3 צפייה בגלריה
דני אלבס חוגג
דני אלבס חוגג
דני אלבס חוגג
(רויטרס)
דני אלבס, מגנה הברזילאי של ברצלונה ואחד מהסמלים של המועדון במאה ה-21, דיבר לקראת סוף העונה על המצב של קבוצתו, על העתיד, העבר, מה שביניהם ובטוח – הקטלונים יחזרו להיות האימפריה שתשלוט ביבשת.
"אנחנו חייבים להיות מאוחדים, להיות חיוביים, דברים הולכים להשתנות, כפי שהם השתנו כשרונאלדיניו הגיע”, אמר אלבס. “לפני שהוא הגיע, נראה היה שהדברים לא הולכים", הוא נזכר במצב של המועדון ב-2003, אז היה במשבר לפני שהגיע חברו מנבחרת ברזיל ושינה את פני הקבוצה.
"לאחר מכן נראה היה שזה לא יחזור על עצמו ואז ב-2008 קרה דבר דומה עם העזיבה של המאמן פרנק רייקארד. “הקבוצה הייתה במשבר, אבל אז הגיע גווארדיולה והתחיל הדור שלנו, בו אני לקחתי חלק. מה שקרה היה היסטורי", הוסיף אלבס.
3 צפייה בגלריה
דני אלבס וברצלונה בטירוף
דני אלבס וברצלונה בטירוף
דני אלבס וברצלונה בטירוף
(La Liga)
כשהוא נזכר בתקופה הזו, אלבס משוכנע שבארסה תקום שוב ותהיה האימפריה שהייתה: "עכשיו נראה שאנחנו חיים את רגע המעבר הזה, אבל זה יהיה שוב, אנחנו חייבים להיות חיוביים ולהיות בעלי האמונה הזו, הרצון הזה והאשליה הזו של דברים הולכים לשנות וזה יהיה שוב, כי למועדון הזה יש הרבה חוסן, הוא נאלץ להמציא את עצמו מחדש כמה פעמים”.
“אתה צריך להחזיק בכוח הזה שיש למועדון כמו ברצלונה להחזיר אותו למקום שמגיע לו להיות, הוא מועדון שנוצר כדי לנצח, כדי להיות תמיד למעלה, קדימה. אנחנו צריכים להמשיך לנצח וכדי שאנשים ירצו להיות כמו בארסה", המשיך המגן הברזילאי.
3 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(רויטרס)
אלבס, שחזר העונה לברצלונה בהוראתו של צ’אבי, חלק יאמרו שכדי לגבש את חדר ההלבשה ולהנחיל את המצב-רוח הברזילאי שכה אפיין אותו, דיבר גם על הצעירים וגם פרגן למאמנו וחברו משכבר: "יש להם את אחד האנשים הכי טובים שיכולים ללמד אותם, צ’אבי. יש להם את המורה הכי טוב שאפשר”.
“הם צריכים לשים לב למה שזה מלמד אותם. יש להם את התכונות להיות מובילים, אבל זה תלוי בהם איך הם יכתבו את הסיפור שלהם. אנחנו נעזור להם להיות מובילים ולהפוך את זה להיות הסיפור שלהם", סיכם.
6 השערים היפים ביותר של ברזילאים בספרד