2 צפייה בגלריה
דיא סבע
דיא סבע
דיא סבע
(אינסטגרם)
# דיא סבע שיחק הערב (רביעי) בליגה המקומית באיחוד האמירויות וכיכב במדי קבוצתו אל נאסר דובאי. החלוץ שותף לאורך כל 90 הדקות מול אל אהלי דובאי בדרבי וכבש את השער השני של קבוצתו והעשירי שלו העונה בדרך לניצחון 1:2.
סבסטיאן טאגליאבוה כבש בדקה ה-27 את השער הראשון במשחק לפני שבדקה ה-68 הישראלי מצא גם כן את הרשת וקבע 0:2, תומאס אולסן הספיק לצמק בדקה ה-86, אבל הקבוצה של הישראלי חגגה בסיום. בזכות הניצחון החבורה של סבע העלתה את מאזנה ל-32 נקודות ועלתה למקום השישי בטבלה.
# בסרביה, העונה המצוינת של ביברס נאתכו וקבוצתו פרטיזן בלגרד נמשכה עם 1:2 על וויבודינה בחצי גמר הגביע הסרבי. הקבוצה של קפטן נבחרת ישראל תפגוש בגמר את המנצחת בין הכוכב האדום בלגרד לנובי פאזר ותקווה להוסיף עוד תואר לארון.
2 צפייה בגלריה
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
ביברס נאתכו
(באדיבות האתר הרשמי של פרטיזן)
הקשר הישראלי פתח בהרכב פרטיזן ושיחק 58 דקות. ריקארדו גומס היה הראשון לכבוש במשחק, כשכבר בדקה הרביעית העלה את החבורה מבלגרד ליתרון. קוונסי מיג הכפיל את התוצאה עם שער בדקה ה-43 והסיפור היה נראה גמור, אך דג’אן זוקיץ’ צימק בדקה ה-52 והחזיר את התקווה לוויבודינה. על אף הרוח הגבית, קבוצתו של הישראלי הצליחה לשמור על היתרון ותתמודד על הגביע בגמר.