1 צפייה בגלריה
יאניק קראסקו מתוסכל
יאניק קראסקו מתוסכל
יאניק קראסקו מתוסכל
(La Liga)
אתלטיקו מדריד קיוותה להמשיך הערב (רביעי) את המגמה מהמחזור האחרון, בו גברה 1:2 על אספניול, גם מול גרנאדה, אותה היא אירחה בוונדה מטרופוליטנו במסגרת המחזור ה-33 בלה ליגה. אבל בתום 90 הדקות החבורה של דייגו סימאונה חזרה לסורה עם 0:0 מתסכל ובפעם הרביעית בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, לא הצליחה למצוא את הרשת.
הרוחיבלאנקוס עלו אומנם למקום השני עם 61 נקודות במאזנם, אך ברצלונה וסביליה יוכלו להחזיר אותם למקום הרביעי. העצבים הורגשו היטב ברחבי הוונדה מטרופוליטנו ככל שחלפו הדקות, בעוד השחקנים של צ’ולו פשוט לא עמדו בלחץ ולא הצליחו להכניע את לואיס מקסימיליאנו בשער האורחת, שספגה שמונה שערים בשני משחקיה הקודמים בליגה. נתון שמעיד עוד יותר על בעיית המחץ בהתקפה של הקולצ’ונרוס.
עבור גרנאדה, מדובר בתוצאה חיובית למדי, במיוחד לנוכח ה-4:1 המשפיל בבית ללבאנטה במחזור שעבר וה-4:2 לסביליה במחזור שלפני כן. למרות זאת, החבורה של אייטור קראנקה נותרה מתחת לקו האדום עם 30 נקודות במאזנה, מרחק של נקודה מחוף מבטחים, שעלול לגדול בהמשך המחזור.
מתקשה: שוויון בין אתלטיקו מדריד לגרנאדה
במשחק נוסף שנערך הערב, סלטה ויגו נכנעה 2:0 לחטאפה אחרי צמד של בורחה מיוראל המצוין. בעקבות כך, סלטה שאירחה את המשחק עלולה לאבד את המקום ה-11 בטבלה. מנגד, חטאפה שיפרה עמדות והיא 14 בטבלה.
אחרי 23 דקות מיוראל, המוציא לפועל העיקרי של חטאפה, כבש את הראשון במשחק. בחצי השני השלים צמד החלוץ הנפלא (51) והוביל את חבריו לניצחון חשוב בחוץ.
פים פם פום - חטאפה מנצחת 0-2 את ויגו