושיען של ישראל ישב בכס ראה"מ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.19
47022 הודעות, 197 מדרגים, 369 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
קארה, סילמן, אורבך וזה לא היה עובר, שים לב כמה פעמים הוא ושופרותיו היו צריכים להזכיר שהליכוד הכשיר את עבאס...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
היו עושים גם בלי ביבי
נישאר חלוקים, כי לא ניתן להוכיח את אחד הצדדים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.5.21
426 הודעות
בתגובה להודעה מספר 75
תגובה אמיתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
3201 הודעות, 17 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
שיחררו אלפי מחבלים
עשו התנתקות
הפקירו את הביטחון
לא ראיתי שום פעולה ימנית שיצאה מהליכוד.. אני רק שומע 15 שנים למה בגץ,אובמה,האג וכו אשמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.9.20
3028 הודעות, 64 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
לא מקימים ממשלה עם תומכי טרור. נקודה. לא בתוך הקואליציה ולא בהמנעות. אגב, לפי הטענה של סמוטריץ', בנט היה צפוי להחרים את הממשלה הזו בכל מקרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9051 הודעות, 75 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
למה שינפנפו את כולם עם קשקוש כזה? לדעתך זה טוב? זה היה הרבה מעבר לזה. הם ניסו להקים ממשלה איתם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
5961 הודעות, 51 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
חוץ מזה שנמשע מדבריך ששקר זה רחוק מהם
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.21
1626 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
5961 הודעות, 51 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 149
The closer you get to light, the greater your shadow becomes
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
37286 הודעות, 238 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא הסביר את זה כמה פעמים ולאחרונה בראיון ברדיו .
הניסיון להטיל את האשמה על הליכוד הוא לא פחות מפתטי ואידיוטי .
אבל אין לצפות משונאי חינם שקונים את זה כאילו מצאו שלל רב , להבין את זה בכלל .
במקום לרדוף את הטרור בנט מקים חומת גבול בין ישראל ליו"ש ומקים מדינה פלסטינית דה פקטו !!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.6.18
5108 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.05.22 בשעה 21:10 בברכה, אלבטרוס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
37286 הודעות, 238 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
תקשיב לראיונות שלו לגבי העניין .
היה רצון שלא מומש , שרעמ יימנעו חד פעמית ואז יצטרפו לליכוד מפלגות או חברי כנסת ותוקם ממשלה ימנית .
ללא רעמ ולא בטיח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.6.18
5108 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מאבדים את עמדת השליטה על הממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
37286 הודעות, 238 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
שהם מספרים לעצמם על המפלגה הגדולה ביותר בפער , בכנסת ישראל, הליכוד.
שיקשקשו עד מחר.
או מחרתיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
שנסמכת על רע"מ. בכוונה.
את זה הרל"בים עשו, הם הם הרל"בים שפעלו עוד החל מבחירות אפריל 2019 באופן שנועד להפוך את הלאומנים הפלסטינים, שוללי המדינה היהודית לגורם חשוב ומרכזי.
הם הם הרל"בים שפעלו לשים את תומכי הלאומנים הפלסטינים במרכז ובקדמת הבימה הפוליטית ולהפוך אותם לגורם המכריעה בדברים הנוגעים בגורלה של המדינה.
אחרי בחירות מועד 3- הרל"בים כבר בגלוי פעלו להקים ממשלת 61 שתסתמך על כל תומכי הטרור מהמפלגה המשותפת. - מה שיצר את זה אז הייתה ההתנגדות אז של הנדל והאוזר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
37286 הודעות, 238 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
נתניהו הנואש -מול החרמות שאחרים החרימו אותו ולא הוא אותם- בחן אפשרות רעה* ונואשת , להקים ממשלה שבנוסף לתמיכת הרוב היהודי תהנה גם מההימנעות של רע"מ מבחוץ.
כאשר החלופה כפי שכולנו רואים כיום, היא ממילא ממשלה עם רע"מ ועם מרץ ועם כל השמאל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
כשכל הקלפים כולם היו בידיהם -כפי שכל הקלפים כולם גם עכשיו בידיהם, בחרו בכוונה -וגם כעת בכוונה בוחרים- להחרים את הליכוד ולמנוע ממשלה לאומית, ומעדיפים בכוונה לשים על מושכות המדינה את קואליציית ההבנות עם מרץ והאחים המוסלמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.21
1626 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
37286 הודעות, 238 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
אבל לא מפסיקים פה להיתלות בפייק ושקרים כאילו אין מחר .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
3201 הודעות, 17 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
הוא המציא את גוש הימין וגוש השמאל וברצותו פותח שעריו לגנץ העבודה ולפיד ורעמ וברצותו מעיף מהגוש את סער בנט ליברמן וכו.
״או ביבי או טיבי״ ואין שום אופציה למנהיג אחר וכל מי שלא רוצה את נתניהו הופך לשמאלן.
אילו נתניהו היה מתייחס בכבוד לליברמן כשהיה שר ביטחון ולא חותר תחתיו במינוי הרמטכל ליברמן היה תומך בו אחרי בחירות 1
אילו נתניהו לא היה מאיים על סער שידאג שיהיה בעשרייה הרביעית כי התמודד מול בליכוד אז סער לא היה מקים מפלגה חדשה שתתנגד לו.
אילו היה מכבד את ההסכמים שלו עם גנץ לאחר בחירות 3 אז גם בבחירות 4 גנץ היה מקבל את ההצבעה לשבת איתו ברוטציה.
אבל מרוב שביבי לא אמין גנץ העדיף להיות שר ביטחון ולא ראשון ברוטציה עם ביבי.
ביבי מתעלל באנשים ומכריח אנשים לבחור בינו לבין השמאל וזה נמאס להם והם לא מוכנים לתמוך בו יותר.. הוא מתעלל בהם והם לא מוכנים לתמוך בו כדי שיתעלל בהם שוב.
כרגיל נתניהו לא חושב צעד קדימה ומביא למפלתו חכם הוא לא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 144
ערכתי לאחרונה בתאריך 15.05.22 בשעה 00:36 בברכה, berale
ביבי לא המציא את גוש הימין וגוש השמאל, המושגים האלה היו פה מאז ומעולם.
ביבי לא העיף מהגוש לא את סער לא את בנט ולא את ליברמן. - סער בבחירות לפני האחרונות התמודד ברשימת הליכוד לכנסת. ואף אחד לא העיף אותו, עד שהוא חף פרש לבד. וגם אחרי שפרש עדיין אף אחד לא החרים אותו אלא זה הוא שהחרים את הליכוד והעדיף ממשלה עם התנועה האיסלאמית.
כך גם ליברמן והשד בכלל יודע מה הם באמת המניעים שלו, ובנט. נתניהו מעולם לא החרים אף אחד מהם. אחרי בחירות אפריל 2019 עוד ליפני שהתברר איך שליברמן וסיפורי דובי הקוטב שלו התהפכו, אז ההנחה הייתה שנתניהו עומד להקים ממשלה לאומית שהרל"בים קראו לה ממשלת חסינואואות. שליברמן ובנט היו עתידים להיות חלק מרכזי ממנה.
ביבי נבחר בפריימריז דמוקרטיים לשמש כיו"ר הליכוד מועמד המפלגה לראשות הממשלה, המפלגה שמאז ומעולם היוותה את עמוד התווך של המחנה הלאומי.
לא אופורטוניסטים רמאים גנבי דעת שעומדים בראש מפלגות קיקיוניות על סף אחוז החסימה, בראשן הם העמידו את עצמם לא הם שיקבעו לליכוד ולימין את הנהגתו בעזרת הפרקטיקות המשת"פיות שלהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.21
1626 הודעות, 24 מדרגים, מינוס 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 147
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 153
מכירים, מכירים.
נראה שבתיק 4000 עם האישום התקדימית המופרך נקלע לקשיים, כי בימים אלה התגלה שפילבר אפילו לא נפגש עם נתניהו באותו מועד בו לפי כתב האישום נתניהו הנחה אותו בתנועת יד להיטיב עם אלוביץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
37286 הודעות, 238 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 153
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 147
" הנשיא חיים הרצוג הטיל על יצחק שמיר את הרכבת הממשלה. שמיר היה יכול להרכיב ממשלה ברוב של 65 ח"כים, בעזרת החרדים והימין, אך לא חש בנוח בממשלה זו והעדיף להרכיב ממשלה בעזרת המערך. אחרי משא ומתן ארוך הוסכם כי תוקם ממשלת אחדות לאומית ללא רוטציה, בה תמכו 95 חברי כנסת. יצחק נבון, שמונה לשר החינוך והתרבות מטעם המערך, קיבל גם את תפקיד סגן ראש הממשלה ושמעון פרס מונה לתפקיד שר האוצר וממלא מקום ראש הממשלה. "
##
מכאן: יצחק שמיר המציא את גוש הימין וגוש השמאל וברצותו הוא היה מכניס לממשלתו את פרס וביילין וברצותו הוא היה ... וכל הבולשיט הזה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 144
מביניהם הוא חומוס אבו שוקרי האמיתי:
בנט: מדיניות שר הביטחון חלשה ושמאלנית;
ליברמן: הוא יקריב הכל עבור מנדט אחד.
שר החינוך אמר כי יש להוציא להורג משגרי עפיפוני תבערה וטען כי "חמאס נעשה חצוף בשל מדיניות ליברמן". ליברמן השיב: "ברור שבנט פתח במערכת הבחירות שלו. זה אבסורד מוחלט" "
https://www.haaretz.co.il/news/politics/1.6516231
" מלחמות הפוליטיות נמשכות: שר הביטחון, אביגדור ליברמן, תקף הבוקר (שלישי) בגלי צה"ל את שר החינוך נפתלי בנט, זאת לאחר שהאחרון יצא נגד התנהלותו וטען כי הוא "השאיר את ביטחון תושבי הדרום לשיקול דעתו של חמאס". יו"ר ישראל ביתנו טען כי "מדינת ישראל נמצאת בתחתית הסולם בנושא החינוך בתקופתו", והוסיף: "הוא מוכן להקריב את הביטחון כדי להרוויח מנדט אחד". זמן קצר לאחר מכן השיב בנט: "ליברמן שכח מה זה להיות ימין".
https://www.maariv.co.il/news/politics/Article-663372
"בנט נגד ליברמן: "מי שרוצה מדיניות ימין- שלא יתקרב"
נפתלי בנט תקף בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו וטען כי הוא מתכנן לחבור למפלגות השמאל אחרי הבחירות: "כל מי שרוצה מדיניות ימין, שלא יתקרב אליו". עוד התייחס לדברי עוצמה יהודית: "הטענות על ברית שלי ולפיד הן שקר וכזב"
https://www.srugim.co.il/361513-%D7%91%D7%A0%D7%98-%D7%A0%D7%92%D7%93-%D7%9C%D7%99%D7%91%D7%A8%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%99-%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%94-%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%9F-%D7%A9
"ליברמן נגד בנט: טוב שהתופעה נעלמת
אף שקולות החיילים עשויים להכניס את הימין החדש לכנסת, עקץ יו"ר ישראל ביתנו את מי שראה את עצמו כשר הביטחון הבא: "אם מדיניות הביטחון שלנו לא תתקבל, נישאר באופוזיציה". בנט: "החיילים יחליטו" "
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5492196,00.html
"יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו תוקף את שר הביטחון: "אף אחד לא סופר אותו. לא בצבא, לא במשרד הביטחון. לועגים לו, היחס אליו הוא כמו אל ליצן וזה בלשון המעטה "
https://www.srugim.co.il/414519-%d7%9c%d7%99%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9f-%d7%aa%d7%95%d7%a7%d7%a3-%d7%90%d7%aa-%d7%91%d7%a0%d7%98-%d7%90%d7%a3-%d7%90%d7%97%d7%93-%d7%9c%d7%90-%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%a8-%d7%90%d7%95%d7%aa%d7%95
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 148
הנה ליברמן על בנט:
https://t.me/ronitlev12/1082
והנה בנט על ליברמן:
https://youtu.be/WBoJ3XOpd3k
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
3410 הודעות
בתגובה להודעה מספר 27
לליכוד לא היתה ברירה אחרת, זה היה אונס גמור
לתקווה ישנה ולנוכל היתה ברירה והם "בחרו" את עבאס על פני רוב העם היהודי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.21
79 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
גם זה נכון.
אך הפטפטת הורגת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
3201 הודעות, 17 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
הליכוד רצו להקים ממשלה עם רעמ כמו עם שאר מפלגות הקואלוציה ורק בשביל שהציבור ישתוק לקרוא לזה ״תמיכה מבחוץ״.
האם כשביבי גם היה נאבק להעביר חוקים ומסתמך על רעמ היתם אומרים ״ממשלת עבאס״ ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
37286 הודעות, 238 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
לא הבנת מילה וענית כאילו אתה מבין שזה חמור ביותר .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
3201 הודעות, 17 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 136
רק טיפש יאמין לזה שרעמ פרשו מהמשותפת כדי להסתכן באחוז החסימה בלי שביבי הבטיח להם כספים וכל זה רק כי מאוד מתחשק להם להימנע בהצבעה חד פעמית כדי שנתניהו ירכיב ממשלה של 58 שכמובן לא תישען עליהם או יעבירו חוק לבחירות ישירות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
37286 הודעות, 238 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 142
אל תפנה אם אתה לא מסוגל להקליד אמת.
אתה ממציא דברים בלי בלמים , זו הזייה חמורה שעדיין לא הייתי עד לה .
תנהל דיונים רק עם מי שמוכן לקבל את החירטוטים שאתה ממציא , תודה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
7894 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
25952 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
הם אלו שהכניסו אותם כאופציה לשולחן - בכייה לדורות. הליכוד באותו פלרטוט שינה את המפה הפוליטית בישראל לשנים
תגובותיי מייצגות את דעתי האישית בלבד | לא רשומים ורוצים ליצור קשר? המייל שלי: [email protected]
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.1.18
6599 הודעות, 33 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.3.20
1689 הודעות, 18 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
בנט ולפיד יישבו גם עם בן לאדן כדי להיות ראש ממשלה.
הימין היה צריך לתפוס את השלטון עם רע"מ כאשר האלטרנטיבה היא הממשלה הנוכחית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.12
22114 הודעות, 141 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
וזה בדיוק מה שנתניהו ניסה לדייק אבל לחסרי העקרונות זה הספיק כד להמשיךעם זה הלאה בטיעון אבל ביבי.
מסכים שזה הבעיה בצעדים שהם נזקקים למינון מדוייק. המונעים מפוזיציה יקחו את זה את הצעד הנוסף שהיה אסור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
3113 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
לנתניהו יש זכות לנהל מו"מ גם עם רעמ, ההבדל הגדול הוא לאן מוביל המו"מ האם לחתימה או לא.
נתניהו לא חתם
בנט כן חתם
זה ההבדל, כל השאר זה ספינים של השמאל.
להאשים את נתניהו על כך שהוא ניהל מו"מ עם רעמ זו טענה אנטי דמוקרטית בעליל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.21
79 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
כל זה כבר עלה ב"כחול לבן".
מזמן..לפי זיכרוני..לפני הפיצול. העלו את האפשרות לחבירה לרע"ם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.05.22 בשעה 22:35 בברכה, berale
" איש יש עתיד, חבר הכנסת עופר שלח, אומר הערב (ראשון) כי הוא בין התומכים המובילים להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשות]ת ומפנה אצבע מאשימה כלפי חברי הכנסת יועז הנדל וצביקה האוזר שמטרפדים הקמת ממשלה כזו.
בראיון לרדיו 'קול חי' פסל שלח אפשרות של הקמת ממשל אחדות ואמר: "אני התנגדתי לפני הבחירות לאמירה שלא נשען על הרשימה המשותפת". לדבריו, "אם לא היו הנדל והאוזר, הייתה קמה ממשלה היום בראשות גנץ"."
https://www.srugim.co.il/432634-%D7%A7%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C-%D7%9C%D7%91%D7%9F-%D7%91%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%A0%D7%93%D7%9C-%D7%95%D7%94%D7%90%D7%95%D7%96%D7%A8-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%AA%D7%94-%D7%9C
"על ממשלת המיעוט: שיחה קשה בין יעלון להנדל והאוזר
במהלך ישיבת רשימת תלם שהתקיימה במטה המפלגה בתל אביב, נשמעו טונים קשים ווהחלפו מילים חריפות בין יו"ר הרשימה יעלון לחברי הכנסת הנדל והאוזר שמתנגדים לכל ממשלת מיעוט"
https://www.srugim.co.il/428331-428331
האוזר סיפר על שיחת הצעקות עם משה (בוגי) יעלון, ראש רשימת תל"ם: "אמרתי לו 'ללכת עכשיו לממשלת מיעוט עם בל"ד, זה כמו לכבוש את רוסיה בחורף''".
https://www.mako.co.il/news-politics/2020_q2/Article-737af2f13eda171026.htm
"מאיר כהו: המשותפת פרטנר להרכבת ממשלה"
https://www.ynet.co.il/news/article/S1oOqns11u
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
3201 הודעות, 17 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
11547 הודעות, 166 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא בטח מתמקד בשורת הקוד "המנעות חד פעמית" מתוך הנחה שברע"מ יושבים עדר של מטומטמים שפשוט נמנעים פעם אחת ודי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
7894 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
11547 הודעות, 166 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
7894 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
3881 הודעות, 92 מדרגים, מינוס 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
7894 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
3881 הודעות, 92 מדרגים, מינוס 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
11547 הודעות, 166 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
לא כולם מעריצים פולטיקאים בצורה עיוורת, יש מספיק אנשים בליכוד עצמו שסבורים שביבי הוא הוחוליה החלשה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
7894 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
11547 הודעות, 166 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
זה המקום הכי נמוך שיכול להגיע אליו אזרח במדינה דמוקרטית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
7894 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
להבין איזה תותח הוא היה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.05.22 בשעה 22:54 בברכה, berale
וההחפצה הגזלייטינגי והשיטתי- שהם נוקטים בו כלפי ציבור שחלוק עליהם פוליטית.
כדרך לשוות למשהו סתמי וטיבעי כמו תמיכה פוליטית במועמד הליכוד, איזה נופך גרוטסקי. כאילו תמיכה פוליטית במועמד הליכוד זו איזו תופעה מעוררת השתוממות.
(בשעה שהאשפה עצמם חופשיים כמובן להצביעה לריקה המסית שעומד בראש יש עתיד, או לכל אחת ממפלגות הפח של המחנה המשת"פי שלהם ללא כל חשש לתיוג.)
כאמור חלק מהניסיון המניפולטיבי לצייר כאילו שלציבורים שלא שותפים לאידאולוגיות ולאג'נדות האנטי לאומיות של השמאל האנטי ציוני- אין את היכולת האינטלקטואלי להחזיק בהשקפת עולם עצמאית שממנה נגזרת הנטיה הפוליטית שלהם. וכך לעשות דא-לגיטימציה לזכות שלהם להיות מיוצגים פוליטית על פי בחירתם החופשית.
כי השמאל הרל"בי הוא מחנה אשפה אלים אורווליאני אנטי דמוקרטי ומשת"פי גם. שמול בני עמם שלהם נוקטים באופן שיטתי בשיח גזלייטינג מניפולטיבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
8478 הודעות, 33 מדרגים, 49 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
מה מניע אידיוטים, מדהים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
37286 הודעות, 238 מדרגים, 414 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
3201 הודעות, 17 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.12
22114 הודעות, 141 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
וכן. מאד מעניין איך כותרת מעוותת שלא מחדשת דבר גורמת לאיש משכיל כמוך להוציא הודעה נבובה שכזאת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
11547 הודעות, 166 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.21
3881 הודעות, 92 מדרגים, מינוס 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
12754 הודעות, 115 מדרגים, 213 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
וההחפצה הגזלייטינגי והשיטתי- שהם נוקטים בו כלפי ציבור שחלוק עליהם פוליטית.
כדרך לשוות למשהו סתמי וטיבעי כמו תמיכה פוליטית במועמד הליכוד, איזה נופך גרוטסקי. כאילו תמיכה פוליטית במועמד הליכוד זו איזו תופעה מעוררת השתוממות.
(בשעה שהאשפה עצמם חופשיים כמובן להצביעה לריקה המסית שעומד בראש יש עתיד, או לכל אחת ממפלגות הפח של המחנה המשת"פי שלהם ללא כל חשש לתיוג.)
כאמור חלק מהניסיון המניפולטיבי לצייר כאילו שלציבורים שלא שותפים לאידאולוגיות ולאג'נדות האנטי לאומיות של השמאל האנטי ציוני- אין את היכולת האינטלקטואלי להחזיק בהשקפת עולם עצמאית שממנה נגזרת הנטיה הפוליטית שלהם. וכך לעשות דא-לגיטימציה לזכות שלהם להיות מיוצגים פוליטית על פי בחירתם החופשית.
כי השמאל הרל"בי הוא מחנה אשפה אלים אורווליאני אנטי דמוקרטי ומשת"פי גם. שמול בני עמם שלהם נוקטים באופן שיטתי בשיח גזלייטינג מניפולטיבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
2220 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
12131 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מה שאמר פה זוהר זו גם טענת הליכוד. והם הרבה יותר חכמים מהלפידיוטים שבוחרים חלול שלא מאמין אפילו למילים שלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.5.21
1629 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
16288 הודעות, 44 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
3201 הודעות, 17 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
התכנון היה לתמיכה מלאה בחוקים בתמורה לתקציבים פחות או יותר מה שביבי עשה עם החרדים עד שהם הסכימו לקחת גם תיקים של פנים ובריאות.
בהמנעות לא מעבירים תקציב וחוקים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
25558 הודעות, 159 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם לביבי הרופס היה אפשרות היה רץ לעבאס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
14696 הודעות, 99 מדרגים, 176 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חזרת לתת בראש
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.12
22114 הודעות, 141 מדרגים, 278 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
3201 הודעות, 17 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
לפני זה היה מדובר על ״תמיכה מבחוץ״ דבר שלא קיים.
ביבי טען שלא היה מקיים את ההבטחה של הכסף והינו יוצאים לבחירות חדשות כשהוא ינסה להעביר חוק לבחירות ישירות בהם הוא יקבל הכי הרבה קולות אבל לא את רוב הקולות וככה הוא יהיה ראש ממשלה בלי תמיכה בהעברת חוקים אבל ליותר זמן ועם סמכויות יותר רחבות.
ואם יצטרך להעביר חוק יעשה שיימינג לחכים מהימין שלא ותמכו ויעשה סחר עם חכים מהשמאל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
22527 הודעות, 146 מדרגים, 266 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
91630 הודעות, 358 מדרגים, 589 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.19
8481 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
המזל שיש לנו את סמוטריץ' ובן גביר ולא את חורוביץ וקסטנר, וזה ההבדל הקטן.
משורה משחרר רק המוות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
3201 הודעות, 17 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
118128 הודעות, 282 מדרגים, 468 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
58439 הודעות, 243 מדרגים, 288 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
11547 הודעות, 166 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
118128 הודעות, 282 מדרגים, 468 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
39392 הודעות, 127 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
17847 הודעות, 71 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
7894 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
12131 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
למה להנדס תודעה כאילו הוא "הודה"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
18293 הודעות, 103 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הליכוד אמרו שהיה מומ על בחירה ישירה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
39392 הודעות, 127 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.20
7894 הודעות, 76 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
39392 הודעות, 127 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
18293 הודעות, 103 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
39392 הודעות, 127 מדרגים, 204 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
אני נאמן רק למדינת ישראל. לאף מפלגה ואף פוליטיקאי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
3201 הודעות, 17 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
בנט לא בעד 2 מדינות ולא שיחרר אלפי מחבלים ולא מוכן להיפגש עם אבומאזן.. את הדברים הללו עשה נתניהו.
על נתניהו צריך לשמור על בנט לא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
58439 הודעות, 243 מדרגים, 288 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
18293 הודעות, 103 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
אתה הבאת 12 שניות ונתת להם פרשנות.
ככה אתם עובדים. תעמולה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
3201 הודעות, 17 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
הראשון פחות נורא מהשני ושניהם גרועים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.20
1019 הודעות, 9 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רק בשביל לא לבלבל, אני ממש לא מתומכי הליכוד
"הריני מקבל על עצמי לאהוב, אהבה שאינה תלויה בדבר, הריני מקבל על עצמי לחיות בשלום עם מי שאני"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.12
24928 הודעות, 99 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
6120 הודעות, 85 מדרגים, 169 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לעולם נתניהו לא היה מגיע למצב שבו נמצא בנט,שנסחט חופשי מהשמאל הקיצוני ומהערבים
בכל שנות כהונתו לא קרה מה שקורה כבר שנה,
מכירת חיסול של המדינה, והרס היהדות בכל הכוח.
היתה כוונה לתמיכה מבחוץ של רע"מ ולא חברים בקואליציה
יחי ההבדל הגדול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
118083 הודעות, 520 מדרגים, 1015 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גנון .
תתבגרו קצת .
בשורה התחתונה בנט הקים איתם ממשלה, BB יכול היה להבטיח להם גם את הירח .
הוא לא יכנס לספרי ההיסטוריה בתור מי ש״הכשיר״, מי שיכנס לדפי ההיסטוריה הוא בנט, ראש הממשלה הערבית ישראלית הראשונה בתולדות המדינה .
שמחתי לעזור .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
29350 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
זה מה שה"ימין" הציע לעבאס?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
9720 הודעות, 70 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
12 שנות שקט תעשיתי של כלום ושום דבר מביבי והליכוד והעיקר המשילות!
בבחירות הבאות לחזק את בן גביר וסמוטריץ בתנאי שיתחייבו לשמור על הסטטוס קוו בעינייני דת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
25558 הודעות, 159 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
לא מגיע לנו כלום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
2116 הודעות, 16 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
הם אומרים קבל עם ועדה שהם רוצים מדינת הלכה !!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
9720 הודעות, 70 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 169
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
2116 הודעות, 16 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 170
ויהיה מאוחר מדיי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
9720 הודעות, 70 מדרגים, 138 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 171
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
2116 הודעות, 16 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 174
רק שמאחורי כל זה או אפילו לא מאחורי זה , אלא לצד זה החילוני בוחר בחיסולה של המדינה החילונית .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.3.19
1861 הודעות, 16 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
54143 הודעות, 215 מדרגים, 331 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
"מנסור עבאס קול חדש שמעורר תקווה עצומה... מושיט יד לנתניהו וטוב שנתניהו הושיט יד חזרה" - גלית דיסטל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
54143 הודעות, 215 מדרגים, 331 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איזו מפלגה של נוכלים ושקרנים יא אללה
"מנסור עבאס קול חדש שמעורר תקווה עצומה... מושיט יד לנתניהו וטוב שנתניהו הושיט יד חזרה" - גלית דיסטל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.20
1090 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
71713 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בגלל התגברות תלונות ההשתקה, אני לא יכול להגיב לרוב השאלות הצדדיות, ולהכפשות הנמוכות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
15961 הודעות, 109 מדרגים, 199 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.10
4074 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.21
653 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מהעת בה הבנתי שרעמ הולכים עם השמאל - תחת כסות 'ממשלת אחדות' עם ראש ממשלה עם כיפה שמניח תפילין ועוד ימני ועם מפלגה בשם ימינה - הבנתי שהם עשו טעות אסטרטגית למרות שהם ניצחו טקטית ובאופן זמני ביותר.
הם היו אמורים לחבור לימין למרות התנגדותו של סמוטריץ ולתת להם תמיכה להקמת ממשלת ימין ולא לתת להם לחטוא בחטא השת"פ לשמאל החילוני המצדד ותומך בערכים להטבים, אשר אצל האיסלאם הם בגדר טאבו חמור.
לו היו עושים זאת וחוברים לימין בכל מחיר, היום הם היו מטבע עובר לסוחר כמו יתר המפלגות הסקטוריאליות.
לאחר המשחקים הילדותיים שלהם בעניין עם הימין המרכזי לרבות הימין הימני, הם נכנסו לגדר מוקצים מחמת גופו ולא מחמת מיאוס.
בתוספת הנסיבות המיוחדות שאליו הם נקלעו לאור המצב הבטחוני והלאומני בתוספת האיבה מהצד הערבי בעניין השת"פ שלהם עם הציונים/להטבים, לדעתי רעם ימחקו בבחירות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.2.02
6485 הודעות, 56 מדרגים, 100 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חופרים חופרים בינתיים האויבים מחזיקים את הקואליציה. לא מבינה
למה לא עשו ממשלה עם היהודים?
https://www.youtube.com/watch?v=7W33HRc1A6c
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
21242 הודעות, 150 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תשעה ועשרים יום לעומר אנד סטיל קאוטינג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.10.11
4614 הודעות, 25 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
והייתי בעד הימנעות של רע״מ בעד איזה ג׳סטה של הליכוד כלפי הציבור הערבי.
מה שהיה קורה אחרי זה זה שגורמים ימנים אחרים בתקוה חדשה היו נכנסים.
ואז לא צריך אותם יותר.
אבל מה שקורה היום שונה בתכלית כי ממשלה שרעמ ממש שותפה בה והיא לשון מאזניים בה זה לא בריא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.12
24928 הודעות, 99 מדרגים, 159 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
2116 הודעות, 16 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.12.11
4596 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
7372 הודעות, 59 מדרגים, 104 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.14
816 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אמרו שהם הציעו לערבים כפול, אמרו שהם סכנה לביטחון בעקבות הדיבורים אבל במבחן התוצאה והמעשה ובשורה הכי תחתונה שיש, הם אמרו אבל אלו עשו! ולא רק שעשו אלא אפילו לא מכירים בסיבות שלהן הם זוכים לחוסר התמיכה המטורף שיש בהם.
תמיד לדרג, לדרג, לדרג...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.3.11
2613 הודעות, 24 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אלא גם שכל הביביסטים הצדיקו הליכה עם רע״מ כאשר הסתמן הסכם בין עבאס לאבו יאיר. רק אחר כך עשו את הפליק פלאק לאחור (ברגיל).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.15
21879 הודעות, 119 מדרגים, 231 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
2220 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הוא מאמין לשקרים של עצמו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
2116 הודעות, 16 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ועדיין כל החיילים של המשפחה יכחישו ויגידו שזה לא אותו דבר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.21
361 הודעות
בתגובה להודעה מספר 167
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
2116 הודעות
בתגובה להודעה מספר 172
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד