1 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
שחקני ריאל מדריד חוגגים
(ראובן שוורץ)
בזמן שמכבי תל אביב מנסה לאסוף את השברים מה-95:66 המהדהד על ידי ריאל מדריד, בתקשורת הספרדית כמובן חגגו עם הבלאנקוס את ה-0:2 בסדרה, רגע לפני שהקבוצה של פבלו לאסו תוכל להשלים סוויפ על הצהובים.
ב’מארקה’ נכתב: “ריאל דרסה את מכבי ומלטפת את הפיינל פור. זו הייתה הגרסה הטובה ביותר של ריאל, היא נולדה מחדש בסדרה הזו אחרי חודשיים וחצי של אסון מבחינת התוצאות שלה. רק ניצחון אחד מבלגרד, אחד היעדים הגדולים של השנה. מכבי חיפשה נקמה, אבל לא הופיעה והיה זה לילה חלומי במדריד. כן, ריאל חזרה”.
ב’אס’ כתבו: “ריאל פירקה את מכבי מנשקה עם 35 נקודות ברבע הראשון ו-56 במחצית. הופעה קבוצתית מפוארת ומרחק ניצחון אחד מהפיינל פור. לפני הסדרה ריאל נראתה רע וזה היה בדרך לעוד כאב, אבל היא קמה בדיוק ברגע הנכון, בהופעה אינטליגנטית שניצלה חוסר תיאום מנגד. טבארס סחף את ריאל וההגנה הצהובה לא הייתה קיימת”.
ב’מונדו דפורטיבו’ צוין: “מכבי הייתה מבולבלת לחלוטין על הפרקט וריאל ניצלה את זה היטב. כל השחקנים שלה היו מעורבים ומרוכזים, היה לריאל רעיון ברור למשחק הזה. מכבי נראתה רע ב’היעדרו’ של סקוטי ווילבקין ששוב לא הצליח להתגבר על קורי העכביש של הגנת מדריד”.
צפו: טייסון חובט באגרופים בנוסע במטוס