3 צפייה בגלריה
גודסוויי דוניו חוגג
גודסוויי דוניו חוגג
גודסוויי דוניו חוגג
(רדאד ג'בארה)
הספירה לאחור במכבי חיפה החלה. ישנה אפשרות שבמוצאי שבת לאחר המשחק בטוטו טרנר מול הפועל באר שבע הקבוצה של יעקב שחר תוכתר בפעם השנייה כאלופת המדינה. לרשות ברק בכר, שמצליח לקבע את עצמו כמאמן הטוב ביותר בארץ בפור, יש סגל כמעט מלא, להוציא הבלם שון גולדברג המוצהב ורז מאיר הפצוע.
במצב דברים שכזה מי שיחליף את גולדברג יהיה עופרי ארד, שלגביו יש השנה פיחות גדול במעמדו המקצועי. למרות זאת, ארד זוכה להערכה גדולה ובקבוצה משוכנעים שהוא עוד יתרום בעתיד את חלקו, בטח כאשר בעונה הבאה יהיו לא מעט משחקים בכל המסגרות, כולל בשלב המוקדמות של ליגת האלופות.
אגב, הדבר לא ימנע מהירוקים לצרף בלם נוסף למצבת הבלמים, שתכלול את בוגדן פלאניץ', גולדברג וארד. שינוי נוסף שאמור להיות בב"ש הוא חזרתו להרכב של עלי מוחמד על חשבונו של נטע לביא, שלאחרונה מגלה סימנים של חזרה לכושר משחק. במכבי חיפה מודעים לצורך הגדול לבצע רוטציה רחבה ככל שניתן בגלל המשחק ביום שלישי בסמי עופר מול מכבי תל אביב.
3 צפייה בגלריה
עלי מוחמד
עלי מוחמד
עלי מוחמד
(רדאד ג'בארה)
בתוך כך, החלוץ גודסוויי דוניו שלא ימשיך עונה נוספת, טרם החליט על עתידו ויבחן הצעות בארץ. דוניו נחשב לאחד החלוצים הזרים הטובים ולא מן הנמנע שיזכה להצעה נדיבה מקבוצה בישראל, אלא אם ישאף לשחק בחו"ל. במקום דוניו, מכי חיפה תצרף חלוץ זר ברמה גבוהה ביותר, וכל זאת כדי להתמודד במוקדמות ליגת האלופות בצורה טובה.
בנושא אחר, מזה כמה שנים מעביר מאמן הירוקים, ברק בכר, הרצאות בהתנדבות בפני קצינים, צוערים, חיילים, מפקדים ומפקדים לעתיד. ההרצאה עוסקת בניהול ניצחונות ומשברים ועושה הקבלה בין עולם הספורט לבין העולם הפיקודי. לאחרונה הגיע בכר להעביר את ההרצאה מעוררת ההשראה בפני פצועי צה"ל. המאמן, שמגיע להרצות גם בתקופות הלחוצות של מאבקי אליפות ורצף משחקים גדול, רואה בפעילות הזו שליחות.
בכר מרצה מול חיילים, קצינים ופצועי צה"ל
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.