2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
(רדאד ג'בארה)
"החזרנו את הביטחון והחיוך", אמרו בהפועל חולון אמש (חמישי) לאחר הניצחון 65:74 על הפועל חיפה במסגרת המחזור הרביעי של הבית העליון. חניכיו של גיא גודס ניצחו את משחקם ה-16 במספר בליגת העל העונה, ניצחון שהיה למעשה ציון דרך מרשים עבור הסגולים, שכן היה זה הניצחון ה-700 שלהם בעונה הרגילה אי פעם.
הפועל חולון הגיעה למשחק מול הפועל חיפה כאשר היא גוררת רצף של שני הפסדים בשני משחקיה האחרונים (הפועל גליל עליון והפועל ירושלים בחוץ). "אחרי שני הפסדי חוץ ידענו שאנחנו בירידה טבעית", הסבירו במועדון את פשר היכולת במשחקים האחרונים לאחר הפיק הגדול אותו חוו בקבוצה, אחרי הניצחון על שטרסבורג שהיה שווה העפלה היסטורית לפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א.
"בבית אנחנו צריכים לקחת את זה עם הקהל והתחלנו את המשחק טוב. היה חשוב להתחיל טוב, במיוחד לאור הדרך שפתחנו בירושלים", הוסיפו בסביבת הקבוצה על הפתיחה הטובה מול חניכיו של אלעד חסין.
65:74 להפועל חולון שמנצחת את הפועל חיפה
הפתיחה הנהדרת של חניכיו של גודס תורגמה ליתרון דו ספרתי, אך הפועל חיפה הצליחה להוריד את הפיגור ולחזור. "לא ‘הרגנו’ את המשחק, היינו בשליטה לכל אורכו אבל לא הצלחנו לברוח מספיק". השליטה של חולוניה התאפשרה הודות לשליטה בריבאונד כפי שציינו במועדון. "השארנו אותם על סקור נמוך", סיכמו והוסיפו כי אחת הבעיות שהייתה לקבוצה ובכך אפשרה את החזרה של הפועל חיפה למשחק, הייתה איבודי הכדור. 16 כאלה היו לחניכיו של גודס שמסרו רק 15 אסיסטים.
בחולון ציינו לחיוב את המאמץ הקבוצתי בערב שבו טיירוס מגי וג'ו רגלנד קלעו בספרות כפולות וסיפקו משחק התקפי נהדר, אך השניים שבלטו אף יותר הם רפי מנקו ומייקל קייזר, השניים סיימו את המשחק עם ספרות כפולות הן בטור הנקודות והן בטור הריבאונדים. במועדון כעת לוטשים עיניים לעבר יום ראשון הקרוב בו יארחו את בני הרצליה, והם כאמור מכוונים לניצחון שיבטיח מקום שלישי, ואפילו ישאיר להם סיכוי לסיים במקום השני, הפסד והם יסיימו ברביעי.
2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(איציק בלניצקי)
היידן דלטון אמר לאחר המשחק: "זה היה ניצחון טוב עבורנו במשחק עם מאבק קשה ועם לא הרבה נקודות. עשינו את מה שרצינו לעשות בהגנה, ואחרי שני הפסדים זה ללא ספק ניצחון גדול עבורנו כקבוצה בדרך לפלייאוף. אז יש לנו עוד משחק אחד ולאחריו הפיינל פור כך שאנחנו נרגשים. זה היה מאמץ קבוצתי שבו כולם דיברו ועזרו, ועשו חילופים ואני חושב שהשתפרנו בהגנה, כקבוצה, ללא ספק".
על הניצחון ה-700 של חולון אמר: “באמת? לא היה לי שום מושג אז זה מדהים, אם כך זה ניצחון טוב מאוד”.