שתף קטע נבחר

משה דמאיו: "על הנייר אנחנו אמורים לעבור"

בני יהודה המריאה לארמניה, שם היא תפגוש את אוליסוס המקומית במוקדמות הליגה האירופית. המנכ"ל: "רוצים לשחזר את הישגי העונה שעברה". איינוגבה: "מאמין שנעבור שלב"

בני יהודה המריאה לפנות בוקר (ג') לארמניה, שם תשחק ביום חמישי מול אוליסס המקומית במסגרת שלב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. הזהובים, שגם את העונה שעברה פתחו בשלב המוקדם של המפעל, מקווים להישגים לא פחות טובים מאלו של שנה שעברה גם העונה.

 

"הלוואי שנצליח לשחזר את המסע מהעונה שעברה ואולי אפילו להגיע רחוק יותר", אמר המנכ"ל משה דמאיו לפני ההמראה. "זו המטרה והתקווה שלנו, אנחנו אפילו חושבים על עוד צעד קטן ומשמעותי - אולי להגיע לשלב הבתים".

 

"אנחנו רק בתחילת הדרך", המשיך המנכ"ל הכתום, "יש לנו משחק קשה, אבל נקווה להשיג תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה אלינו לבלומפילד. עשינו עבודה יסודית על הקבוצה הארמנית, עשינו את המקסימום שהיה אפשר בזמן הקצר. על הנייר אנחנו אמורים לעבור את השלב הזה, אבל שלא נטעה, מדובר בקבוצה שנמצאת במחזור ה-12 והם לא פראיירים".


משה דמאיו. לפחות לשחזר את הישגי העונה שעברה (צילום: אורן אהרוני)

 

המאמן דרור קשטן, שעבורו יהיה זה מבחן ראשון בקבוצה משכונת התקווה, לא התראיין לתקשורת גם הפעם. מי שדיבר עליו היה שוער דלה איינוגבה, שהצטרף לקבוצה לאחר שסיים את דרכו במונדיאל עם נבחרת ניגריה: "זה מאמן שרוצה להצליח ולנצח וזה מעולה עבורנו. אני שמח לעבוד עם דרור, כי גם אני מאוד רוצה להצליח ולנצח וזה מעולה שהוא מכוון גבוה".

 

"אנחנו עוד לא יודעים הרבה על היריבה", המשיך השוער, "נשחק את המשחק שלנו ואני מאמין שנעבור שלב. יש לנו שחקנים טובים וקבוצה חזקה, אנחנו יכולים לעשות את זה. הצלחנו יפה בעונה שעברה ואנחנו מקווים להצליח כך גם העונה".


דלה איינוגבה. ניגריה היתה אמורה להגיע רחוק יותר (צילום: אורן אהרוני)

 

איינוגבה התייחס לנסיון האישי שלו במונדיאל, ואמר: "זה היה נסיון טוב בשבילי, אבל זה כואב שעפנו מהר. לא חשבנו שנגיע לגמר, אבל היינו בטוחים שנגיע רחוק יותר. התכוננו טוב למעמד, אבל סבלנו מחוסר מזל".

 

הקפטן אסי בלדוט סיכם: "בעונה שעברה עשינו מסע נהדר באירופה, אנחנו רוצים לשחזר את זה ואולי גם לעבור שלב אחד נוסף, ולהגיע לשלב הבתים. אנחנו נוסעים במטרה לנצח ונקווה שנעשה את זה. אנחנו עוד לא יודעים הרבה על היריבה, אבל עד המשחק נדע כל מה שצריך ונגיע מוכנים למשחק".

 

החלוץ פיני בלילי, שחתם לשנתיים בקבוצה, לא המריא לארמניה ולא יעמוד לרשותו של קשטן ביום חמישי. בלילי עדיין לא השיג את שחרורו מאנטליהספור, שמסרבת נכון לעכשיו לשחררו ללא תמורה. חתימתו של החלוץ בשכונת התקווה מותנית בכך שישיג את שחרורו מהקבוצה הטורקית, שמערימה קשיים על השחקן הישראלי. כרגע, עדיין לא ברור האם בלילי יעמוד לרשותו של קשטן גם במשחק הגומלין מול אוליסס בישראל ביום חמישי הבא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים