1 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
מוחמד סלאח
(רויטרס)
מעבר למרוץ האליפות המותח, עבור אוהדי ליברפול ישנו נושא שמדיר שינה מעיניהם לא פחות: עתידו של מוחמד סלאח. המצרי שחוזהו יפוג ביוני 2023 עדיין לא מחדש את ההסכם עם המייטי רדס למרות המאמץ הממושך של המועדון, כך שהמשך דרכו עדיין לא ברור באנפילד.
בראיון מיוחד למגזין ‘FourFourTwo’ דיבר סלאח על מספר נושאים וכמובן גם על החוזה: “אני לא יודע לומר למען האמת מה יהיה בעתיד שלי. לא הכול קשור לכסף, נשארה לי עוד שנה אחת בחוזה, אבל אני חושב שהאוהדים יודעים מה אני רוצה. המועדון הזה חשוב לי ואני נהנה מכדורגל כאן יותר מכל מקום אחר, אבל קודם נסיים את העונה ואז נראה”.
סלאח הרחיב: “אני לא מודאג לגבי העתיד שלי. האמת שהרבה שחקנים אמרו לי שגיל 30 מרגיש אחרת, אני עוד רגע שם אבל אני מרגיש רגיל. נהנה מהחיים ומהכדורגל וזה לא משנה בן כמה אתה. אתה רואה שחקנים כמו קארים בנזמה, ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו, אדין דז’קו, אוליבייה ז’ירו ואחרים. כולם נראים מעולה אחרי גיל 30. אני לא דואג מזה”.
עוד אמר המצרי: “חוויתי כאן בליברפול רגעים שלא האמנתי, זכייה בגביעים אישיים, תארים קבוצתיים ושערים. זו המשפחה שלי. לשחק באנפילד עם האווירה של הקהל זה מדהים. אני מקווה שלפני שאעזוב, אהיה שיאן הכיבושים של המועדון”. סלאח הבקיע 155 שערים בליברפול והוא במקום התשיעי בכל הזמנים. השיא שייך לאיאן ראש עם 346 כאלו. המצרי יצטרך הרבה יותר מעונה אחת כדי להגשים את המשימה. מדובר ברמז?
בארסה מנצחת משחק חוץ קשה מול סוסיאדד