2 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(שחר גרוס)
מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 21:10) את הפועל תל אביב למשחק מספר 1 במסגרת סדרת רבע גמר הפלייאוף של ליגת העל. אלופת המדינה ערכה את האימון לקראת המשחק ומאוחר יותר פרסמה את הסגל שיתמודד על העלייה לחצי הגמר. מי שלא ייכלל בו הוא אנטה ז’יז’יץ’, ששוחרר לאחרונה מבית החולים לאחר שעבר זעזוע מוח במשחק האחרון של העונה מול הפועל חיפה בשני האחרון.
העקבות חסרונו של הסנטר הקרואטי, מי שייכנס לסגל הוא הסנטר הזר השני של הקבוצה, ג’יילן ריינולדס. קינן אוואנס, סקוטי ווילבקין, ג’יימס נאנלי ודריק וויליאמס ישלימו את מצבת הזרים של אבי אבן, כאשר מי שנותרו בחוץ הם אנג’לו קלויארו וקיירי תומאס.
אבי אבן לקראת סדרת רבע הגמר
“האירוע עם ז’יז’יץ’ היה אירוע מטלטל מכל הבחינות, אבל לשמחתנו הוא מרגיש טוב עכשיו, הוא נח בבית וזה נותן לנו המון שקט”, אמר מאמן הצהובים-כחולים, אבי אבן. “אנחנו מניחים את זה בצד כרגע, יש לפנינו סדרה קשה נגד הפועל ת”א והראש שלנו שם. לא היה לנו יותר מדי זמן להתכונן, כבר לאחר הסדרה מול ריאל מדריד פגשנו את ירושלים, גליל עליון, הפועל חיפה ועכשיו מתחילים את הפלייאוף והכל בלוח זמנים עמוס, אבל זה לא מעניין ולא יהווה תירוץ.
2 צפייה בגלריה
יפתח זיו ואנג'לו קלויארו באימון
יפתח זיו ואנג'לו קלויארו באימון
יפתח זיו ואנג'לו קלויארו באימון
(שחר גרוס)
“מי שרוצה לקחת אליפות צריך לעבור את רבע הגמר, אך אני חושב שהסדרה הזו היא קצת שונה”, הוסיף אבן. “יש פה דברים קצת יותר גדולים מזה וכך אנחנו מתייחסים לזה. אשקר אם אגיד שכל מה שעברנו מול הפועל תל אביב השנה לא יושב לנו בראש, אנחנו רוצים לנצח אותם”.
ריי אלן, אלוף NBA לשעבר בביקור בבנימין