2 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לראשונה אחרי ההדחה הכואבת מול ריאל מדריד ברבע גמר פלייאוף היורוליג לפרקט, והשיגה ניצחון 79:89 יקר על הפועל ירושלים במאבק על המקום הראשון בתום הבית העליון של ליגת ווינר סל.
מאמן מכבי ת”א, אבי אבן, אמר בסיום: “אני מרוצה שהחזקנו אותם על 31 נקודות בחצי השני. חצי ראשון שמרנו נורא. לא שיחקנו טוב, בעיקר בפן ההתקפי. בחצי השני שיפרנו את ההגנה וזה מה שעזר לנו לעצור אותם. שינינו דברים הגנתיים והיינו הרבה יותר אגרסיביים בעיקר על אדאמס. זה טבעי שאחרי שאתה מסיים כזאת סדרה שתהיה ירידה, אי אפשר להתחבא. השחקנים באו בוגרים, חיוביים ושיחקו הכי חזק שהם יכולים. לא היינו מספיק טובים אבל בסדר, ניצחנו.
מאמן הפועל ירושלים, יותם הלפרין, אמר בתום המשחק: “נפלנו ברמת האגרסיביות. לא הצלחנו להיכנס התקפית למה שרצינו. נפלנו בעייפות בסוף עם רוטציה קטנה משל מכבי. אתה נענש פה מהר מאוד. נלמד מזה ונמשיך. הרבה פעמים שההתקפה לא טובה ההגנה נופלת, הביטחון יורד והכל הולך הפוך. מכבי קבוצה איכותית, לא תהיה מרוכז במשך 40 דקות זה יחזור אלייך. חבל, כי היינו שם. המשחק יכול היה ללכת לשני הכיוונים. קיבלנו 80 ומשהו נקודות. נלמד מזה”.
אבן: ״משחק חשוב עבורנו״
שחקן מכבי ת”א, קינן אוואנס, אמר בסיום: “במחצית הראשונה ההגנה שלנו הייתה רעה, דיברנו על זה בהפסקה וידענו שאנחנו חייבים לשנות את זה. ידענו שעשר הדקות ברבע השלישי יהיו קריטיות עבורנו. אבן אמר לנו בהפסקה ששיחקנו רע ושאנחנו חייבים לשפר את המשחק כדי לסיים במקום הראשון. נתנו מלחמה וזה מה שהכריע את המשחק. ידענו שזה משחק על הביתיות, קרב על עונה וזה היה חשוב מאוד בשבילנו. ג’יילן אדאמס? הוא שחקן מצוין, הוא נתן עבודה גדולה היום וכל הכבוד לו על זה”.
2 צפייה בגלריה
קינן אוואנס לפני ג'יילן אדאמס
קינן אוואנס לפני ג'יילן אדאמס
קינן אוואנס לפני ג'יילן אדאמס
(איציק בלניצקי)