שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: דה סילבה מצטרף למחנה האימונים

לאחר שהעסקה עם ליל הצרפתית עדיין לא נסגרה סופית, הבלם יגיע לאוסטריה ויתאמן עם האלופה. הפועל: "הוא בא לשמור על כושר". רדומיר דג'אלוביץ' מועמד

על אף שנראה כי העסקה בין הפועל תל אביב לליל נסגרה סופית, דגלאס דה סילבה אמור להגיע מחר (ד') למחנה האימונים באוסטריה ולהתאמן עם האדומים. בהפועל אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה ל-ynet: "העסקה עם ליל עדיין לא נסגרה. דה סילבה מתכוון לשמור על כושר איתנו".

 

כזכור, לפני כשבועיים סוכמו פרטי העסקה מול ליל, לפיהם הצרפתים אמורים להעביר 2.75 מיליון אירו בשני תשלומים להפועל תל אביב. תשלום בימים אלו ותשלום אחד בדצמבר, כאשר עליהם הם יציגו ערבות בנקאית. עם זאת, נכון לעכשיו מסתמן כי יש עדיין פרטים שלא נסגרו בעסקה. לכן, דה סילבה עדיין שחקן הפועל ת"א.


זהבי, באדיר וקנדה באוסטריה. אימון קל (באדיבות אתר הפועל ת"א)

 

חלוץ מונטנגרו על הכוונת

ובעניין אחר: הפועל ת"א ממשיכה בחיפושים אחר חיזוק לקראת העונה הבאה והשם החם שמועמד להצטרף לקבוצה הוא רדומיר דג'אלוביץ', חלוץ נבחרת מונטנגרו, אשר עשוי להגיע למבחנים במהלך מחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה.

 

דג'אלוביץ' בן ה-27 שייך לראפיד בוקרשט, אשר השאילה אותו בעונה החולפת לרייקה הקרואטית במדיה כבש 11 שערים ב-21 הופעות.


רדומיר דג'אלוביץ' במדי ארמניה בילפלד (גטי אימג'ס)

 

החלוץ (1.86) נקנה על ידי המועדון הרומני מרייקה לפני כשלוש שנים ואחרי שנה וחצי הושאל לקבוצה הקרואטית בחזרה. חוזה ההשאלה שלו הסתיים בתום העונה החולפת וכעת הוא חוזר לבוקרשט. בנבחרת מונטנגרו כבש דג'אלוביץ' שני שערים בתשע הופעות. בעברו שיחק דג'אלוביץ' בטורקיה ובגרמניה וגם בארמניה בילפילד. 

 

שחקני הקבוצה ערכו הבוקר (ג') אימון קל יחסית, לאחר המשחק שערכו אמש נגד לאנז'י מרוסיה. וואליד באדיר, ערן זהבי ועמרי קנדה, ששיחקו אמש 90 דקות, ערכו אימון קל מהאחרים ועבדו עם מאמן הכושר רון ציבלין. אימון הערב היה קשה הרבה יותר וכלל אימון ריצה ארוך. דני בונדר נעדר מהאימונים עקב מחלה וצפוי לשוב להתאמן מחר.

 

הערב הצטרף למלון הקבוצה כריסטופר קטונגו הזמבי, שהגיע למבחנים והוא יטול חלק באימון הבודד שצפוי לאדומים מחר, מכיוון שבערב יזכו השחקנים לערב חופשי. רומאן רוקי, שסיכם את תנאיו במועדון, ינחת מחר באוסטריה ויצטרף לאימונים ביום חמישי, כאשר בערב הוא וקטונגו צפויים ליטול חלק במשחק האימון מול אמקר פרם.


ביבאן פרנסמן. הצטיין בהפסד של האדומים לאנז'י (עוז מועלם)

 

"פרנסמן נכנס מהר מאוד לנעליו של דה סילבה"

בקבוצה הרעיפו מחמאות על ביבאן פרנסמן, בלם הרכש של הקבוצה, שהיה המצטיין במשחק אתמול. "הוא נכנס לנעליו של דגלאס דה סילבה מהר מאוד", אמרו במועדון, והביעו שביעות רצון גדולה מיכולתו. שחקנים נוספים שקיבלו מחמאות על יכולתם במשחק הם גילי ורמוט וערן זהבי. הבוקר (ג') ערכה הקבוצה אימון נוסף באוסטריה, ממנו נעדר המגן דני בונדר החולה.

 

בנושא אחר, בקבוצה ממשיכים לעבוד בשיא המרץ על השגת אישורים לשחק בבלומפילד את משחקי ליגת האלופות. גם בעת שהותם באוסטריה עובדים חברי הנהלת המועדון על השגת האישורים הנדרשים והצפי הוא לקבל תשובה סופית בעניין בימים הקרובים.


פורסם לראשונה 29/06/2010 14:39

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים