הטבח בעיר החרדית

הלימודים באלעד יתקיימו לצד אבטחה וסיוע

בזמן שהחיפושים אחר המחבלים שביצעו את הטבח האכזרי בעיר נמשכים, עיריית אלעד הודיע כי הלימודים בכלל מוסדות החינוך יתקיימו כרגיל לצד עיבוי מערך האבטחה וסיוע לילדים בחרדה (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
תושיב אלעד בזירת הטבח (צילום: אבשלום ששוני, פלאש90)

ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, הודיע אמש (מוצ"ש) כי הלימודים בעיר יתקיימו כרגיל, שלושה ימים לאחר הטבח הנוראי בו נרצחו שלושה ושלושה נוספים נפצעו באורח קשה. יצוין כי המצוד אחר שני המחבלים נמשך בשעות אלו.

לצד ההחלטה לחזור לשגרה מלאה במוסדות החינוך, הוחלט לעבות את מערך האבטחה. בהודעת העירייה נאמר: "מערך האבטחה יעובה באופן משמעותי בכלל המוסדות, גם על ידי מערך השמירה העירוני וגם על ידי תגבור גדול של כוחות הבטחון ברחבי העיר ובקרבת המוסדות".

כמו כן, בעירייה הודיעו על תגבור מוקד המיד של השירות הפסיכולוגי החינוכי ואגף הרווחה. מוקד סיוע לילדים בחרדה:
03-9078145 מוקד סיוע כללי: 03-7478842, 03-7478862.

ראש חטיבת המבצעים במשטרה, תת ניצב שמעון נחמני, התייחס אמש למצוד אחר שני המחבלים: "המשטרה, יחד עם צה"ל ושב"כ, מבצעים סריקות בצורה נרחבת, בדגש גם על סביב העיר אלעד, ראש העין והיישובים הסמוכים לקו התפר הצפון מזרחי. עיקר המאמץ שלנו הוא גם אווירי וגם קרקעי".

לדבריו: "המרדף הוא מרדף ארוך, תנאי השטח.. הסריקות יסודיות, זה לוקח זמן. הנחת העבודה שלנו אכן שהמחבלים נמצאים בשטח מדינת ישראל, כל הכוחות פועלים גם בתוך היישובים. התושבים צריכים לגלות עירנות, לדווח על כל אדם חשוד, לא לעצור לטרמפיסטים בדרך ולא לאסוף אדם שאתה לא מכיר".

פותחים את הלב לעשרת יתומי אלעד - כנסו לסייע>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר