ממשיך להסתבך: שמעון חיות, הידוע כסיימון לבייב "נוכל הטינדר", מבוקש בספרד ועלול לעמוד בפני עונש מאסר – כך דווח היום (שישי) בדיילי מייל הבריטי. על פי הדיווח, הוא חשוד בשימוש ברישיון נהיגה מזויף, זאת לאחר שנתקע עם המזראטי שלו בחופי העיירה טריפה בינואר 2019. על פי המשטרה, חיות הציג את עצמו כמייקל בילטון, אחד השמות שבהם נודע כנוכל. גורם בבית המשפט אישר את הדברים: "צו מעצר יצא לאדם שנחקר".

על פי הדיווח, הישראלי נחקר בחשד שהציג רישיון נהיגה מזויף, זאת לאחר שנתקע עם הרכב שלו בחופי העיירה במהלך טיול שערך עם אישה בלונדינית אלמונית בינואר 2019. חיות סיפר לשוטרים שהוא נופש בשם מייקל בילטון, ולדברי המשטרה, הוא הוציא את הרישיון הכוזב באחד הכינויים שבהם השתמש כנוכל. למרות שחלפו שלוש שנים, רק עכשיו קצין המשטרה שמתמחה באיתור מסכים מזויפים הצליח לזהות את הישראלי בן ה-31, זאת בעקבות הסרט המצליח בנטפליקס שנעשה עליו.

בדיילי ציינו כי האירוע המדובר התרחש ב-30 בינואר 2019, אז קיבלו השוטרים קריאה על מזראלי שנתקעה בחול בחוף בשם לוס לאנס סור. כשהם הגיעו הם מצאו במקום בלונדינית רוסייה שנשאה תיק יד בשווי 7,500 פאונד וגבר ישראלי לבוש בחולצת גוצ'י בסך 370 פאונד. מקורות במשטרה אמרו לדיילי מייל שהישראלי הציג רישיון נהיגה על שמו של מייקל בילטון, זאת לאחר שהתבקש להציג תעודת זהות.

עם זאת, למרות שהשוטרים חשדו שהמסמך מזויף, לא בוצעו מעצרים ובני הזוג הורשו לחזור למלאגה במרחק שעתיים נסיעה במונית לאחר שמסרו למשטרה כתובת מדויקת שלהם. חקירת בית המשפט בנוגע לחיות שהתחזה לבילטון, הושהתה לאחר שהזימון לבית המשפט לא נענה. עם זאת, כעת אחרי שבילטון זוהה כנוכל הטינדר, השוטרים ביקשו מבית המשפט לפתוח מחדש בחקירה פלילית. בשלב זה, לא ידוע אם צו המעצר הקיים הוא צו כלל עולמי ועלול להוביל למעצרו והסגרתו של חיות מישראל.

סיימון לבייב במטוס פרטי (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של סיימון לבייב)
סיימון לבייב במטוס פרטי, ארכיון | צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של סיימון לבייב

המשטרה בטאריפה אישרה דיווחים מקומיים לפיהם קצין המתמחה בזיופים יצר את הקישור עם לבייב לאחר שהומלץ לו לצפות בתוכנית נטפליקס עליו במהלך קורס שנערך לאחרונה באיביזה ויצר קשר עם עיתונאי נורווגי שעזר לחשוף אותו.

השימוש של נוכל הטינדר בדרכון מזויף ביוון הוביל להסגרתו לישראל בשנת 2019, והוגש נגדו כתב אישום בגין הונאה, גנבה וזיוף. גורם בבית המשפט באלחסירס אישר: "צו מעצר יצא לאדם שנחקר, זה כל המידע שאני יכול לספק בשלב זה".