ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מי הדליף את ההתכתבות?

מאסק התעמת עם גייטס: "הימר בחצי מילארד דולר שטסלה תיפול"

מייסד טסלה, אילון מאסק, אישר למשתמש שפרסם צילום מסך של המיליונר כי התעמת עם מייסד מיקרוסופט לאחר שהודה באחזקת פוזיציית שורט בשווי חצי מיליארד דולר נגד טסלה מה שמעיד כי גייטס מהמר כי מניות טסלה ירדו 

מאסק התעמת עם גייטס: "הימר בחצי מילארד דולר שטסלה תיפול"
המיליארדר אילון מאסק צילום: מתוך הטוויטר

האיש העשיר בעולם, אילון מאסק, אישר למשתמש טוויטר כי התעמת עם ביל גייטס על אחזקת מניות טסלה בשווי חצי מיליארד שגייטס מחזיק ב'שורט' (כלומר, גייטס מהמר שטסלה תתרסק).

משתמש טוויטר בשם Whole Mars Catalog, העלה לטוויטר צילומסך משיחה בין מאסק לגייטס וסיפר כי ביל גייטס פנה למאסק בכדי לדון ב'פילנתרופיה סביב שינויי האקלים', מאסק השיב בשאלה האם עדיין יש לו חצי מיליארד דולר מניות שורט של טסלה. וכאשר גייטס השיב כי הוא עדיין מחזיק בהן, מאסק ענה לו בזלזול "שילך לחפש".

המשתמש תייג את איל ההון בתגובה ושאל האם צילומי המסך הם אמיתיים. מאסק השיב בחיוב אך סייג והדגיש כי לא הדליף את הצילום ל'ניו יורק טיימס'. 

זה לא בדיוק סודי ביותר, כתב מאסק, "שמעתי ממספר אנשים בכנס TED שגייטס עדיין מחזיק בשורטים בשווי חצי מיליארד דולר נגד טסלה, ולכן שאלתי אותו" כתב מאסק בטוויטר.

מאסק נציין, ממשיך להקים פרויקטים שאפתניים ורק בשבוע שעבר חברת התשתיות של מאסק, "The Boring Company", הפועלת להקמת רשת מנהרות תת-קרקעיות להסעת אנשים ומטענים ברחבי ערים, גייסה 675 מיליון דולר, במטרה להתקדם אל עבר היעדים השאפתניים שהציבה.

בהודעת החברה בשבוע שעבר, נכתב כי היא גייסה את הכספים  בסבב גיוס מסדרה C לפי שווי חברה של כ-5.675 מיליארד דולר. כל זאת במטרה לחסל את הפקקים בכבישים בערים ברחבי העולם, באמצעות כריית רשתות עצומות של מנהרות, כשהמזומנים האחרונים ישמשו להקמת מערכת שתעביר נוסעים דרך המנהרות המהירות.

אילון מאסק ביל גייטס טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד