2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
אחרי עונה מורכבת במיוחד, כריסטיאנו רונאלדו בישר לחבריו במנצ’סטר יונייטד כי בכוונתו להמשיך במועדון – אבל רק אם המאמן החדש אריק טן האח ירצה בו. הפנומן הפורטוגלי חזר הקיץ לאולד טראפורד עם תקווה גדולה לזכות בתארים, אבל הקבוצה רשמה עונה מסויטת ורחוקה מהציפיות שגרמו לספקות בנוגע לעתידו של CR7.
הכוכב בן ה-37, לו שנה נוספת בחוזה, המשיך בכושר הכיבוש הפנטסטי שאפיין אותו ביובנטוס לפני שהגיע, אבל הקבוצה לא תשחק במפעל האהוב עליו בעונה הבאה, ליגת האלופות, והחלוץ מוכן להישאר רק אם יידע בוודאות שטן האח מעוניין בשרותיו. גורם ביונייטד אמר ל’סאן’ האנגלי: “רונאלדו אמר לשחקנים שהוא לא הולך לשם מקום, אלא אם במועדון לא ירצו בו”.
אותו גורם הוסיף: “אף אחד לא מאוכזב מהעונה הזאת יותר ממנו, אבל הוא לא רוצה לעזוב בכישלון ורוצה לעזור למועדון להגיע לצ’מפיונס ולזכות בתואר בעונה הבאה. כריסטיאנו אמר לשחקנים שאם המאמן החדש ירצה לחשוב בכיוונים אחרים לא תהיה לו בעיה והוא לא יכעס או יתחרט על כך שחזר”.
2 צפייה בגלריה
ראנגניק ממתין לו. אריק טן האח
ראנגניק ממתין לו. אריק טן האח
ראנגניק ממתין לו. אריק טן האח
(רויטרס)
CR7 הרשית 24 שערים העונה בשדים האדומים. ברמה האישית, הוא מעוניין להישאר באנגליה מכיוון שבנו כבר התרגל לאקדמיה של יונייטד ואשתו ג’ורג’ינה ילדה לאחרונה בת (תינוק נוסף מת בלידה). הפנומן מאמין שהמשפחה צריכה יציבות ולכן הוא מעדיף לא לעבור. טן האח עצמו יתחיל את עבודתו ביונייטד עם סיום תפקידו באייאקס.