2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(רדאד ג'בארה)
במשך 45 דקות הפועל תל אביב לא נפלה, ואפילו התעלתה, על מכבי תל אביב בדרבי, אך אז, רגע אחד של איבוד עשתונות מצידו של שי אליאס, הפך את התוכנית של קובי רפואה, שעד לאותו רגע עבדה בצורה חלקה. הקשר, שירק אל אנריק סבוריט וראה את הכרטיס האדום רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, צפה ב-10 חבריו שנותרו על המגרש סופגים ארבעה שערים במחצית השנייה, בדרך לעוד אכזבה אדומה בקרב על העיר.
קובי רפואה המתוסכל, אמר בסיום: “תחושות קשות אחרי משחק כזה. מחצית ראשונה ב-11 על 11 היינו שווים למרות שלא היו הרבה מצבים. ברגע ששי הורחק עמדנו בסדר אפילו עד דקה 60, ואז התפרקנו. ההרחקה הכריעה את המשחק, הם הגיעו למצב אחד חצי ראשון”.
ריקול להפועל: התגובות הסוערות מהדרבי
“ההוראה בחצי השני הייתה לעמוד מאחורי הכדור ולצאת להתקפות מעבר וזה לא קרה, אבל לפעמים דברים כאלה קורים וזה מאכזב כמובן”, הוסיף המאמן האדום. “התפקרנו, אין לי מה לתרץ, זו מכה כואבת שנצטרך להתאושש ממנה. נרים את למקין וישראלוב, אני אחראי ועומד מאחוריהם. אין לי טענות אליהם, זה משחק קשה כדרבי ראשון”.
2 צפייה בגלריה
איתן שמואלביץ' שולף כרטיס אדום לשי אליאס
איתן שמואלביץ' שולף כרטיס אדום לשי אליאס
איתן שמואלביץ' שולף כרטיס אדום לשי אליאס
(רדאד ג'בארה)
לסיכום ציין: “אני לא מסתכל על המפגש הבא. זו מכה קשה לקהל, אני מאוד מאוכזב בשביל הקהל הזה שמאוד תומך ונאמן. אני מתנצל כמו כל המועדון והמערכת. אם היינו נשארים 11 זה היה יכול להיגמר לכאן או לכאן. אני לא מתרץ, הם ניצחו בצדק ההרחקה הייתה חסרת אחריות וזה לא יעבור לסדר היום”.