יום ראשון, 09.06.2024 שעה 10:03
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"משחק מבריק, גם בלי ההרחקה היינו מנצחים"

קרסטאיץ' היה מאושר מה-0:5 של מכבי ת"א: "היו לי כאלה דרבים בסרביה, תודה לאל שיש לי גם בישראל". ריקן: "קריירה עוברת מהר, אין הרבה רגעים כאלה"

|
שחקני מכבי תל אביב חוגגים (רדאד ג'בארה)
שחקני מכבי תל אביב חוגגים (רדאד ג'בארה)

מכבי תל אביב הגיעה הערב (שני) לדרבי הגדול מול הפועל תל אביב כשהיא עם רצף מזעזע מבחינתה של חמישה משחקים ללא ניצחון, כאובה מאבדן הסיכוי לזכות בתואר אחרי הקריסה בליגה וההפסד בחצי גמר הגביע. במשך מחצית אחת, זה לא היה נראה טוב. אבל אז, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, הגיעה הרחקה מטופשת של שי אליאס ולאחר מכן, במחצית השנייה, הגיעה התפוצצות פשוט חלומית עם חמישה שערים מדהימים ו-0:5 מוחץ במשחק החשוב ביותר לקהל הצהוב.

מאמן מכבי ת”א מלאדן קרסטאיץ’, שבמהלך המחצית הראשונה הלחוצה זעם על נער שהיה אמון על החזרת הכדורים לשחקנים, קרא בתחילת דבריו בסיום המשחק לאותו נער ואמר: “לפני הכל אני רוצה לקרוא לילד הזה, אני מתנצל על התגובה הטיפשית שלי. אתה היית השחקן הכי טוב במגרש, תודה ואני מצטער”. המאמן נשק לו על ראשו, ובכך הוא סיים את הסאגה.

ריקול להפועל: התגובות הסעורות מהדרבי

לאחר מכן אמר המאמן על המשחק: “זה היה משחק מבריק, ניצחון מבריק, הכל מבריק. היה קשה אבל השחקנים שלי הציגו אופי. אני שמח עבור השחקנים שלי וכמובן שאני שמח עבור האוהדים כי מגיע להם הניצחון הזה”.

מלאדן קרסטאיץ' (רדאד ג'בארה)מלאדן קרסטאיץ' (רדאד ג'בארה)

המאמן לא התרשם מהיכולת של האדומים, גם במהלך המחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:0: “אני חושב ששלטנו במשחק מההתחלה, לא היו לנו שום בעיות. ידענו שהם ישחקו על מתפרצות ושלטנו במשחק. אם הם לא היו מקבלים את הכרטיס האדום אני חושב שהיינו ממשיכים באותה דרך במחצית השנייה והיינו מנצחים”.

לסיום השווה המאמן את הדרבי התל-אביבי לדרבים שהוא חווה בעבר ואמר: “היו לי בסרביה כאלה דרבים ותודה לאל יש לי אותם בישראל. אני שמח בשביל השחקנים ועבור האוהדים הנהדרים. אני מרוצה מאוד, אבל אנחנו צריכים להמשיך בצורה הזאת תמיד”.

שחקני מכבי ת"א חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א חוגגים (רדאד ג'בארה)

השחקן המצטיין במשחק, כובש הצמד אבי ריקן שגם בישל שער נוסף, התייחס בסיום למיעוט הדקות שהוא מקבל לאחרונה: “איפה הייתי? שאלה יפה. לא שיחקתי הרבה. לפעמים זה החלטות מקצועיות, לפעמים דברים אחרים. בתקופות כאלה אנחנו נמדדים, צריך לעבוד קשה, להתאמן יום-יום. לפעמים אתה יוצא מאוכזב שאתה לא משחק, אבל אני אומר לעצמי שעשיתי קריירה ארוכה ואני רוצה להמשיך בה. ברגעים האלה אתה נמדד כי כשאתה כן מקבל הזדמנות, במשחק כמו היום, אתה רוצה להיות שם באנרגיות, ברגליים החזקות, במאבקים. אם הייתי מוותר לרגע לא הייתי יכול להביא את היכולת שהבאתי היום. אני יכול לעזור תמיד, אני חלק ממועדון גדול, מקבוצה מאוד חזקה, אעזור תמיד כשיצטרכו אותי”.

כשנשאל עד כמה הדרבי ממתיק את העונה, ענה ריקן: “ממתיק, כי דרבי תמיד כיף לנצח. זה שאנחנו בסיטואציה שבה אנחנו נמצאים וזה מאכזב, זה ברור. ציפינו ליותר מעצמנו, הסגל הזה היה יכול להוציא יותר ולכולם יש חלק בזה. היה לנו שבוע מאוד קשה אחרי שני הפסדים לב”ש שזה לא מתקבל על הדעת, דווקא ברגעים כאלה התגובה של השחקנים במשחק כמו היום מחמיאה, עם טעם טיפה חמוץ של למה לא עשינו את זה קודם”.

אבי ריקן חוגג (רדאד ג'בארה)אבי ריקן חוגג (רדאד ג'בארה)

כשנשאל אם העונה היא כישלון ריקן בחר לא להתחבא: “מכבי ת”א זה מועדון שתמיד שואף לתארים. כשאתה לא לוקח אליפות ומודח בחצי הגמר, כמובן שאי אפשר לקרוא לזה הצלחה. יחד עם זה יש משחקים עד סוף העונה ודרבים חשובים, לא אהבתי את הדיבורים שנגמרה העונה ואין מה לתת ואפשר ללכת לים. במועדון כזה כל אימון חשוב, בטח תצוגות כאלה ו-30 אלף צופים בבלומפילד, אני לא מכיר משהו לא חשוב ונתנהג ככה עד סוף העונה”.

על השער שלו מדגל הקרן סיפר הקשר: “לקחתי ריסק, אמרתי ‘מה יהיה?’. רציתי להרים חזק מאוד לקצר, בד”כ אני מצפה ל’דיפלקשן’, ראיתי את השוער בחוץ. אני שמח שזה נכנס ושמח שהצלחתי לכבוש אחר-כך שוב. מה שבאמת חשוב זה המועדון ולא אני או מישהו אחר, הביחד עזר לנו מאוד”.

ריקן חוגג עם אילון אלמוג, דן גלזר ודניאל פרץ (רדאד ג'בארה)ריקן חוגג עם אילון אלמוג, דן גלזר ודניאל פרץ (רדאד ג'בארה)

ריקן חשף גם דברים מהשבוע שעבר על הקבוצה: “השבוע יצא לנו הרבה לדבר אחד עם השני, היה שבוע לא קל אחרי שני הפסדים. עם גלזר וגולסה עשינו עונות יפות ביחד ולקחנו תארים והיה חשוב לנו להראות באמצע שאנחנו מאוד חזקים וגם אם לא נכבוש נמשיך ככה”.

לסיום סיפר כובש הצמד על הריקוד שלו בחגיגות השערים: “זה משהו אישי עם חברים וככה התגלגל ונתפס כשאני כובש. לא יצא לי הרבה לרקוד ככה והלוואי ונחגוג עוד הרבה ככה בקריירה. קריירה עוברת מהר ורגעים כאלה אין הרבה”.

שחקני מכבי ת"א חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי ת"א חוגגים (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */