3 צפייה בגלריה
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
(שחר גרוס)
בחודש יולי 2020, לפני שנתיים, סקציה נס ציונה נפרדה מליגת העל אחרי עונה אחת, כאשר הפסידה לעירוני ק”ש ונחרץ גורלה בליגה הראשונה. לפני שלוש שנים נס ציונה השלימה עלייה אחרי 51 שנה, אך הפעם הספיקו לה רק שנתיים כדי לחזור למרכז הבמה. כנגד כל הסיכויים, הכתומים שניצחו היום (שישי) הצליחו להשלים את המשימה.
זה ממש לא היה קל עבור נס ציונה, שראתה את בני ריינה וכפר קאסם תופסות את שני המקומות הראשונים וכשהיא, בעקבות תחילת עונה מדשדשת, הייתה מאחוריהן והייתה זקוקה שהקלפים יסתדרו לטובתה בפוטו-פיניש של העונה כדי לעלות. כאמור, זה קרה, והיא חוזרת לליגת העל.
בעונה שעברה, אגב, הייתה נס ציונה גם כן במאבק אך בסופו של דבר במחזורים האחרונים הפועל ירושלים ונוף הגליל פתחו מבערים ועלו. עם ניר ברקוביץ’ על הקווים, הכתומים הצליחו להעפיל לליגה הראשונה והפעם ינסו לתקוע בה יתר.
3 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
(חגי מיכאלי)
כוכבי העלייה – בזכות שחקנים מוכשרים וניהול נכון (מהקבוצות היחידות שלא פיטרו מאמן), נס ציונה בהחלט ראויה להישג שרשמה. היא תשחק בליגת העל וגם המאמן שלה ברקוביץ’ יהיה שם, אך בהפועל חדרה בה הוא מונה במקומו של מנחם קורצקי. לא מעט דיבורים ותהיות היו על כך שגורלו של המאמן למעשה נקבע עוד לפני תום העונה, אך הוא ונס ציונה הוכיחו שדבר לא השפיע על המחויבות.
כשאומרים נס ציונה העונה, אומרים דודו ביטון. מלך שערי הליגה הלאומית סחף את הקבוצה עם 18 כיבושים ויכולת נהדרת. גם לבאן קוטליה, שלא הצליח בהפועל ת”א, עשה את שלו עם 9 שערים. בסגל גם ניתן למצוא שחקנים דוגמת טל כחילה, דניאל בוסי, עילאי טרוסט המושאל מהפועל ב”ש ודור כוכב.
3 צפייה בגלריה
דודו ביטון חוגג
דודו ביטון חוגג
דודו ביטון חוגג
(חגי מיכאלי)
נס ציונה פתחה את העונה בצורה מאכזבת עם ניצחון אחד בחמשת המחזורים הראשונים. אולם, מאז היא התעשתה עם שלושה ניצחונות רצופים ותשעה משחקים בלי הפסד. בהמשך קיבלנו ממנה את אחד המשחקים המרתקים ביותר בליגה עם 4:4 זכור נגד הפועל רמת השרון.
גם בתקופה האחרונה רשמה נס ציונה רצף של תוצאות טובות כאשר היא הפסידה רק פעם אחת ב-12 המשחקים האחרונים של העונה, בהם ניצחה בשבעה. התוצאה הגבוהה ביותר שלה העונה היא 0:4 אותה השיגה פעמיים, מול אדומים אשדוד והפועל עפולה. ההפסד הגבוה ביותר היה ה-3:0 לאחי נצרת במחזור השלישי של העונה.