י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אושפז בבית החולים

אחרי סכסוך ממושך: הטיח קרש בראש השכן

תושב אבו גוש נאשם כי הטיח קרש בראשו של שכנו וזאת בעקבות סכסוך ממושך בין השניים | הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים

אחרי סכסוך ממושך: הטיח קרש בראש השכן
אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד איסמעיל סאלח, בן ה-61, תושב אבו גוש, וזאת לאחר שהטיח קרש בראשו של המתלונן וזאת בעקבות סכסוך ממושך בין השניים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יפעת פנחסי-נבו, לפני כשבוע החלו ילדיו של המתלונן לחתוך גדר הנמצאת בחצר המבנה בה מתגוררים הנאשם והמתלונן ולגביה יש מחלוקת. זאת בעקבות סכסוך ממושך בין הצדדים ביחס לזכויות והבעלות על הקרקע.

בעקבות זאת החלו חילופי דברים בין ילדי הנאשם לילדי המתלונן ואלו החלו להתקוטט ביניהם. בהמשך לכך הגיע המתלונן למקום, אז יצא הנאשם מביתו כשהוא מצויד בקרש והטיח אותו בחוזקה בראשו של המתלונן.

לאחר שהמתלונן עמד על רגליו, כשהוא עדיין מסוחרר מהמכה בראשו, הפיל אותו הנאשם והמתלונן איבד את הכרתו. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרם למתלונן דימום בראשו, הוא אושפז בבית החולים. כמו כן נקטעה חלק מאצבע שבידו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

סכסוך אלים אלימות כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד