4 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
אחרי הזכייה באליפות ספרד, ריאל מדריד כבר חושבת על המשחק הכי חשוב שלה העונה עד כה: הגומלין של חצי גמר הצ’מפיונס נגד מנצ’סטר סיטי בסנטיאגו ברנבאו מחר (רביעי, 22:00). הבלאנקוס הפסידו 4:3 במשחק הראשון והמאמן קרלו אנצ’לוטי התראיין רגע לפני אחד מהמשחקים החשובים בקריירת האימון שלו.
“אחרי התקופה הזאת בריאל מדריד, ככל הנראה אפרוש”, אמר אנצ’לוטי, “אבל אם ריאל מדריד תרצה שאהיה כאן לעשר שנים נוספות, אז אני מוכן. הייתי רוצה יותר זמן עם הנכדים שלי ולבקר במקומות שלא הייתי בהם, למשל אוסטרליה או ריו דה ז’ניירו, ואני רוצה לבקר את אחותי יותר. אחרי שאפרוש יהיה לי זמן לכל זה. אימון נבחרת? זאת אופציה. קנדה? למה לא, אשמח”.
המאמן התייחס גם לקארים בנזמה: “הוא תמיד התקדם, לא היו לו עליות וירידות, נשאר הרבה זמן ברמה גבוהה ועכשיו הוא בשיאו. לא צריך לאמן אותו, הוא מאמן את עצמו כי הוא מקצוען אדיר ומאוד צנוע. הוא עזר לנו בהמון משחקים והיה מכריע העונה. אני בטוח שהוא יזכה בכדור הזהב”.
4 צפייה בגלריה
בנזמה ואנצ'לוטי באימון
בנזמה ואנצ'לוטי באימון
בנזמה ואנצ'לוטי באימון
(רויטרס)
לוקה מודריץ’ הוסיף: “אנחנו צריכים להראות שאנחנו ריאל מדריד, הקבוצה הטובה בעולם. צריכים מאוד את העזרה מהקהל, יש להם תפקיד חשוב במשחק מהדקה הראשונה. המועדון לימד אותנו לא לוותר לעולם ואנחנו יכולים לחזור. יש כאן שחקנים מדהימים עם הרבה איכות ואנחנו יודעים מה עלינו לעשות במגרש”.
הקרואטי הוסיף: “אני לא שופט את עצמי ואני לא יודע אם זו העונה הכי טובה שלי. אני צריך עוד להשתפר והעונה עדיין לא נגמרה. אני לא מתחמק מאתגרים, אלא נהנה מהם. הניסיון עוזר לנו מאוד במשחקים האלה. זכינו ארבע פעמים בצ’מפיונס, אבל אנחנו גם ארבע שנים בלי זכייה. חלקנו יכולים להגיע לגמר חמישי אחרי המשחק”.
לגבי מסדר הכבוד בדרבי מול אתלטיקו אמר הקשר: “לא אכפת לנו מזה, באמת שלו. יש לנו משחק חשוב ולא ארצה לדבר על זה. הצלחנו לכבוש שלושה שערים למרות משחק רע ונצטרך להשתפר. אומרים שיש לנו מזל? אנחנו צוחקים מזה, לא אכפת לנו מה אומרים. ניצחנו הרבה קבוצות חזקות וזכינו בהרבה תארים, זה לא רק מזל”.
4 צפייה בגלריה
מודריץ'
מודריץ'
מודריץ'
(רויטרס)
בתוך כך, המאמן כבר הכין תוכנית לקראת המפגש מול הקבוצה של פפ גווארדיולה. לפי ‘אס’, הוא שואף שהקבוצה שלו תעשה הכול כדי לכבוש ראשונה בשלב מוקדם. זה נכון שמול פאריס סן ז’רמן וצ’לסי הקבוצה קודם כל פיגרה, אבל הפעם האיטלקי רוצה למנוע את זה וביקש מהם לנצל את האוהדים הרבים שיגיעו לברנבאו כדי לכבוש ראשונים ולהעיר את הקהל עוד יותר על מנת להפחיד את שחקני התכולים, כפי שקרה עם צ’לסי ופאריס.
אנצ’לוטי שואף להרבה אגרסיביות בקישור וחזרתו של קאסמירו משמעותית מאוד מבחינתו. הוא רוצה שהברזילאי ינטרל את רודרי וקווין דה בראונה ושטוני קרוס, לוקה מודריץ’ ופדריקו ואלוורדה שצפויים לפתוח יחד איתו יסייעו לו במלאכה. כמו כן, בספרד ציינו שהמאמן לא יהסס להשתמש ברודריגו, אדוארדו קמאבינגה ודני סבאיוס במקרה של עייפות ויבצע חילופים במידת הצורך.
4 צפייה בגלריה
קאסמירו
קאסמירו
קאסמירו
(La Liga)
בניגוד ל’אס’, ב’מארקה’ מאמינים שהמאמן מתלבט בין רודריגו לפדריקו ואלוורדה ב-11, כשהוא לוקח בחשבון את העובדה שהברזילאי הצעיר מצוי בכושר הבקעה טוב מאוד, כולל צמד במשחק האליפות האחרון מול אספניול ושער נגד צ’לסי. האיטלקי יכריע בין האורוגוואי לרודריגו לקראת המשחק.
בתוך כך, בריאל קיבלו חדשות רעות מכיוון דויד אלאבה. הבלם/מגן האוסטרי שסוחב פציעה, לא התאמן הבוקר עם חבריו וייעדר מהמפגש עם סיטי. בימים האחרונים הוא הגביר את קצב האימונים במטרה להיות כשיר לחצי הגמר, אבל לבסוף לא יעמוד לרשות אנצ’לוטי. גם איסקו, גארת’ בייל ואדן הזאר ייעדרו.
תקציר מורחב: משחק האליפות של ריאל מדריד