2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
יורגן קלופ
(רויטרס)
ליברפול נמצאת בעיצומו של חודש אינטנסיבי מאוד עד כה, כאשר אתמול (שלישי) היא צלחה משימה נוספת, כשניצחה 1:2 את אסטון וילה של סטיבן ג’רארד במשחק חוץ מאתגר. החודש הרווי הזה הוא החשוב ביותר של האדומים העונה ויכלול את הישורת האחרונה במאבק האליפות מול מנצ’סטר סיטי, את גמר הגביע האנגלי בשבת הקרובה ואת גמר ליגת האלופות בסוף החודש.
מאמן המרסיסיידרס, יורגן קלופ, התראיין לאחר הניצחון ואמר: “לא יכולתי להיות יותר גאה. זו הייתה הופעה מסיבית באמצע חודש מאי. בחודש כזה מרגישים את הקושי בכל משחק, אבל השחקנים צלחו את זה בצורה נהדרת”.
מחזיקת גביע הליגה האנגלי, שעדיין יכולה לזכות בארבעה תארים העונה, תקווה למעידה של יריבתה למאבק האליפות, מנצ’סטר סיטי, שתתארח למשחק חוץ לא פשוט בוולבס. “אסור לנו לגלות רחמים כלפי עצמינו. כן, נגרמנו לנו בעיות עייפות עם כל ההעפלות לכל הגמרים הללו והמאבק העיקש בליגה, אבל אסור לנו להשתמש בזה כתירוץ או הסבר ליכולת פחות טובה”, המשיך המאמן הגרמני.
2 צפייה בגלריה
דאגה מהפציעה. פאביניו
דאגה מהפציעה. פאביניו
דאגה מהפציעה. פאביניו
(רויטרס)
יחד עם זאת, החלק הפחות משמח מהניצחון של המייטי רדס היה מכיוונו של אחד מעוגני הקבוצה, פאביניו. קלופ התייחס לפגיעה של הקשר האחורי, שמעוררת דאגה בליברפול לקראת המשך הלו”ז: “פאביניו חיובי לגבי הפציעה וזה נותן לי גם הרגשה טובה. אנחנו עדיין לא יודעים מה זה אבל נצטרך אותו להמשך”.