האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
מאוחר מדי, נמצא כבר בכל חור. |
sharongreen |
30.04.22 00:23 |
1 |
להעניש את המפיצים!!!! חלאות חסרי חרמים ותאווי פרסום! |
החתול הסמוראי |
30.04.22 00:23 |
2 |
מי המפיצים? |
אניהיא |
30.04.22 00:38 |
13 |
או למאבטחים, או למשטרה, או לצבא. הסרטון שרץ נראה שלקוח מהמצלמה ישירות, לא שמישהו צילם את המסך |
החתול הסמוראי |
30.04.22 00:40 |
16 |
ההפצה גם לא נראית הסרטה מסמארטפון |
Mr_Black |
30.04.22 00:42 |
17 |
לא. אולי להעניש את המדליפים לרשת. כך צריך לעשות גם למדליף סרטון אינטימי ללא רשות ''כוכב'' הסרטון. |
rocsteady |
30.04.22 06:51 |
26 |
כמו הצל שרץ ופרסם בלילה |
The Hulk |
30.04.22 10:58 |
56 |
ערוץ 12 בלופ |
בויקה |
30.04.22 00:23 |
3 |
''כאן חדשות'' עוד לא הסירו את הסרטון שהם צייצו. צריך שיהיו נהלים |
אקטואלי |
30.04.22 00:23 |
4 |
צודק |
beni_israel |
30.04.22 00:24 |
5 |
חשוב גם לציין שהסרטונים מהפיגועים משמשים לפרסומי הסתה ע״י ארגוני הטרור |
Sarek |
30.04.22 00:27 |
6 |
חבל שנזכרים כעת |
Braveheart |
30.04.22 00:27 |
7 |
פירסמו אותו הרגע בחדשות 12 |
Damian |
30.04.22 00:28 |
8 |
איך יכול להיות? הפיקו לקחים לא? הצנזורה יושבת בדסק, לא? |
vip4fun |
30.04.22 00:33 |
12 |
הצנזורה יצאה רגע לקפה וסיגריה בחוץ |
Damian |
30.04.22 00:46 |
20 |
מיותר. הסוסים כבר ברחו מהאורווה. למה לצאת אהבלים. תחקרו את הדליפה |
תשבץ |
30.04.22 00:29 |
9 |
למה אנשי האבטחה של העיר שאחראים על מערך המצלמות נתנו את הסרטון לגורמים שהם לא ממערכת הביטחון ? |
עדי |
30.04.22 00:29 |
10 |
כל ערוצי התקשורת מזמן צייצו את זה |
אפולו |
30.04.22 00:30 |
11 |
באמת נראה להם שאפשר לעצור את זה כבר? |
Crawl space |
30.04.22 00:39 |
14 |
לא זוכר שאי פעם ביקשו בקשה כזו |
vip4fun |
30.04.22 00:39 |
15 |
ביקשו. |
להכות בברזל |
30.04.22 13:03 |
65 |
הסיבות ברורות |
vip4fun |
30.04.22 13:25 |
69 |
אני נגד פגיעה במשפחות הכואבות. אילו מראות שנחרטים לנצח בזיכרון וזה נורא |
קשתות |
30.04.22 00:43 |
18 |
תעשה את העבודה שלך במקום לבוא בטענות לכל העולם |
פרופסור סבבה |
30.04.22 00:43 |
19 |
מה הקשר מערך דוברות להפצת סרטונים |
באר שבעי |
30.04.22 07:08 |
28 |
היום בעידן הרשתות החברתיות , זה לא רלוונטי כבר |
yd33 |
30.04.22 00:58 |
21 |
נכון |
Amigo |
30.04.22 04:37 |
23 |
שיחקרו וישפטו את המפיץ הראשון, אולי יתנו איזה עונש מרתיע |
קוראת ותיקה |
30.04.22 03:52 |
22 |
מה זה יעזור? |
Amigo |
30.04.22 04:42 |
24 |
חופש הביטוי תקף עד שפוגע באחר ומי שמספיק מטומטמם להעביר כזה סרטון |
קוראת ותיקה |
30.04.22 05:57 |
25 |
חופש ביטוי הוא חופש ביטוי |
לוק |
30.04.22 08:04 |
32 |
טעות. כמו שיש לך זכות לעשות ככל העולה על רוחך עד שמישהו אחר נפגע, כך גם כאן. |
קוראת ותיקה |
30.04.22 08:07 |
36 |
טעות חופש ביטוי הוא אבסולוטי וגם אם מישהו נפגע ולא שיקרת עליו |
לוק |
30.04.22 08:13 |
37 |
כן, אבל את זה בית המשפט צריך להחליט כי יש מחלוקת. |
קוראת ותיקה |
30.04.22 08:17 |
41 |
הפצת סרטון כזה תעזור לשמור על יהודים להבא |
לוק |
30.04.22 08:19 |
42 |
חופש ביטוי אינו אבסלוטי, הוא מוגבל כמו כל הזכויות והחירויות האחרות. שקר(דיבה) היא רק אחת מההגבלות |
פרופסור סנייפ |
30.04.22 08:39 |
48 |
רשמתי שאסור לשקר |
לוק |
30.04.22 08:39 |
49 |
רשמת שחופש הביטוי אבסולוטי,למעט שקר ,וזה לא מדוייק כלל |
פרופסור סנייפ |
30.04.22 08:42 |
50 |
הסרטון לא פוגע... |
Amigo |
30.04.22 12:28 |
58 |
תשאל את ההורים של אלה שנרצחו לאחרונה, אם הסרטון לא פוגע..... |
קוראת ותיקה |
30.04.22 12:44 |
61 |
אז למה אתה מגיב פה? |
Amigo |
30.04.22 12:54 |
63 |
בשרשור הזה מופיע הסרטון? אם לא אז איך זה מעודד את ההפצה שלו? |
קוראת ותיקה |
30.04.22 13:01 |
64 |
צר לי אבל זה לא התפקיד של צהל למשטר את הדברים האלה |
באר שבעי |
30.04.22 07:07 |
27 |
זה נטו שלא יהיה תסיסה נגד ממשלה |
לוק |
30.04.22 08:03 |
30 |
שטויות |
באר שבעי |
30.04.22 08:03 |
31 |
איך זה קשור? |
הגרוק |
30.04.22 08:05 |
33 |
איך קשור מה |
לוק |
30.04.22 08:05 |
34 |
איך קשור לתסיסה נגד הממשלה. |
הגרוק |
30.04.22 08:06 |
35 |
כי סרטון כזה של פיגוע יוביל לביקורת גדולה יוצר |
לוק |
30.04.22 08:14 |
38 |
אני מבין, אבל זו פרשנות שלך ולדעתי היא לא נכונה |
הגרוק |
30.04.22 08:16 |
39 |
אין פוליטי יותר מצהל |
לוק |
30.04.22 08:17 |
40 |
טוב, אז זה אומר שבאת מראש עם אג׳נדה וכעת אתה מנסה להכפיף אליה את המציאות? |
הגרוק |
30.04.22 08:19 |
43 |
לא באתי עם אגנדה |
לוק |
30.04.22 08:21 |
44 |
אתה שטוף שנאה. ואתה שונא את צה״ל |
איזי מהחונטה |
30.04.22 08:23 |
46 |
אתה נמוך עם חצקון במצח |
לוק |
30.04.22 08:24 |
47 |
״שנאת חינם היא חולי קשה. ראש לכל העבירות שבתורה״ |
איזי מהחונטה |
30.04.22 11:00 |
57 |
אני אוהב מאוד את צה״ל ושירותי שירות משמעותי |
לוק |
30.04.22 15:37 |
71 |
מפתיע כמה אנשים פה חושבים בתוך קופסא. |
Amigo |
30.04.22 12:44 |
60 |
דובר צה''ל מבין שזה מעודד עוד מפגעים, רק לא מבין שיש להטיל צנזורה קודם כל על ערוצי הטלווזיה |
עוד קצת |
30.04.22 08:02 |
29 |
זה לא מדוייק |
Amigo |
30.04.22 12:49 |
62 |
המוטיבציה לבצע פיגועים כבר קיימת. אבל ללא ספק הסרטון הוא יח״צנות לגייס מחבלים |
איזי מהחונטה |
30.04.22 08:22 |
45 |
להרגיע ולהשתיק את הציבור הכל מובנה ... |
המכסחת |
30.04.22 09:10 |
51 |
לראות בכל דבר קונספירציה של הממשלה\הצבא\השב''כ\התקשורת הכל מובנה ... |
פרופסור סנייפ |
30.04.22 09:22 |
52 |
לא בכל דבר אבל יש בזה מעט מהכוונה להסתיר מהציבור את פשעי הערבים עלינו . |
Brasilver |
30.04.22 13:06 |
67 |
מתי דובר צה״ל יבין שהמחבלים פה בלוד רמלה יפו עכו ובהמונייהם. כמו פצצה מתקתקת שהשניות |
ענק השפלה |
30.04.22 09:45 |
53 |
דובר צהל מכין רשימת מועמדים לקרן ווקסנר. אין לו זמן לזוטות |
מחדד עפרונות |
30.04.22 09:57 |
54 |
כל העולם פרסם את זה כבר |
Gadoli |
30.04.22 10:10 |
55 |
נכון , כבר לא ניתן לעשות כלום . ה''צל'' למשל מפרסם את זה בטלגרם שלו , |
yd33 |
30.04.22 12:36 |
59 |
וואו תודה על העזרה למי שמחפש את הסרטון... |
Amigo |
30.04.22 13:04 |
66 |
מי ימחק ל''צל'' את חשבון הטלגרם שלו ? אתה לא יודע איך הטלגרם עובד |
yd33 |
30.04.22 13:13 |
68 |
מה יש לצפות אם הופעלה כבר מזמן ''מדיניות הבת יענה'' מה שהציבור לא צריך לדעת הוא לא יידע |
w00t |
30.04.22 13:58 |
70 |
תתעסקו באיך להילחם בטרור ולא איך להלבל את השכל כל מה שהצבא והמדינה יודעים לעשות זה רק |
Zpatriots |
30.04.22 17:10 |
72 |
ראיתי כעת את הסרטון. לא רואים את המאבטח רק רואים אותם יורים לתוך הבוטקה. זה לא כמו |
ישראלצ'יק |
30.04.22 22:09 |
73 |
חבר מתאריך 17.2.02
2625 הודעות, 16 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
היו צריכים לוודא שלא יוצא החוצה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.08
13961 הודעות, 79 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.16
39431 הודעות, 273 מדרגים, 525 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
למי יש גישה למצלמות האבטחה של היישוב תוך פחות משעה מרגע הפיגוע?
מישהו מהמועצה? מהמשטרה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.08
13961 הודעות, 79 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
זה דוחה, גועל נפש וחייב פה ענישה מחמירה, אף אחד לא צריך לראות את הסנאף הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.18
15156 הודעות, 91 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אלא ממש קובץ שנשלף מהמערכת . ככה שקל לדעת מי הפיץ ושיהיו פעם יותר מהירים טפילים כושלים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
16413 הודעות, 70 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.5.21
1940 הודעות, 13 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
ורק הבוקר הסיר זאת?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.2.19
1506 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
71010 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
שוב תלונות השתקה, כי לא יכולים להתמודד עם האמת!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.10.15
12326 הודעות, 150 מדרגים, 294 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ואני מבקש מדובר צהל לא להוציא הודעה שמדובר ב"חשודים"
ולא מחבלים/ערבים.
נאה דורש נאה מקיים. אתם לא מהאו"ם, אני משלם את המשכורת השמנה שלך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10559 הודעות, 157 מדרגים, 308 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זכורים במיוחד בהקשר הזה הסרטונים המחרידים מהפיגוע בבני ברק. אסור לתת כלים להסתה הפלסטינית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.16
36528 הודעות, 235 מדרגים, 408 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מזעזע שהסירטון הזה משודר ומופץ , הוא נוראי
במקום לרדוף את הטרור בנט מקים חומת גבול בין ישראל ליו"ש ומקים מדינה פלסטינית דה פקטו !!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.15
5687 הודעות, 21 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תתעוררו שם בצה"ל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.13
367 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.15
5687 הודעות
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
81881 הודעות, 342 מדרגים, 645 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
13344 הודעות, 32 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.14
3498 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צריך איכשהו למדר את האנשים שבעלי גישות למצלמות האבטחה בזמן אירועים, לא הגיוני שזה ככה דולף תמיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.21
2858 הודעות, 21 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תעודת עניות לערוצי התעמולה שמפיצים את הזוועות האלה בלי למצמץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.13
367 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.07
18592 הודעות, 157 מדרגים, 299 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
ויש לזה הרבה סיבות.
פגיעה ברגשות המשפחה.
מעשי חקיינות מצד מחבלים אחרים.
העלאת מוטביציה אצל המחבלים הארורים.
זריעת דמורליזציה ופחד בקרבנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.9.13
367 הודעות
בתגובה להודעה מספר 65
עושה רושם שזו בקשה אך לא חובה(כפי שזה צריך להיות), מי שרוצה ליישם את זה בפועל צריך למנוע את הפרסום בתפוצה המרכזית.
לא חושב שהייתי נתקל בסרטון אילולא פורסם בטלוויזיה.
ושוב, אף אחד לא למד לקח, מראה עד כמה התקשורת היא זו שמחליטה מה כן ומה לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.2.02
44581 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
זכות המשפחות עולה על זכות הציבור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.4.20
491 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מדיניות ישראלית קלאסית
אני מסכים איתו מן הסתם אבל אם היה כן מערך דוברות מקצועי ולא יחצני, הסרטון לא היה יוצא
זה פשוט ביזיון.. והמשפחות המסכנות משלמות את המחיר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
27354 הודעות, 96 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מילא אם הסרטון היה מבסיס צהלי. זה לא המצב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.8.10
21621 הודעות, 131 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ליבי עם המשפחה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.22
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
וזה משהו שנוגע לכולם, כולם משלמים את המס הזה שהולך לפיצויים. נעים לא נעים, בשביל זה יש צנזורה. אני חושב שהבעיה יותר עם אנשים שרואים את הרפש הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
12744 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.22
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
שאנשים יפחדו להשתמש במלצמה ובאינטרנט? לא תודה, אני אוהב את חופש הביטוי שלי כמה שיותר נקי ומדוייק.
עדיף היה אם היו מפרסמים התנצלות פומבית בפני המשפחה שהם לא ידעו למנוע את המקרה של הצילום וההתרחשות עצמה עם כל התקציב שיש להם ופגסוס וסייבר ניישן וכד'... פשוט התנצלות כנה והבטחה שיעשו מאמץ להשתפר הייתה מרגישה לרבים הרבה יותר טוב מהודעה זורקת אחריות כזו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
12744 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
ממצלמות אבטחה ובכך לפגוע באחרים, שיענש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1553 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
12744 הודעות
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1553 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
זכותך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
12744 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
בכל מקרה, זו לא הסוגיה, להפיץ סרטון של הרג, זה לא חופש ביטוי, רק אצל דעאש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1553 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
5527 הודעות, 54 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
גם פגיעה בזכות לפרטיות,למשל, יכולה להגביל את חופש הביטוי( לפרסם את התיק הרפואי שלך ברשת-הכל אמת אבל אסור)
אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1553 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
אבל אמת היא אמת וחופש הביטוי מגן עליה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
5527 הודעות, 54 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.22
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.04.22 בשעה 12:36 בברכה, Amigo
ההדלפה שלו לא פוגעת באף אחד באמת. גם אם מישהו נפגע זה שטויות של כבוד ולא פגיעה אמיתית.
חופש הביטוי עם חקר האמת הם דברים טובים סה"כ....
איאפשר להגיד שהדלפת סרטון לא ערוך ממצלמת אבטחה איכשנו דומה להפצת סרטון של דעאש, מלבד השייכות לז'אנר הזה ולכן כתבתי שהבעיה אם כבר במי שמחפש לראות כאלה דברים. זה עצוב.
אבל ברור שאפשר לחפש אשמים גם בהפצה...
מי שמוציא הודעה כזו גורם להרבה אנשים לשמוע על זה... זה נטו פרסום הסרטון. ולזה התכוונתי... שההודעה חסרת אחריות ביחס למי שמוציא אותה, וזה גורם להפצה רבה יותר מאיזה מקור מאבטח או שוטר שהדליף כנראה לקבוצה קטנה ומשם בטח זרם הלאה, לא נורא, לא כולם חייבים להיות מומחים באבטחת מידע.
זה שיש פחד ושחושבים שזה יגיע לאנשהו וישפיע ישר על מישהו לקחת דוגמה כי זה חוזר שוב ושוב בחדשות בארץ, זה פשוט טמטום גזעני לחשוב שאנשים מושפעים מהסרטונים האלה, ולא של אנשי דת, מה שבאמת מחרפן אנשים למוות לפעמים. באופן כללי...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
12744 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
אין שום סיבה לפרסם כאלה סרטונים, זה לא משרת שום דבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.22
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 61
כל עוד השרשור הזה קיים הוא גורם לסוג של הפצה... אני לא מגיב פה בשביל להפיץ אבל ההורים האלה לא מעניינים אותי מבחינת חופש הביטוי שלי, זה לא סרטון של דעאש זה סרטון מצלמת אבטחה!
אם כבר הנזק והפחד (מה שכן מוצדק) של המערכת זה מזה שאנשים פה יקחו דוגמה!
לגביי ההכוונה המזלזלת שלך למה שאני צריך לעשות, מבחינה מוסרית לא הייתי מציין את הנושא הרגיש הזה בפני אנשים כמו ההורים של מי שנפגע, לא אומר סרטון ולא אומר תמונה ורק מביע צער ותמיכה במשפחה. אבל לעומתך, אני לא ראיתי את הסרטון. ואתה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
12744 הודעות
בתגובה להודעה מספר 63
לא ראיתי את הסרטון.
כדאי שתשים לב מול מי אתה מתכתב, אני קוראת ותיקה, לא קורא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
27354 הודעות, 96 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
התחילו שם איזה קמפיין ״אל תפיצו סרטונים״. תתעסקו בלהגן עלינו ולא בלהיות משטרת סרטונים.
מה גם שבסרטון המדובר לא רואים כמעט כלום, בטח ביחס לסרטונים הנוראיים והמזעזעים שהופצו מהפיגועים בחדרה ובני ברק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1553 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.6.13
27354 הודעות, 96 מדרגים, 171 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
10247 הודעות, 136 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1553 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
10247 הודעות, 136 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
כבר מרגע היווסדה יש תסיסה נגד הממשלה.
איך אתה קושר בין מה שהוא רשם לבין תסיסה כנגד הממשלה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1553 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
סרטון של פיגוע חזק מאוד ונחקק בתודעה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
10247 הודעות, 136 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מה גם שצה״ל פועל במקרים כאלה לפי חוקי הצנזורה או צרכים מבצעיים ולא לפי גחמות הממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1553 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
10247 הודעות, 136 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
לדעתך זה לא עשוי לפגום ביכולת שלנו לשפוט בצורה בריאה?
כלומר, גישה כזו עשויה הרבה פעמים להכתיב, במודע או שלא במודע, את אופן הפרשנות שלנו לאירועים או מהלכים מסוימים, שלא על סמך עובדות או נתונים אלא על סמך השערות מוטות מלכתחילה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1553 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
זאת דעתי האישית נטו
כמו שדעתך היא אחרת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
38780 הודעות, 126 מדרגים, 202 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
כאילו מנסה להסוות את זה לשנאה לממשלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1553 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מה לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
38780 הודעות, 126 מדרגים, 202 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.21
1553 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
וביקורת על הצבא לא מראה שנאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.22
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
הפצת סרטונים כאלה של טרור, יוצרת מודעות למשהו קיצוני.
כוחות בטחון שלא הצליחו למנוע דבר כזה עלולים להתפס כאשמים שלא עשו את תפקידם בקרב העם, זה עלול לפגוע בגיוסים למשטרה ולצבא..במוטיבציה של מי שכבר נמצא שם וכו'....
זו הסיבה המוצדקת לא להפיץ ולא לצפות ברפש הזה.... עד כאן.
אבל, מה שאני חושב, יחד עם חלק מהמגיבים, זה פשוט שלא צריך לברוח מהאחריות, מי שמפרסם ידיעה כזו אוטומטית מפרסם את הסרטון בפועל כי זה מגיע להרבה חדשות ומשם לאנשים - וזה קצת נראה לי לא מקצועי או לא מוסרי, תלוי איך מסתכלים על זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
2541 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.22
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
בגלל שגם אם יש צנזורה הם רומזים שיש את זה באינטרנט... וקוראים לזה חופש ביטוי, למרות שזה כבר סוג של פרסום לדעתי שלא נעשה בתום לב וכן מושך הרבה רייטינג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
38780 הודעות, 126 מדרגים, 202 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.10.12
2742 הודעות, 33 מדרגים, 64 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
5527 הודעות, 54 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
אמת היא כרסום יסוד הביבי-קרטיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
14750 הודעות, 39 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
צהל אמור להלחם באוייב הערבי בכל הכח וביינתים הוא מוגבל על ידי גורמים מסויימים כבר שני עשורים ופועל רק במתכונת של מגננה ועל כן הטרור ותוקפנות הערבים גואה ללא עצירה .
אם ישראל הייתה נלחמת באוייב הערבי צהל לא היה צריך להתעסק בצנזורה של סירטונים כאלה כי לא היו פיגועים .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.18
780 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נפרדות ורק מחכה להזדמנות אחת בשעון להתפוץ לכל עבר מכל הבא ליד בדרכה, מתי מישהו יבין את זה במדינה?!
כמה אפשר לשפוט עם ששוחט ורוצח בנו לכף זכות, כמה עוד יהודים יקריבו עבור הדבר הזה!
אין באף אחד כאב? כבוד עצמי? פטריוטיות כלפי העם שלו?! הדגל?
מצב מסוכן מאוד, ההכלה הזאת שבוגי הוריד לעולם וביבי המשיך ועל בנט אין מה לדבר זה בובה בזויה!
בקיצור כל אחד כאן שהוא יהודי נמצא על גלגל הרולטה שלא מישהו פה יחשוב במקרה שהוא חסין!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
5939 הודעות, 22 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.22
164 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.8.10
21621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 55
ויש לו יותר מ160K עוקבים , שחלקם אני מניח העבירו הלאה בקבוצות וואטס אפ וטלגרם שלהם . עד עכשיו הצל לא הוריד את הפרסום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.22
87 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
אני כבר רץ גם לקנות עכשיו דיסק של סאבלימינל לשלוח להורים של הנפגעים, להגיד להם שלא ידאגו כי היהודים כאלה גברים ולא צריך לפחד מאף אחד... רק לעשות קעקועים ולהראות שרירי כמו יווני.
מה שעצוב, זה שבאמת צריך להגן על עצמנו ולא להתחבא במאה שערים... אבל שוב, אני לא אוהב קיצוניות כזו או אחרת אז פשוט אשאל,למה להפיץ מה שביקשו ממכם שלא... אולי זה גם לטובה ועכשיו ימחקו לו את החשבון.
הצל מזכיר לי את סאשה ברון כהן מאיזה סרט שלו על סוריה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.8.10
21621 הודעות
בתגובה להודעה מספר 66
אנשים מפרסמים שם דברים הרבה יותר גרועים , מבצעים רכישות של דברים מפוקפקים ולא חוקיים והחשבונות שלהם נשארים . אז דווקא לצל יסגרו את החשבון ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.8.14
2702 הודעות, 24 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.04.22 בשעה 14:05 בברכה, w00t
מפחדים מאביב יהודי - מרדימים אותנו שלא נתפלפ על כל הערבים במדינה
Goodbye blue sky | אלף ממומנים לא יצליחו להשתיק אותי.. אוואווווווו... | WHACKD$
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
15565 הודעות, 40 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחשושש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16079 הודעות, 86 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לראות את הנרצחת בבאר שבע הי"ד שזה באמת היה סרטון זוועתי וטוב שלפחות צינזרו את דמות הגוף שלה.
עכשיו כל הרעיון של של הבקשות האלה הוא בכדי להשתיק את המחאה הציבורית על אזלת היד.
הפיגוע בתל אביב היה חייב !! להימנע . רק אחרי הפיגוע בתל אביב שהיה ברדק גדול רק אז צה"ל החליטו לעבות את השמירה על הגדר. בלי שיהיה ברדק ובלי שיהיה מחאה ציבורית ממשלת המרכז- שמאל וצה"ל לא יזיזו את הישבן.
ביבי בסירובו לזוז הצידה -הרס את גוש הימין!~~מאות קבוצות לחץ מקמבנות תקציבים אבל רק החרדים הם "הבעיה"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד